Ollaan nyt perheen kanssa mökillä jossa runkaaminen ei onnistu. Normaalisti runkkaan päivittäin ja tunnen jo 2 päivän jälkeen himoa :/ mitä teen
Runkaaminen
28
5494
Vastaukset
- •tyttö•
Venaat ni tuntuu paremmalta ku runkkaa. Kaikki sen tietää!!
- Boy18v
Meitil ainaki tulee kunnon jytky jos on pariki päivää fabbaamatta. Ah saatana...
- iytyt
Ai siis paskat? Onneks olkoon Boy18v
- tytykkä ;)
haluutko et tuun sinne nii voidaa hoidella homma saunassa ;)
- sdferfregf
Miksi et voi runkata?
Nukkumaan mennessä peiton alla vähän hiplailet. Ei sitä kukaan huomaa, tai jos huomaakin niin ei oo sopivaa olla huomaavinaan. Sitten aamulla viet runkkupaperit vaikka ulkohuussiin.
Tai sitten lähdet metsään kävelylle ja hoidat himot siellä. - Voi paska...
Oon 15v ja huomenna lähetään perheen kanssa tutuille, ollaan koko vkp. Asutaan asutovaunussa... Voihan vittu kun ei voi runkata... D:
- toimiikujunanvessa
Sanot vaan et nyt meikä menee käymään hieman kädellä ja jos on jotaan sitä vastaan jätä kirjallinen valitus kello 14.00 mennessä vaikka sänkyyni
- easy314134
Sano et haluut raitista ilmaa tai et haluut mennä kävelylle tai kauppaan?
- 15vee runkkaaja
No miksei voi runkata jos on muita lähellä. Tee niinkuin mä teen. Käsi housun taskuun ja puristelet pippeliä alushousujen päältä ja annat tulla mällit boksereihin vaan, ja sitten vessaan pyyhkimään housut. Tai jos ei ole vessaa niin kyllä ne sinne kuivuu.
- teini itsekin
Teinit ei koskaan tajuu,että heidän vanhempansa on ollut ihan samanlaisia,pakko on ollut runkata,ei vanhemmat sitä mitenkään noteeraa.
- Tony15
riippuu tietty mitä paikkoja lähellä on mennä piiloon, itse käyn melomassa kajakilla ja saarentakana vemppaan mällit tai sit pulahdan veteen saarenrannasta ja vemppaan vedessä kelluen.
- random1213
runkaa ku oot paskalla huussissa
- IsoKakka2018
Tämä on se romanttisin!
Samalla tulee tutuksi naisen / miehen kakkosreiän haju, ei mene sormi suuhun tositoimissa kun ajoissa totuttelee.
- werwer
Tuonne voit mennä runkaamaan, toivottavasti tuonne ie oo koin pitkä köävelyumetka sieltä misä oothttps://www.google.fi/maps/vt/data=RfCSdfNZ0LFPrHSm0ublXdzhdrDFhtmHhN1u-gM,IdTOBfWn15lHeabFA0k2fW-UptzvsExdYG3GeUIGqJi2SKRn8r3C7ME_1CJWwGecqyP-wk-Sb3D6e1ovY5zHN3fZCYMjSV_0v4WcTom2wd9tSwY2ZrdambUrBtohWeBYFS-AYmTrMz0Aeg9kq8IUpwfk-ZenycEYBy0
- efrwer
Ellei runkaaminen auta, koita vonkaamista
- Nou-hätä
Kyllä se aina onnistuu asuntoauton vessassa tai mökillä ulkohuusissa. Niissä paikoissa ollaan aina yksin ja oven voi lukita. En ymmärrä miksi se olisi vaikea juttu hoidettavaksi. KERRO miksi ei onnistu?
- freeballerboy
Tai sit jos kävelee vähän kauemmas metsään niin sekin on hyvä vaihtoehto runkata luonnossa.
- eetu.01
Jos joku Savonlinnassa haluu runkkaa kimpassa, 99-05 ikäset niin ottakee Instagram directis yhteyttä, oon eetu.01 . Voitas vaikka Sulosaares käydä jossai puskas vetää tai jossai metssäs. Tai sit jomma kumma luona. Voin ottaa suihinki mut mult ei oo pakko ottaa.
- 4plus1
05? :DDDDD
- helppoaboy
Lähetään aamulla mökille. Minä ja kaks mun kaveria. Ollaan 15v, pelataan jääkiekkoa samassa joukkueessa. Ainoa paikka on varmaan sitten yöllä sängyssä, kun kaverit nukkuu niin peiton alla runkkaan housuihin, aamulla sitten vaihdan puhtaat. Otan kolmet bokserit mukaan. Että, voi vaihtaa puhtaat. Joten sun kannattaa tehdä samoin.
- annikaaws
15v ja ei tyttöystävää niin täytyy runkata. Aika normaalia jääkiekkoilijalle, mutta kyllä kai siihenkin voi tottua.
- Erzius
annikaaws kirjoitti:
15v ja ei tyttöystävää niin täytyy runkata. Aika normaalia jääkiekkoilijalle, mutta kyllä kai siihenkin voi tottua.
Niin, koska tyttöystävän kanssahan ei tarvii runkata.
Aika monesti runkkaus tuntuu paljon paremmalta ku seksi
- Älä_hullujas_puhu
Mutta eihän sun tarvitse nyt runkata kun äitis voi auttaa sua niinkuin tavallisesti. Se voi ottaa sulta poskeen jos olet kiltisti.
mit... kaksi päivää runkkaamatta :-o
Mä vetelen viisi kertaa päivässä tai tulee spermat housuun :-)
T,
hyperseksuaali nymfomaani- Kuolisin
jos en sais runkata.
- Anonyymi
Ite en oo ikinä runkannu
- Anonyymi
Hirveimmin kaikista turmelee terveyttä se karkea pahe, jota sanotaan itsesaastutukseksi eli onaniaksi, s.o. sukuvietin tyydyttämistä ilman mitään esinettä, kiihottamalla käsin tai jollakin muulla siivottomalla kosketuksella siitinelimiä. Tämä pahe on vielä paljon turmoillisempi kuin liian aikainen parittelu, se kun on luonnotonta, väkivaltaista ärrytystä, jolla mielikuvitusta kiihotetaan korkeimmilleen. Nuorison seassa on se yleisempi kuin tavallisesti luullaankaan, ja varsinkin tavataan sitä kouluissa, joissa oppilaat, muusta maailmasta eroitettuina, elävät toistensa seurassa. Sitä tapahtuu, ei ainoastaan nuorukaisten, vaan myöskin tyttöjen seassa. Tämän paheen surulliset seuraukset eivät koskaan jää ilmestymättä, jospa ne myöhäänkin ilmautuvat.
Kun itsesaastutusta aina harjoitetaan suuressa salaisuudessa ja on useinkin vaikea huomata, tulee vanhempain ja kasvattajain ankaralla ja tarkalla silmänpidolla sitä tiedustella. 12 -14:sta ikävuodesta, jolloin pojan siemenneste jo on ruvennut erittymään, ovat pilkut paidassa ja lakanoissa varmimmat merkit siihen, mutta ne voidaan piilottaa näkyvistä. Tarkka silmälläpito lapsen terveydentilasta ja olentotavasta johtaa vieläkin varmemmin paheen huomaamiseen.
Jos nimittäin lapsi, joka muuten on ollut terve ja ripeä, tulee ilman muita huomattavia syitä vähitellen kivulijaaksi, valittaa tiheämmin sattuvaa raukeutta ja uneliaisuutta, jos se muuttuu hiljaiseksi, itseensä sulkeutuneeksi, tuittupäiseksi, nurisevaksi, osoittaa hajamielisyyttä lukutunneilla, hakee usein yksinäisyyttä, valittaa päänkivistystä, käypi kalpeaksi, jos silmät muuttuvat raukeiksi, sisäänvajonneiksi ja niitä ympäröi sinertävät renkaat, jos hän kadottaa ruokahalun ja osoittaa omituista arkuutta eli vauhkoutta seurassa tai kun hänet äkkiä yllätetään, niin on tukevia syitä epäillä häntä itsesaastutuksesta. Sen turmiolliset seuraukset näyttäytyvät pian.
Siittimien alituisen uudistuvasta väärinkäyttämisestä syntyy vähitellen hellittämätön ärtyisyyden tila niissä, ynnä vastentahtoinen siemennesteen erittyminen, n.s. päiväpollutsioonit, jotka kuihduttavat ruumista; useinkin ilmautuu kuopat lantion molemmin puolin selkärankaa; kasvot käyvät veltoiksi ja tunteettomiksi, näkö heikoksi, ymmärrys tylsistyneeksi, jäsenet vapiseviksi; sairas tuntee alituiseen sointia ja suhinaa korvissa sekä vilua ja köyristystä selkärangassa, sapi puistutuksia, kaatumataudin j.n.e. ja lopettaa vihdoin kurjalla tavalla elämänsä.
Ei ole odottamistakaan onanistin luopuvan tästä paheesta sittekään, kun hänen arvostuskykynsä on tuleentunut; sillä silloin kun järki niin suuren herruusvallan saapi, on se tavallisesti jo liian myöhäistä ja terveys on pilalla.
Sentähden, heti kun tuo surullinen havainto on tehty, että nuori henkilö on onaniaan taipuva, täytyy häntä pitää mitä tarkimman silmälläpidon alaisena, kuvailla hänelle paheen välttämättömiä seurauksia eikä jättää koskaan häntä ilman vaarinpitoa. Hän ei saa asua yksinään, vaan muiden seurassa, häntä on pidettävä alituisessa toimessa ja tehtävistään vaarinpitävän sekä ohjattava viihtymään seuraelämän viattomissa huveissa; sillä ei mikään johdata niin helposti itsesaastutukseen kuin työttömyys ja yksinäisyys.
Hänen ruokansa ei saa olla liiaksi ravitsevaa, ei ensinkään ärryttävää (ei mitään maustimia) eikä sisältää paljon lihaa. Hänen on maattava viileässä ja kovalla vuoteella, ei seljällään, koska sukuvietti sängyn lämmöstä varsinkin seljällään maatessa helposti kiihottuu.
Jämeä jouhimatrassi sopii paljon paremmin kuin höyhenpatja. Hän ei saa olla lämpimässä puvussa eikä käyttää mitään siittimiä ahdistavia vaatteita ja on häntä aina pidettävä liikkeessä, jotta hän iltasilla nukkuisi heti levolle mentyänsä. Hän ei saa maata kauvan, vaan on hänen heti herättyä noustava ylös, eikä hänen saa millään ehdolla antaa maata hereillään sängyssä. Kylpyä on käytettävä joka päivä ja selkä pestävä kylmähköllä vedellä. Kylmät merikylvyt suvisin ovat varsin sopivia.
Tämän paheen estämiseksi on suuri vaarinpito tarpeeseen myöskin nuorten tyttöjen suhteen. Siinä tarkoituksessa on tarkasti valvottava heidän leikkejänsä ja muutenkin noudatettava samoja toimenpiteitä ja varokeinoja, kuin äsken on mainittu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856