Salaa toiveikas

Enuskallatoivoa

Kierukka jätettiin pois maaliskuussa, eli 3 kiertoa takana. Edellinen kierto kesti 34 päivää ja nyt tämän kuun vain 27. Tämän kertaiset kuukautiset oli todella niukat kolmen päivän tummat vuodot ja tulivat edellisiin nähden viikon liian aikaisin. Samalla kun alkoivat oli koko päivän ihmeellinen olo, mitään en oikein jaksanut tehdä. Ajattelin että nyt tulee kesäflunssa, aivastelin ja nukuin paljon. seuraavana päivänä ei jäljellä enää ollut kuin väsymys. Salaa mä niin toivon että tämä nyt olisi jotain muuta kuin joku kiertohäiriö mikä on ihan mahdollista koska olen kärsinyt monirakkulaisista munasarjoista jo 10 vuotta. Tosin kierukan poiston yhteydessä gyne totesi rakkuloiden kadonneen jäljettömiin. Tätä minun on vaikea uskoa. Tavallaan palan halusta tehdä raskaustestin, mutta järki sisälläni sanoo että odota vielä. Tämä on aika hermoja raastavaa

8

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perhetyöntekijä

      Sinulla siis 12/32 täyttyy? Tsemppiä siinä tapauksessa :D

      • Enuskallatoivoa

        Oli pakko googlettaa tuo 12/32, oli uus ilmaisu mulle :D eipä se nyt ihan taida täyttyä :)


      • Voi voi voiii
        Enuskallatoivoa kirjoitti:

        Oli pakko googlettaa tuo 12/32, oli uus ilmaisu mulle :D eipä se nyt ihan taida täyttyä :)

        Paljonko puuttuu? Onhan teitä koeteltu kuitenkin yhdessä.


    • Avian

      Teitkö jo testiä? :) noi oudot vuodot on kyllä piinaavia, kun ei saa mielen rauhaa vaikka miten koittais järkeillä! mulla myös toiveita ilmassa, mutta tuskin kai taas...! Me tavallaan ollaan jo puolisen vuotta koitettu, mutta imetyksen takia kierto ollut aluksi poissa. Nyt 4 kierto laskujeni mukaan.

      Toi 12/32 on kai joku häiriköinti tapa täällä :/ yritys kääntää kaikki keskustelu siihen.

      Mulla nyt 24/24-28, ja vaikka aina koitan olla laskematta, niin lasken ja mietin kuitenkin :D ensimmäinen lapsi oli vaikea saada alulle, niin siitä kai jäänyt epävarmuus näissä asioissa :)

      • Enuskallatoivoa

        Hei avian!
        Juu, tein testin muistaakseni tiistaina jolloin kp olisi ollut jotakin 35 paikkeilla jos tuota outoa vuotoa ei lasketa. ja negatiivistahan se näytti. Oli ainoastaan yksi todella vahva punainen viiva. Harmittaa, mutta onneksi tein sen testin niin selvisi asia eikä tarvitse miettiä. Tavallaan minäkään en laske :D mutta melkeen joka kuussa tulee kuitenkin se fiilis, että nyt on kyllä menkat myöhässä ja rupean laskeskelemaan :)
        Yritittekö kauankin ensimmäistä? Meillä ollaan molemmat ensikertalaisia. Suurin piirtein yhtä monta kiertoa meillä näyttäisi olevan takana :)
        Tsemppiä!!


      • Kasva aikuiseksi
        Enuskallatoivoa kirjoitti:

        Hei avian!
        Juu, tein testin muistaakseni tiistaina jolloin kp olisi ollut jotakin 35 paikkeilla jos tuota outoa vuotoa ei lasketa. ja negatiivistahan se näytti. Oli ainoastaan yksi todella vahva punainen viiva. Harmittaa, mutta onneksi tein sen testin niin selvisi asia eikä tarvitse miettiä. Tavallaan minäkään en laske :D mutta melkeen joka kuussa tulee kuitenkin se fiilis, että nyt on kyllä menkat myöhässä ja rupean laskeskelemaan :)
        Yritittekö kauankin ensimmäistä? Meillä ollaan molemmat ensikertalaisia. Suurin piirtein yhtä monta kiertoa meillä näyttäisi olevan takana :)
        Tsemppiä!!

        Luulosairautta. Rakentelehan elämäsi tiilitalo kuntoon ja anna vähän aikaa (10v) kuivahtaa, niin ei sorru.


      • Enuskallatoivoa
        Kasva aikuiseksi kirjoitti:

        Luulosairautta. Rakentelehan elämäsi tiilitalo kuntoon ja anna vähän aikaa (10v) kuivahtaa, niin ei sorru.

        Hei Kasva Aikuiseksi!
        Taidat itsekkin tietää että jos jotain toivoo oikein hartaasti niin vähemmästäkin ne mitkä tahansa oireet tulee, kuten sinun puutalosta voi joskus tulla hirsihuvila. kymmenen vuotta jos odotellaan on jo turhan kuivana :D


    • Avian

      Heippa! Vähän myöhään taas vastailen täällä :) harmi että negaa näytti! Mutta uutta yritystä vaan :D

      Ensimmäistä yritettiin vuoden verran, ja vähän ennen onnistunutta raskautta oli myös yksi kesken mennyt. Että ei helpolla tullut sekään! :) luulin, että toisella kierroksella luottamus olisi tässä asiassa parempi, kun on jo kerran onnistunut, mutta yhtä hurjalta tuntuu yhä odottaa ja toivoa! Nyt ehkä tuntuu jopa pahemmalta, kun muistaa jo etukäteen miltä tuntuu kun ei onnistu, tai kun kuulee raskaus uutisia eikä omasta ole tietoa. Mutta hyvillä mielin aina suurimman osan ajasta ollaan kuitenkin :) ehkä pari kk jos ei tärppää, niin sorrun ovulaation tikuttamiseen :D

      Tsemppiä yritykseen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe