Elikkäs koirille tarkotettuja uimarantoja Turunläänin lähistöltä. Oisko jollain tietoa missä kannattaa uittaa? Ja tietääkö joku missä ei kannata?
Kiitos etukäteen. :)
Koirien uimarannat, Turun seudulla
7
1841
Vastaukset
- Turuust
Ruissalon Saaronniemessä on ihan koirille tarkoitettu ranta, jota on tänä vuonna parannettu tuntuvasti (ennen oli vain suurimmaksi osaksi kivistä kaislikkoa, nyt raivattu ja laajennettu).
Myös jossain päin Naantalia on joku virallinen.- Seropityttönen
Joo Ruissalon tiiän, mut missähän päin siel se koiraranta mahtaa olla. Naantalin koirarannasta oon kans kuullu, mut siitäkään sen ihmeellisempää sijaintia ole.
Seropityttönen kirjoitti:
Joo Ruissalon tiiän, mut missähän päin siel se koiraranta mahtaa olla. Naantalin koirarannasta oon kans kuullu, mut siitäkään sen ihmeellisempää sijaintia ole.
Saaroniemeen tullessa aika pian portin jälkeen lähtee hiekka tie oikelle metsän reunaan, sieltä sitten polku rantaan.
- on se vaikeaa
Googlekin keksitty.
http://tassutkartalla.fi/palvelut/saaronniemen-koirauimaranta-465- Seropityttö
Anteeks nyt vaan, mutta onko ihan pakko noin törkeästi vastata. Olen kyllä netistä katsonut, mut ajattelin jos on jotain muita paikkoja tiedossa, kuin netissä näkyy.
- huhuhuuuu
Seropityttö kirjoitti:
Anteeks nyt vaan, mutta onko ihan pakko noin törkeästi vastata. Olen kyllä netistä katsonut, mut ajattelin jos on jotain muita paikkoja tiedossa, kuin netissä näkyy.
On siis mielstäsi törkeää, jos joku ihan vaivautuu kartan laittamaan, että uimapaikalle löytäisit.
- No ei varmaan
huhuhuuuu kirjoitti:
On siis mielstäsi törkeää, jos joku ihan vaivautuu kartan laittamaan, että uimapaikalle löytäisit.
se kartta ollut se pointti törkeydestä vaan ne kommentit eli nimimerkki "on se vaikeaa" ja teksti " googlekin keksitty" loukkasivat aloittajaa. Ne jos malttaisi kirjoittaja hioa hiukan neutraalimpaan muotoon, niin aloittaja olisi luultavasti vain kiitollinen avusta.
Omalta osaltani tuumin että periaatteessa mikä tahansa oja tai lampi/rapakko, missä vaan vettä on, käy koiran uittamiseen. Omalle koiralleni ei ainakaan ole mitenkään nuukaa missä veteen menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153