Marsut

Ihminen`

Tuota en tiedä miten aloittaisin, vaikka sillä, että minua ärsyttää ja suututtaa.

Eli olen hoitanut kyllä marsuja noin yhdeksän vuotta eli voin sanoa, että tiedän ja osaan hoitaa. Nykyään minulla on kolme aivan ihanaa marsua joista en luopuisi.

Mutta tulin ajatelleeksi vielä yhtä tai kahta no katselin sivuille joissa myytäisiin marsuja tai sitten menisin ihan kasvattajalle katselemaan, mutta olin tehnyt jo päätöksen mitkä marsut haluisin ja ostaisin, mutta minun tietenkin täytyisi kysyä äidiltäni, Okei äitini nukkui, mutta herätin hänet siinä 12 ? Ja juttelimme,
Hän oli kyllä hereillä ja pystyi kuuntelemaan ja puhumaan vaikka hän oli herännytkin.

No hän mietti sitä, mutta sanoi, että " Selvä mene ja soita " Ja kysyin tältä kuka myisi marsut eli tästä on pari päivää, kun kysyin. No noin kymmenien minuuttien päästä äiti alkoi sanomaan, että " Ei, ei " Eli hän kielsi ja perui ja juuri, kun olin vielä ehtinyt kysymään. No itse kyllä suutuin enemmän siitä, että hän sanoi, että " soita ja kysy " Ja sitten hän peruu :/ Oikeasti minua ärsyttää, vaikka pystyisin hoitamaan viittä marsua ja jos jotain kiinnostaa olen 15 vuotias. Ja tykkään hoitaa marsujani ja muutenkin teen kotona paljon, siivoilen kodin kokonaan jne, mutta ajattelin teiltä kysyä tästä mitä mieltä olette ? En oikeasti ymmärrä sitä, että sanotaan ja luvataan, että " Saat, soita. " Ja sitten, kun kysyn niin perutaan. Ja hän väitti, että oli väsynyt vaikka ei todellakaan ollut. Hän puhuin minun kanssa asiasta eikä ollut yhtään väsynyt.

1

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen marsunomistaja.

Mulle on tehty samassa asiassa oharit! Isäni sanoi: voin tehdä isomman häkin, sen jälkeen voidaan käydä hakemassa sieltä eläinsuojelusta yksi tai kaksi marsua lisää(kun sinne aina viedään vanhoja siitos marsuja, ja toinen silloisista marsuistani oli sieltä ja toinen kodista, missä siintä ei pidetty yhtään huolta!). Mutta n. 2 kk. Sen jälkeen kysyin: ootko jo alottanu sen jätti häkin? Se vaan sano: et ei meille semmosta tuu... No nyt on kyl kani, jolla onvielä isompi häkki, kun marsut nukku pois tossa kevät talvesta :'(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      198
      1935
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1401
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe