Phet patong beach

Thaimaan fani

Onko joku ollut Phuketissa Baumanburissa Grand deluxe huoneessa?Millainen oli,oliko aamiainen hyvä ja monipuolinen?

8

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmm

      On, Ylihinnoiteltu kun vain nukuttiin ja säilytettin tavarat ja suihkussa käytiin. Aamiainen makuasia ja monta vaihtoehtoa oli niinkuin muissakin hotelleissa yleensä.

    • komppaan.

      Täysin samaa mieltä. Thaimaasta löytyy siistejä, hyviä hotelleja 20€/vrk ylöspäin löytyy ilmastoinnit minibaarit uima-altaat aamiaiset ym. Turhaa maksaa liikaa. Eihän niissä huoneissa käydä kuin nukkumassa ja tavaroita säilytellään. Thaimaan hotellit on korkeatasoisia verrattuna monen muun maan hotelleihin ei pidä pelästyä edes 2 tähden hotelleja siellä harvoin ne edes pieniä pettymyksiä on tuottanut.

      • never deluxe

        Onhan se hienoa leveillä täällä Suomessa -Asuttiin viiden tähden hotellissa - Kokeneet Thaimaan matkaajat hymyilee teikäläisille koska tietävät että matkatoimiston kusettamia olette, ylihinnoitelluissa hotelleissa asutte. Jokus nuo Deluxe huoneet eroaa vain silla että aamutakit ja tohvelit joku kasvi pöydällä ja muutama neliö enemmän kuin normihuoneissa. Katsokaa sitten kunnolla myös että ne veden keittimet ym että ovat taatusti puhtaita. Toisethan keittelee niissä muutakin kuin vettä, bakteeripesiä ne hyvin usein on, kuivunutta nuudeliä ym vastuksien alla. Mielummin maksamme sen 400-700 € vähemmän normihuoneesta, eihän hotellihuoneessa varsinaisesti edes asuta vaan tukikohtana sitä pidetään.


      • omatyyli
        never deluxe kirjoitti:

        Onhan se hienoa leveillä täällä Suomessa -Asuttiin viiden tähden hotellissa - Kokeneet Thaimaan matkaajat hymyilee teikäläisille koska tietävät että matkatoimiston kusettamia olette, ylihinnoitelluissa hotelleissa asutte. Jokus nuo Deluxe huoneet eroaa vain silla että aamutakit ja tohvelit joku kasvi pöydällä ja muutama neliö enemmän kuin normihuoneissa. Katsokaa sitten kunnolla myös että ne veden keittimet ym että ovat taatusti puhtaita. Toisethan keittelee niissä muutakin kuin vettä, bakteeripesiä ne hyvin usein on, kuivunutta nuudeliä ym vastuksien alla. Mielummin maksamme sen 400-700 € vähemmän normihuoneesta, eihän hotellihuoneessa varsinaisesti edes asuta vaan tukikohtana sitä pidetään.

        Jokainen tyylillään. Matkatoimiston matkoihin sisältyy muutakin kun lento ja hotellihuone. Paikanpäällä saa matkaoppailta apua esim . sairastuessa, rikoksen uhriksi joutuessa, pahasti loukkaantuessa, kuoleman tapauksissa, saa suomen kielellä neuvoa , auttaa ongelmissa hotellin kanssa . Kaikki eivät halua omatoimimatkaa. Ja eipä kaikilla ole niin tiukkaa ettei pystyisi enemmän maksaa. Me ainakin maksamme mielellään palvelusta. Näin lapsiperheenä koen paremmaksi vaihtoehdoksi.Siinä vaiheessa jos hätä on suuri saadaan suomeksi apua. Matkaoppaat katsoo että kaikki sujuu niin kun pitääkin. Ainahan sitä voi oma toimisesti matkustaa jos on niin varma että pärjää tilanteessa kun tilanteessa itse.


      • gsteoosmmm334mki
        omatyyli kirjoitti:

        Jokainen tyylillään. Matkatoimiston matkoihin sisältyy muutakin kun lento ja hotellihuone. Paikanpäällä saa matkaoppailta apua esim . sairastuessa, rikoksen uhriksi joutuessa, pahasti loukkaantuessa, kuoleman tapauksissa, saa suomen kielellä neuvoa , auttaa ongelmissa hotellin kanssa . Kaikki eivät halua omatoimimatkaa. Ja eipä kaikilla ole niin tiukkaa ettei pystyisi enemmän maksaa. Me ainakin maksamme mielellään palvelusta. Näin lapsiperheenä koen paremmaksi vaihtoehdoksi.Siinä vaiheessa jos hätä on suuri saadaan suomeksi apua. Matkaoppaat katsoo että kaikki sujuu niin kun pitääkin. Ainahan sitä voi oma toimisesti matkustaa jos on niin varma että pärjää tilanteessa kun tilanteessa itse.

        Matkaoppaat katsoo että kaikki sujuu niinkuin pitääkin, jos heräävät hotellitapaamisiin krapula uniltaan. Thaimaassa palvellaan ilman matkaoppaiden hmmm niin sanottua palveluakin. Lapsiperheille ja ensikertalaisille toki valmismatkailu OK. Pariskunnat ja eritoten yksinmatkaajille ei.


    • ..........

      Kyllä teille nauretaan. Soitetaan oppaalle jos vessapaperi on loppunut, lamppu palanut huoneessa,siivoja unohtanut tuoda pyyhkeet ym. Noista asioista älykkäät ilmoittaa receptioniin.Sitten sen jälkeen voi kertoa ne virheet/ unohdukset oppaalle. Sitten ei osata käyttää pankkiautomaattia oppaan pitää tulla neuvomaan mihin vuorokauden aikaan tahansa. Ei minulla ole mitään valmismatkailijoita vastaaan mutta omaa järkeäkin saa käyttää
      Todella pelokkaalla asenteella matkustatte kun loukkaantumiset ja kuolemat mielessä. Lääkkeet saa thaimaasakin apteekista. Lääkärit puhuvat siellä englantia jota meille suomalisille on opetettu kouluissa jo -50 luvulta lähtien.
      Kyllä muuten moni omatominenkin tekee sen virheen että varaa deluxe huoneen. Thaimaassa se ei todellakaan kannata jossain Intiassa , Turkissa ja Egyptissä tilanne on toinen.

    • omatyyli

      Mä nauran sun hölmöydelle :D En mä ainakaan pikkujutuista oppaille valita hotellista. Osataan ihan itse hoitaa asiat mutta joskus voi olla helpompi antaa matkaoppaiden hoitaa kinkkisemmät jutut ja itse vaan lomailla. Saattaa päästä nopeammin ongelmasta eroon ilman et omaa aikaa menee siihen.

      Sun asenteella toivonkin että matkustat omatoimisesti kaukana meistä . Mä nautin kun on valmiina kuljetukset ja majoitusjutut. Tiedossa matkaoppaat jotka auttaa meitä jos ongelmia tulee.

      Niin ja ollaan todella pelokkaita :D Ei oikeasti kannata varautua asioihin ;D Elän pumpulissa.

      • kun osaa.

        Kinkkisimmät jutut hoidetaan paikallisten oppaiden kanssa. Taksilla pääsee nopeammin hotelliin joka on varattu etukäteen kuin matkanjärjestäjien bussikuljetuksilla.
        Minkälaisia ongelmia teille on syntynyt matkojenne aikana joihin suomalaista opasta olette tarvinneet ?
        Minulle kävi kerran reissullani Finnairin tekniset olivat menneet lakkoon. Soitto Finnairin Bangkokin toimistoon ja Air Francen lentoliputBKK- pariisi-helsinki sain Finnairin tiskilta Bangkokista lentokentällä sekä muutama ylimääräinen lomapäivä, joista vakuutusyhtiöni korvasi kaiken kuluni mitä meni hotellin lisäpäivät elinkustannukset Finnair toki ei ottanut mitään maksuj taisin heiltäkin jonkun korvaus summan saada..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      446
      9984
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      265
      6984
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      18
      3140
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2363
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1737
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1653
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      191
      1359
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1293
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      1009
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      985
    Aihe