Box

--------------------

Näköjään boxin grilli suljettu,ja vähän aikaa sitten meni kauppa kiinni.
Virallisesti voidaan kai todeta että box on "kuollut"!??
Ikävää.

4

343

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kemppula

Hyvä. Siellä asuvat ja siellä päin asuvat ihmiset käykööt muualla kaupassa.

• Bussitkin vähenevät

Matkahuollon nettisivuilla on nähtävissä syksyn 2014 bussiliikenteen aikataulut. Helsinki-Porvoo välin bussivuoroja 170-tietä pitkin välillä Söderkulla-Porvoo vähennetään. Illan viimeinen tuota reittiä kulkeva bussi lähtee uuden aikataulun mukaan Helsingin Kampista klo 22 tehden siten mahdottomaksi tuolle välille kotiin pääsemisen esim. Helsingissä tehdyn iltatyövuoron tai elokuvateatterin iltanäytöksen jälkeen. Vielä nyt tuota reittiä kulkeva bussi lähtee Kampista klo 23.45.

Toivottavasti tämä ei ole ELY-keskuksen näkemys toimivasta joukkoliikenteestä 11.8.2014 alkaen estäen normaalin arkielämän ja joukkoliikenteen käyttämisen yhdistämisen.

• Pitihän se arvata

Busseihin vain liittyen - Nikkilä-Helsinki-vuorotkin on huonontuneet entisestään. Iltaisin ja viikonloppuisin pääsee vain Keravan kautta. Näin sen tänään ja nyt on muutto mielessä.

• Itse valittanit

Nyt kannattaa kaikkien olla yhteydessä Hsl.fi ja laittaa palautelomakkeella (sivun yläreunassa) suorat sanat;näin alussa voivat vielä suunnitella varmaan uusiksi aikataulut. Jos kukaan ei valita mitään muutoksia emme saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3250
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1859
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1703
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      140
      1533
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1413
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      93
      1329
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1274
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe