Salaa toiveikas

Enuskallatoivoa

Kierukka jätettiin pois maaliskuussa, eli 3 kiertoa takana. Edellinen kierto kesti 34 päivää ja nyt tämän kuun vain 27. Tämän kertaiset kuukautiset oli todella niukat kolmen päivän tummat vuodot ja tulivat edellisiin nähden viikon liian aikaisin. Samalla kun alkoivat oli koko päivän ihmeellinen olo, mitään en oikein jaksanut tehdä. Ajattelin että nyt tulee kesäflunssa, aivastelin ja nukuin paljon. seuraavana päivänä ei jäljellä enää ollut kuin väsymys. Salaa mä niin toivon että tämä nyt olisi jotain muuta kuin joku kiertohäiriö mikä on ihan mahdollista koska olen kärsinyt monirakkulaisista munasarjoista jo 10 vuotta. Tosin kierukan poiston yhteydessä gyne totesi rakkuloiden kadonneen jäljettömiin. Tätä minun on vaikea uskoa. Tavallaan palan halusta tehdä raskaustestin, mutta järki sisälläni sanoo että odota vielä. Tämä on aika hermoja raastavaa

8

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perhetyöntekijä

      Sinulla siis 12/32 täyttyy? Tsemppiä siinä tapauksessa :D

      • Enuskallatoivoa

        Oli pakko googlettaa tuo 12/32, oli uus ilmaisu mulle :D eipä se nyt ihan taida täyttyä :)


      • Voi voi voiii
        Enuskallatoivoa kirjoitti:

        Oli pakko googlettaa tuo 12/32, oli uus ilmaisu mulle :D eipä se nyt ihan taida täyttyä :)

        Paljonko puuttuu? Onhan teitä koeteltu kuitenkin yhdessä.


    • Avian

      Teitkö jo testiä? :) noi oudot vuodot on kyllä piinaavia, kun ei saa mielen rauhaa vaikka miten koittais järkeillä! mulla myös toiveita ilmassa, mutta tuskin kai taas...! Me tavallaan ollaan jo puolisen vuotta koitettu, mutta imetyksen takia kierto ollut aluksi poissa. Nyt 4 kierto laskujeni mukaan.

      Toi 12/32 on kai joku häiriköinti tapa täällä :/ yritys kääntää kaikki keskustelu siihen.

      Mulla nyt 24/24-28, ja vaikka aina koitan olla laskematta, niin lasken ja mietin kuitenkin :D ensimmäinen lapsi oli vaikea saada alulle, niin siitä kai jäänyt epävarmuus näissä asioissa :)

      • Enuskallatoivoa

        Hei avian!
        Juu, tein testin muistaakseni tiistaina jolloin kp olisi ollut jotakin 35 paikkeilla jos tuota outoa vuotoa ei lasketa. ja negatiivistahan se näytti. Oli ainoastaan yksi todella vahva punainen viiva. Harmittaa, mutta onneksi tein sen testin niin selvisi asia eikä tarvitse miettiä. Tavallaan minäkään en laske :D mutta melkeen joka kuussa tulee kuitenkin se fiilis, että nyt on kyllä menkat myöhässä ja rupean laskeskelemaan :)
        Yritittekö kauankin ensimmäistä? Meillä ollaan molemmat ensikertalaisia. Suurin piirtein yhtä monta kiertoa meillä näyttäisi olevan takana :)
        Tsemppiä!!


      • Kasva aikuiseksi
        Enuskallatoivoa kirjoitti:

        Hei avian!
        Juu, tein testin muistaakseni tiistaina jolloin kp olisi ollut jotakin 35 paikkeilla jos tuota outoa vuotoa ei lasketa. ja negatiivistahan se näytti. Oli ainoastaan yksi todella vahva punainen viiva. Harmittaa, mutta onneksi tein sen testin niin selvisi asia eikä tarvitse miettiä. Tavallaan minäkään en laske :D mutta melkeen joka kuussa tulee kuitenkin se fiilis, että nyt on kyllä menkat myöhässä ja rupean laskeskelemaan :)
        Yritittekö kauankin ensimmäistä? Meillä ollaan molemmat ensikertalaisia. Suurin piirtein yhtä monta kiertoa meillä näyttäisi olevan takana :)
        Tsemppiä!!

        Luulosairautta. Rakentelehan elämäsi tiilitalo kuntoon ja anna vähän aikaa (10v) kuivahtaa, niin ei sorru.


      • Enuskallatoivoa
        Kasva aikuiseksi kirjoitti:

        Luulosairautta. Rakentelehan elämäsi tiilitalo kuntoon ja anna vähän aikaa (10v) kuivahtaa, niin ei sorru.

        Hei Kasva Aikuiseksi!
        Taidat itsekkin tietää että jos jotain toivoo oikein hartaasti niin vähemmästäkin ne mitkä tahansa oireet tulee, kuten sinun puutalosta voi joskus tulla hirsihuvila. kymmenen vuotta jos odotellaan on jo turhan kuivana :D


    • Avian

      Heippa! Vähän myöhään taas vastailen täällä :) harmi että negaa näytti! Mutta uutta yritystä vaan :D

      Ensimmäistä yritettiin vuoden verran, ja vähän ennen onnistunutta raskautta oli myös yksi kesken mennyt. Että ei helpolla tullut sekään! :) luulin, että toisella kierroksella luottamus olisi tässä asiassa parempi, kun on jo kerran onnistunut, mutta yhtä hurjalta tuntuu yhä odottaa ja toivoa! Nyt ehkä tuntuu jopa pahemmalta, kun muistaa jo etukäteen miltä tuntuu kun ei onnistu, tai kun kuulee raskaus uutisia eikä omasta ole tietoa. Mutta hyvillä mielin aina suurimman osan ajasta ollaan kuitenkin :) ehkä pari kk jos ei tärppää, niin sorrun ovulaation tikuttamiseen :D

      Tsemppiä yritykseen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe