Tilastotieteen kirja: suosituksia

Tohtoriksiko?

Hei!

Tarvitsisin tilastotiedettä varten englanninkielisen oppikirjan, löytyisikö suosituksia?

Suomenkielinen Karjalaisen opus löytyy, mutta kirjoittamisen ( englanti) tueksi kaipaan kirjaa myös englanniksi. Netissä vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon, mutta en viitsisi summamutikassa ostaa, haluan kirjan siis omaksi.

3

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • statsstatsstats

Discovering Statistics With IBM SPSS Statistics
      http://www.uk.sagepub.com/books/Book238032

Mielestäni todella hyvä tilastotieteen oppikirja, jossa asiat selitetään selkeästi, kuitenkin mennen riittävän syvälle. Kirjoittajan mukaan ainoa tilastotieteen oppikirja, jota koskaan tulet tarvitsemaan. Mielenkiintoisesti kirjoittaja ei ole tilastotieteilijää nähnytkään, vaan on muistaakseni psykologian tutkija.

• PerusDI

Väärä palsta

• Tohtoriksi3

Kiitos vastauksesta!

Tällä kertaa palsta on ihan oikea eli maisteriopinnot takana ja jatko-opiskelijaksi valittu.

Nim. Ketjun aloittanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4144
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3567
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3289
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2795
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2299
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      38
      2150
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2012
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1534
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1480
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1476
    Aihe