oonks mä vampyyri?

VampyyriPoika

Eli oon huomannu nyt tänä kesänä muutoksii mun kehossa. Oon nykyään valkosempi ku ennen ja aurinko on tuntunu poltravan mun ihoo ja sit ku meen varjoon ni se iho on tullu punaseks ja se on arka. Eiks auringonvalon herkkyys oo yks merkeistä olla vampyyri?

Oon myös huomannu ku kävin salilla että nostin penkistä 40kg vaikka normaalisti menis vaa 35kg! Ja kaikki on alkanu tänä kesänä antaa mulle facebookissa kympin ulkonäöstä!

Pystyn myös juoksee tosi nopeesti kauppaan ostamaa lisää verigreippi mehua ku mulla on aina niin kova halu juoda!!

Koitin testata sitä että oonko vampyyri sillai ett söin semmottee ison valkosipulin ja huomasin että se oli himo voimakas maku ja se maistu ja haisi pahalle.. Siis onks musta oikeesti tullu vampyyri?! :O Kerran yks mun luokkalainen puri mua ku me vähä tapeltii ni mulla on vieläki pureman jäljet jalassa. Jouduin laittaa siihe laastarin.

Nää on ny aika selkeitä vampyyrin merkkejä mut haluisin kuulla teidän mielipiteitä ja tietoo että mitä mun pitäs ny tehä ku oon vampyyri?

21

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisitosisiistii

      Mää mietin tänään ite iha samaa! Mä niinku oti aurinkoo monta tuntii koska en uskaltanu käydä uimassa kosk pelkään kaloj kosk mä luin uutisista että yhtä poikaa oli purru kala ja mä ny niinku pelkään kaloi. Ni mä olin iha punaine sen jälkeen selästä. Ett oonkss mä vamppyyri? :O

    • Bella Swan

      Edward!

      En olisi arvannut sinusta, että alistuisit vampyyrinä tällaiseen..!

      Mitä sinä kyselet ihmisiltä, kun tiedät että olet vampyyri? Olet minun vampyyrini ... Eikö niin?

    • Susipoika(ehkä!!!)

      Ite oon huomannu, et sen jälkeen kun mun uus villakoira puri mua jalkaan, nii mullon kasvanu vähän karvoja yönnaikana, kynnet on kasvanut, syön normaalia enemmän lihaa ja teen 15 vatsaliikettä enemmän kuin aijemmin!!

      Olenko minä mahdollisesti ihmissusi?

      Mää yritän varata ajan paikalliselle taikurille et se voi diagnisoida mut, jos mää tosiaan oon ihmissusi ja sää vampyyri, niin anna steamkäyttäjäsi nimi. Meijän pitäis taistella, 1v1 mlg.

    • Pheobe

      Vastaus VampyyriPojalle:
      No... Ensinnäkin... Talven aikana iho vaalenee aina, joten jos oot saanu viime kesänä rusketuksen, nii se on himmentynyt pois. Toi palamis juttu on ihan normaalia, koska suurin osa suomalaisista ihmisistä palaa helposti. Sulla on vaan niin herkkä iho. Jos sun iho on tosi vaalee, niin se tarkoittaa sitä että sun kannattaa pistää aurinkorasvaa, koska muuten se kärventyy nopeesti. Sen takia sitä sattuu varjossa ja siinä on punaisia kohtia.

      Toiseksi.... Jos oot harrastanut liikuntaa, niin tottakai sun suorituksesi paranevat. Olte nostanut ennen vähemmän, mutta kun lihaksesi kasvavat, niin voit nostaa enemmän. Sama pätee juoksemiseen. Jos sinulla on hyvät keuhkot ja olet urheillut, niin suorituskyky paranee pakostikkin.
      Juominen tulee siitä, että olet urheillut paljon ja sen takia kehosi menettää nestettä, jonka takia sinulle tulee jano.

      Kolmanneksi... Ihmiset tykkää sun ulkonäöstä, koska oot vaan hyvän näköinen (kai?). Siis oikeeasti... Ihmisen ulkonäkö muuttuu, kun hän kasvaa. Joskus huonompaan suuntaan, mutta joskus (ainakin sinun tapauksessa) parempaan suuntaan. Eikä siitäkään ole haittaa, että käyt salilla.

      Ja sitten viimeiseksi... Jos syöt ison valkosipulin, niin totta kai se on pahaa ja haisee pahalle. Siis mistä sait ees päähäs kokeilla sitä valkosipulin syöntiä?? Sulla ei oo tapahtunut mitään ihmeellistä, joten et voi olla vampyyri...
      Lisään vielä sen verran, että tuo valkosipuli kammo on myytti. Tai siis hei... On niitä vampyyrejäkin, jotka ovat allergisia valkosipulille ja useimmat eivät vaan siitä pidä. Siis kuka ihminenkään pitäisi valkosipulista? Siis raakana??

      Mutta, jos sinua kiinnostaa puhua aiheesta, niin kik olisi kiva... =)

      • VampyyriPoika

        No mut tunnen itseni niin vahvaksi. Ja tää on tapahtunu aikalaille pienessä ajassa. Ja ennen mulle vaa annettii facebookissa ulkonäöstä jtn 8 ja nyt yhtäkkii joku anto kympin. Ja lisäsks mun proffakuvissa on ollu aina jtn 7 tykkäystä ja nyt oli 15!! :O

        Ja lisäks se verigreipin juonti ku mun tekee aina sitä mieli ku on hirvee jano. Ja vampyyrit aina juo verta.


      • Pheobe
        VampyyriPoika kirjoitti:

        No mut tunnen itseni niin vahvaksi. Ja tää on tapahtunu aikalaille pienessä ajassa. Ja ennen mulle vaa annettii facebookissa ulkonäöstä jtn 8 ja nyt yhtäkkii joku anto kympin. Ja lisäsks mun proffakuvissa on ollu aina jtn 7 tykkäystä ja nyt oli 15!! :O

        Ja lisäks se verigreipin juonti ku mun tekee aina sitä mieli ku on hirvee jano. Ja vampyyrit aina juo verta.

        VampyyriPoika:
        Totta. Vampyyrit juovat verta. Siinä on vaan se, että verigreippi ei sovi oikein vampyyreille. Tai kai se nuorille sopii, mutta siis eihän se edes korvaa verta... Oli miten oli... Olisin kiinnostunut kuulemaan sen, että milloin huomasit nämä oireet/asiat? Siis muistatko monennes viikko se oli tai monennes päivä? Ja sitten vielä, kuinka vanha olet? Kysyn puhtaasta mielenkiinnosta.


      • VampyyriPoika
        Pheobe kirjoitti:

        VampyyriPoika:
        Totta. Vampyyrit juovat verta. Siinä on vaan se, että verigreippi ei sovi oikein vampyyreille. Tai kai se nuorille sopii, mutta siis eihän se edes korvaa verta... Oli miten oli... Olisin kiinnostunut kuulemaan sen, että milloin huomasit nämä oireet/asiat? Siis muistatko monennes viikko se oli tai monennes päivä? Ja sitten vielä, kuinka vanha olet? Kysyn puhtaasta mielenkiinnosta.

        Haluuksää siis puhuu kikis?


      • Pheobe
        VampyyriPoika kirjoitti:

        Haluuksää siis puhuu kikis?

        Joo, mielelläni. =)


      • VampyyriPoika
        Pheobe kirjoitti:

        Joo, mielelläni. =)

        oon homo15 kikis


      • Pheobe
        VampyyriPoika kirjoitti:

        oon homo15 kikis

        Onko varmasti? Siis kun on mahdollista, että joku on käyttänyt nimimerkkiäsi.


      • VampyyriPoika
        Pheobe kirjoitti:

        Onko varmasti? Siis kun on mahdollista, että joku on käyttänyt nimimerkkiäsi.

        on:D


      • Pheobe
        VampyyriPoika kirjoitti:

        on:D

        Monelta oot kikissä?


      • VampyyriPoika
        Pheobe kirjoitti:

        Monelta oot kikissä?

        huome klo 15


    • emusliini

      Hei sun heiluvilles! Nuo ovat yleisiä asiota mitä voi tapahtua kaikille. Sulla on vaan herkkä iho, voima kasvaa hei jos sitä treenaa jne.
      Mistä Twilight elokuvasta sä noi kaikki jutut oot kattonu. Jos sä muutut vampyyriks sä et muutu sen kauniimmaks/komeemmaks mitä ennen oot ollu! Ja yleensäkin sipulit on voimakkaan makuisia ja hajusia. Verigreippi ei korvaa verta. Eli sanon, että ajattelet vain päässäsi olevasi vampyyri.

    • Sanantuoja

      Olen saanut tarpeekseni, että täällä esitetään olevansa jotain, mitä ei oikeasti olla! Kaikilla "vampyyri" palstoilla on levitetty täyttä potaskaa oikeista vampyyreistä!
      1.Jos olisit vampyyri, ei sinulla tulisi kirjoitusvirheitä, koska vampyyrin aivot ovat kehittyneemmät, kuin tavallisen ihmisen.
      2. Vampyyri voi himoita verta, mutta se ei tarvitse sitä, muuta kuin kerran kuukaudessa.
      3. Vanpyyriksi ei tulla puremalla! Tätä potaskaa kaikille on levitetty! Vampyyriksi tullaan siten, että vampyyri antaa omaa vertaan sinulle. Silloin kun verta on vielä elimistössäsi ja jos kuolet, muutut "vähitellen" vampyyriksi.
      4. Vampyyri (edes vasta muuttunut) ei muuttaisi ihmistä vampyyriksi, ellei tämä ole kohdellut muita ihmisiä huonosti.
      5. KUKAAN VAMPYYRI! Ei tulisi tänne pyytämään apua! Vampyyri ei saisi paljastaa mitään itsestään!
      6. Vampyyrit kuuluvat niin sanotusti "klaaniin" eli vähän kuin ryhmä, jokaiselle "erilaiselle" vampyyrille. Kyllä, vampyyrit eivät ole kaikki samanlaisia. Jotkut nousevat haudasta, jotkut pärjäävät eläimenverellä, joiltakin voi puuttua joku ruumiinosa esim. Toinen nenäreikä!
      7. Vampyyri ei tule komeammaksi kuoltuaan, vaan pysyy saman näköisenä! Onko sinulla todisteita, että vampyyristä tulee valkoisempi kuoltuaan? Tietysti, se riippuu siitä kuoliki talvella vai kesällä...

      En mielelläni vastaisi kysymyksiin! En halua paljastaa enmpää heidän olemassaolostaan! Jos ikinä tapaat kyseisin olennon, pysythän kaukana, jotta ei käy niin kuin minulle. Kyllä, en ole vampyyri, huomaatte kirjoitusvirheistäni. Miten niin vampyyrit eivät esiinny? Kyllä, he eivät mielellään esiinny. En laatinut itse listaa, eräs henkilö saneli. Voitte varmaan arvata kuka? En mielelläni ikinä olisi tavannut, mutta muistakaa pysyä kaukana, jos näette mitään merkkejä, että hän olisi vampyyri. Antakaa, vaikka hopeakoru? Kyllä, hopea aiheuttaa heille ihottumaa, varmaan ainoa asia mistä ihmiset tietää. Älkää uskotelko itsellenne, että olette vampyyri! Vampyyri olo on kamalaa. Vaikka, jos luulet,että teidän koulussa on vampyyri, seuraa hänen kielitaitoa. Vampyyrit osaavat monia unohdettuja kieliä. Niin kuin sanoin en vastaa kysymyksiin. Tulin tänne vain selventämään asiaa...

      • Sanantuoja.

        Lisään vielä, että vampyyrillä on jatkuvaa päänsärkyä, koska jokin osa kallosta painaa ihoa. Olisiko hauska olla vampyyri, jos koko ajan sattuisi päähän? Auringonvalossa kipu on sietämätön, koska auringonvalo osuu kipuverkostoon, joka vampyyrille kehittyy.


      • Kivat sulle
        Sanantuoja. kirjoitti:

        Lisään vielä, että vampyyrillä on jatkuvaa päänsärkyä, koska jokin osa kallosta painaa ihoa. Olisiko hauska olla vampyyri, jos koko ajan sattuisi päähän? Auringonvalossa kipu on sietämätön, koska auringonvalo osuu kipuverkostoon, joka vampyyrille kehittyy.

        Joo mullakin sattuu päähän ihan he###tisti ja silmät ei kärsi aurinkoa! Ne on ihan punaiset ja aristaa. Ja iho on hellä ja jonkun kirpun purema on vissiin kaulavaltimossakin. Ja äänet ärsyttää. Ja eilen juoksin lujaa. Yöllä en saanut nukutuksi. Jos oon joku vampyyri niin aika hirveetä tulee jatkossa sit elämä olemaan jos tämmöisenä jatkuu. On se nyt prkl ettei ihminen saa enää rauhassa olla..


      • Kivat sulle
        Kivat sulle kirjoitti:

        Joo mullakin sattuu päähän ihan he###tisti ja silmät ei kärsi aurinkoa! Ne on ihan punaiset ja aristaa. Ja iho on hellä ja jonkun kirpun purema on vissiin kaulavaltimossakin. Ja äänet ärsyttää. Ja eilen juoksin lujaa. Yöllä en saanut nukutuksi. Jos oon joku vampyyri niin aika hirveetä tulee jatkossa sit elämä olemaan jos tämmöisenä jatkuu. On se nyt prkl ettei ihminen saa enää rauhassa olla..

        Niin halusin vaan selventää asiaa ja kirjoittaa (ilman kirjoitusvihreitä) että tämmöisiä tuntemuksia on ollut. Olenko nyt ikuinen pimeässä vaeltaja ja tuomittu juomaan viattomien verta? Nimimerkillä Näinkö tässä tällä kertaa pääsi käymään?


    • alfanyymi

      Huomaat sen siitä jos sinä kuulet ihmisen sydämmen sykkeen ja haluaisit imeä tältä ihmiseltä kaikki veret kaulasta. Itse olen ihmissusi mutta tiedän minkälaisia vämpyyrit ovat olin kerran vämpyyrin kaveri...

    • Iuiuuytyuiuyt

      Oi vampuuri, vampuuri
      miksi oot niin suuri?
      Sä vaikenet vaan kuin muuri
      Siksi kutsuu mua tampuuri

    • vampeeri

      Oonko vampyyri ku mää meen aina illalla hautausmaalle tutkiin hautoja ja ku sinne tulee joku niin heitän sitä hautakynttilällä ja imen sen verta. mulla on kans terävät hampaat ja pitkä penis. oon ihan valkonen ja kaikki pelkää mua. onks teil muil vampyyreillä jotain kerhoo missä vois kokoontua ja vaikka juoda toisten verta. oon 163 ja haluaisin nuormpia tapailla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe