Bordercollie 14w tytölle ?

Borderia harkitseva

Moikka ! Eli kyselisin, että sopiiko bordercollie minulle. :)

- Isälläni ja äidilläni on ollut 20-vuotiaasta lähtien sakemanneja ja rottweilereitä, joten koulutus on varmaa.

-Voin käydä koirani kanssa väh. kerran päivässä pitkä lenkin. ( 1-2h) muut vähän lyhyemmät lenkit.

-Ajattelin, myös käydä koirani kanssa koirapuistoissa, kulkea julkisilla ym. jotta koirani sosiaalistuisi hyvin. :)

-Asun omakotitalossa, jossa on iso piha, ja metsää ympärillä.

-Lisäksi haluaisin harrastaa koirani kanssa agilityä tai käydä näyttelyissä. :)

-Tokoa ajattelin harrastaa "leikkimielisesti", eli aion opettaa koiralleni mm.

Luoksetulon, seuramisen, maahan menon liikkeestä, istumisen liikkeestä, seisomisen liikkeestä, paikalla pysymisen, maahan menon, istumisen ym. :)

Miltä kuulostaisi ? Haluaisin mahdollisimman paljon mielipiteitä.

5

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakki ärsy

En suosittele kenellekkään kyseistä koiraa..

• ????

saanen kysyä mikset?

• Collielover

Kuulostaa ainakin tosi hyvältä. On hienoa, että vanhemmillasi on kokemusta lujaa johdonmukaisuutta tarvitsevista koiraroduista. Borderi on tosi energinen ja älykäs rotu, minkä takia se myös tarvitsee runsaasti liikuntaa ja aivojumppaa. Mä olen sitä mieltä, että toko on hyvää vastapainoa agilitylle. On hyvä, että teillä on omaa tilaa, missä koira saa kulkea ja mahdollisesti pääsee siellä myös juoksentelemaan vapaana. Bordercollie sopii kärsivälliselle ja aktiiviselle omistajalle, joka pitää ulkoilusta ja jolla on runsaasti aikaa koiralle. Ainakin kirjoituksesi mukaan bordercollie sopisi mielestäni sulle. Onnea oman Borderisi etsintään! :)

• yök bordercollie

Borderit on arkoja pelkureita jota en suosittele kenellekkään. Kirjoituksiesi perusteella suosittelisin sinulle appenzellinpaimenkoiraa

• ^olet idiootti
        yök bordercollie kirjoitti:

Borderit on arkoja pelkureita jota en suosittele kenellekkään. Kirjoituksiesi perusteella suosittelisin sinulle appenzellinpaimenkoiraa

Minun bordercollieni on kyllä kaikkea muuta kuin tuollainen,se on aivan ihana,eikä todellakaan arka pelkuri....en sinuna lähtisi yleistämään,on omistajan huonoudesta kiinni jos saa koiransa araksi pelkuriksi,jokaisen bordercollien ja koiran ylipäätään saa sosialistamalla pois pelkuruudesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4381
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1550
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1493
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      931
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      75
      809
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      777
    Aihe