APUA!!!!!!

föwöd

Äiti löi mua äsken käteen kaksi kertaa. Sit se tuli mun huoneeseen ja siirsi mun tavaroita lattialla. En halua enää asua kotona. Haluan muuttaa pois.

6

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SoSad

Lyökö äitis suo joka päivä vai oliko se van se yksi kerta.

Äitisi varmasti välittää susta kaikesta huolimatta mutta suuttuin jostain kyseisenä päivänä! Olet turvassa jos jäät kotiin, ei ole järkeä karata. Joillakin ei edes ole kotia eikä vanhempia turvana. Mutta sinulla on joten älä huoli!

Munkin äiti on vetänyt mun hiuksista kovaa ja lyönyt, mutta välittää minusta silti. Joskus vanhempia ärsyttää jokin asia ja tekevät juttuja jota katuvat jälkeen päin.

• föwöd

Se oli yks kerta.

• sitä voit vaatia

Voit kyllä sanoa äidilles, että sanoa saa mutta käsiksi ei ole oikeutta hänellä tulla.

• Nekkux

Toivotaan, että hän katuu tekojaan! :)

• Jooop

Mun äiti kuristi mua kerran, älkää tulko sanoo että pitää kerto lasten suojeluun tai jotain, koska se asia on jo hoidettu :)

• kokemuss

Hahah, kylläpä nykyään halutaan vähästä muuttaa pois, oma äitini on purrut minua käteen muutamaan kertaan ja lyönyt lukemattomia kertoja. Kaikki ne ihan hyvistä syistä, ärsytin häntä ihan tahallani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe