Aikuisten seksi

lämpöä

En tiedä onko tämä parempi palsta keskustella seksielämästä, ajattelen niin että täällä asiallisempaa keskustelua.
Olemme hyvin seksuaalinen ja avomielinen vakiintunut pari. Ajan myötä kokeilunhalu vain lisääntyy ja nyt kysyisin minkälaisia kokemuksia teittä on nuoresta tytöstä yhteisenä leikkikaverina? Samoin kysyisin minkälaisia kokemuksia teillä on tuttavapariskunnan kanssa saunomisesta joka alkaa ikäänkuin tavallisen yhteissaunomisena mutta kun himot herää ja flirtti kukoistaa ja ollaan samanlaisilla ajatuksilla varustettuja niin saunominen etenee pitemmälle eli kimppakivaan? Kertokaa kokemuksistanne, kiitos!

22

2252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nautiskeleva pari

      Kiitos kun aloitat tällaisen keskustelun. Meitä aikuisia joilla samanlaisia haluja ja mielitekoja on paljon ja ihanaa kun vielä haluttaa! Oman naisen tai miehen jakamisesta ajatellaan ihan eri tavalla kuin nuorina. Tavarahan vain paranee käytössä ja kokemukset tuovat lisää puhtia ja ideoita yhteiseen vuoteeseen ja elämään. Eikä kumpikaan ole minnekkään lähdösssä vaan yhdessä nautiskellaan luoja luomasta kehosta.

    • Lempiväiset

      Aivan ihanaa! Kesäiset viikonloput parhaita! Mitä, miten ja missä vaan! Yhdessä saunoen ja uiden! Mielikuvitus vaan rajana! Suosittelemme!

      • lämpöä

        Kiitos Lempiväiset! Samalla aaltopituudella ollaan ja elämä on ihanaa! Se vain on niin että rakastelu on ihanaa ja saunassa lempiminen on nyt ollut meillä tämän kesän juttu. Siellä alkaa toisen hyväily kuin itsestään eikä ole kiire minnekkään, kummasti vain asentojakin löytyy.
        Mukava että löytyy samoin ajattelevia. Toisten lempimistä myös ihana kuunnella ja katsella, eihän siinä kantti kauan kestä vaan tahtoo myös..
        Nautinnollista viikonloppua!


    • entinen miäs

      Seksi on tärkeä asia elämässä mutta se on kahden toisistaan pitävän ihmisen välinen asia. "Kimppakiva", ei kiitos.
      Eikä seksiä saunassa yleensäkkään. Saunominen on aivan oma nautintonsa, seksi sitten myöhemmin ja sopivammassa ympäristössä.
      Mutta kukin tyylillään.

    • alkuperäinen nainen

      Sauna on paikka missä voidaan olla alasti ilman ajatustakaan seksistä, se on pyhitetty löylylle ja pesulle. Seksi ei mielestäni sovi lainkaan saunaan, eri asia on saunan jälkeen puhtoisina pyöriskellä lakanoissa. Kimppakiva ei myösskään ole ollut koskaan mun juttu, mulla seksiin kuuluu aina myös rakkaus, en ole koskaan tarvinnut pelkkää panokaveria.
      Eli aika samoilla ajatuksilla edellisen vastaajan kanssa.

      • Nainen 10

        Minulle myös ajatus vieraasta leikkikalusta on vieras ja jopa vastenmielinen. Harvinaisen samanlaatuisia kirjoituksia nuo ensimmäiset kommentit, kuin yhdestä suusta.

        Seksi on ihanaa ja tämänikäisenä meillä ei enää ole siitä sellaista suoritumisen paineita tai akrobatiavaatimuksia kuin nuorena. Saunassa emme käy muiden kuin toistemme kanssa. Meillä seksi on tyydyttävää ja hyvää niin, ettemme tarvitse mitään uusia virikkeitä tai leikkikaluja.


    • onnea

      On hyvä kun meitä ihmisiä ja pareja on monenlaisia. Ja mikä sen ihanampaa kun kumpikin osapuoli ajattelee samalla tavalla. Onnea teille kun olette löytäneet toisenne ja seksi elämä kukoistaa, lämpöä elämäänne.

    • Alter Ego

      Miksi utelet kokemuksia nuorista tytöistä? Minkäikäinen on aloitajan "nuori", ja miksi vain pervosti tyttö? Ap on siis pervo vanha mies joka haaveilee nuoresta tytöstä. Jos nainen kirjoittaisi aloituksen tiedustellen kokemuksista joissa on mukana komea ja lihaksikas alle 3-kymppinen niin saisiko tämän aloittaja jotain kiksejä? Tuskin, itsekäs kun on.
      Typerä avauksesi on vain pervo, asialliseksi sitä ei tee edes huolitellunpi sanankäyttö.

    • kaikkea sitä satuill

      Ensimmäiset kommentit ovat varmaan aloittajalta itseltään.

      Sauna on monelle ikääntyvälle(siis yli viisikymppiselle) jjo sinällään rasittava paikka(sydän ja verisuoni ym. sairaudet) ettei siellä seksi tule enää kysymykseenkään.

      Sekä lauteet epämukavat, puhumattakaan kuumuudesta ja kosteudesta...:::))

      Johan siellä käy kuin saunaTimolle konsanaan, jos vielä seksiä alkaa ikäihmiset siinä kuumuudessa, saa kutsua ambulanssin valmiiksi saunan ovelle...::))

      vanhan seksittömän ukon päiväunia koko aloitus...:))

    • Huh huh

      Kaikenlaista voi haaveilla ja uneksia! Ei paljon rasita, eikä seksikään, kun viimeisestä kerrasta parikymmentä vuotta! Onni yksillä kesä kaikilla :-)

    • Vieläkin !

      Kiehtova aihe joten laitan viestiä vaikka sinkku mies olenkin tällä hetkellä. Erotiikka ja seksi iloinen, myönteinen asia, kyky, taito tallella myös halut naisen iholle, toki sitä kipinää pitää olla molemmilla. Toivon tapaavani vielä ikäiseni naisen joka tuntee samoin. Aamuisin lemmiskellä pitkään mökillä sateen ropistessa ikkunaan. Takavuosilta kokemusta myös ikäisestäni parista, kolmisin saunaan, sieltä suihkun kautta makuuhuoneeseen. Kaikki pitivät. Kimpat edellyttää aitoa halua jokaiselta ja selvin päin. Viinakset poies.

      • lämpöä

        Vieöäkin! Kiitos asiallisesta viestistä ja kokemuksesi jakamisesta. Onneksi meitä ihmisiä on erilaisia tässä ihmiselon ihanimmassa asiassa. Olen onnekas että olen löytänyt rinnalleni tuntevan, aistikkaan ja seksistä nauttivam ihmisen
        Toivon ja uskon että sinua onnestaa myös!
        .


    • SenttiPentti

      Näin loma-aikaan töissä hiljaista ja netistä ajankulua etsiessäni tänne löysin.
      Mutta mikä ihme siinä, että niin tässä kuin monessa muussakin viestiketjussa ketjun aloittaja vastailee ja kommentoi omaa-aloitustaan eri nimimerkeillä? Sen huomaa kirjoitustyylistä, sanavalikoimasta ym. Köyhää.

      • työn antaja maksaa

        taitaa olla yleistä roikkua työaikana keskustelu palstoilla....


      • lämmöllä
        työn antaja maksaa kirjoitti:

        taitaa olla yleistä roikkua työaikana keskustelu palstoilla....

        Ihmettelempä vaan ettei tästä aiheesta ole enempää kiinnostusta keskustella. Minulle erittäin tärkeä tässä iässä kun vastaranta häämöttää. Eletään ja nautitaan seksistä niin kauan kuin voidaan..


      • häämöttää
        lämmöllä kirjoitti:

        Ihmettelempä vaan ettei tästä aiheesta ole enempää kiinnostusta keskustella. Minulle erittäin tärkeä tässä iässä kun vastaranta häämöttää. Eletään ja nautitaan seksistä niin kauan kuin voidaan..

        Miestäni ei vaan kiinnosta enää seksi eikä siedä minkäänlaista koskemista,ainakaan minun kanssa,vaikka vastaranta häämöttää.


      • Kokemus puhuu
        häämöttää kirjoitti:

        Miestäni ei vaan kiinnosta enää seksi eikä siedä minkäänlaista koskemista,ainakaan minun kanssa,vaikka vastaranta häämöttää.

        Tee suora kysymys aiheesta vaimo ja toinen mies. Monesti vakiintuneeseen elämäntapaan tottunut aviopuoliso (on se sitten mies tai vaimo) herää viimeistään shokin muodossa kun tajuntaan piirtyy elämänmuutos.
        Paikoillesi sinun ei pidä jäädä eikä antaa hänekään taantua nykyiseen olotilaansa.


      • kaikkea sattuu
        häämöttää kirjoitti:

        Miestäni ei vaan kiinnosta enää seksi eikä siedä minkäänlaista koskemista,ainakaan minun kanssa,vaikka vastaranta häämöttää.

        Jospa sillä onkin toinen nainen leikkikaverinaan.


      • mitäkä mies
        lämmöllä kirjoitti:

        Ihmettelempä vaan ettei tästä aiheesta ole enempää kiinnostusta keskustella. Minulle erittäin tärkeä tässä iässä kun vastaranta häämöttää. Eletään ja nautitaan seksistä niin kauan kuin voidaan..

        Vastaranta häämöttää ja myös sen vuoksi pitäisi ajatella kuin normaalit ihmiset.Mun mielestä mää kolmas pyörä asiat ei ole normaalia käyttäytymistä.Vaikka kuin yritetään selittää vapaasta suhteesta niin se on poikkeavaa ja on täyttä sontaa olla niin vapaa ettei kolmannen osapuolen tekemiset aiheuta ongelmia.Tietysti jokin kieroutunut pahan olon tunne voi saada seksiin jollekkin lisä potkua.Toisaalta mun puolesta voi haalata sänkyynsä vaikka aasin..itse aion kuolla kunniallalla..En hyväksy!


    • mitäkä mies

      En viitsi ottaa kantaa,en edes asiallisesti.

    • nautinto aaaaaaaaaah

      Ottakaa nuori mies mielummin, niin saisit katsella vaimoasi, kun hän saa kunnolla kyytiä tosi pitkään ja tosi tosi kovalla kalu...a.

    • 25cm

      Nussikaa vaan kaikkea mikä liikkuu !!!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe