Näköjään boxin grilli suljettu,ja vähän aikaa sitten meni kauppa kiinni.
Virallisesti voidaan kai todeta että box on "kuollut"!??
Ikävää.
Box
4
348
Vastaukset
- kemppula
Hyvä. Siellä asuvat ja siellä päin asuvat ihmiset käykööt muualla kaupassa.
- Bussitkin vähenevät
Matkahuollon nettisivuilla on nähtävissä syksyn 2014 bussiliikenteen aikataulut. Helsinki-Porvoo välin bussivuoroja 170-tietä pitkin välillä Söderkulla-Porvoo vähennetään. Illan viimeinen tuota reittiä kulkeva bussi lähtee uuden aikataulun mukaan Helsingin Kampista klo 22 tehden siten mahdottomaksi tuolle välille kotiin pääsemisen esim. Helsingissä tehdyn iltatyövuoron tai elokuvateatterin iltanäytöksen jälkeen. Vielä nyt tuota reittiä kulkeva bussi lähtee Kampista klo 23.45.
Toivottavasti tämä ei ole ELY-keskuksen näkemys toimivasta joukkoliikenteestä 11.8.2014 alkaen estäen normaalin arkielämän ja joukkoliikenteen käyttämisen yhdistämisen. - Pitihän se arvata
Busseihin vain liittyen - Nikkilä-Helsinki-vuorotkin on huonontuneet entisestään. Iltaisin ja viikonloppuisin pääsee vain Keravan kautta. Näin sen tänään ja nyt on muutto mielessä.
- Itse valittanit
Nyt kannattaa kaikkien olla yhteydessä Hsl.fi ja laittaa palautelomakkeella (sivun yläreunassa) suorat sanat;näin alussa voivat vielä suunnitella varmaan uusiksi aikataulut. Jos kukaan ei valita mitään muutoksia emme saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496441
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263848Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323014- 442946
- 512796
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262136Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511898- 351750
- 291736