Marsut

Ihminen`

Tuota en tiedä miten aloittaisin, vaikka sillä, että minua ärsyttää ja suututtaa.

Eli olen hoitanut kyllä marsuja noin yhdeksän vuotta eli voin sanoa, että tiedän ja osaan hoitaa. Nykyään minulla on kolme aivan ihanaa marsua joista en luopuisi.

Mutta tulin ajatelleeksi vielä yhtä tai kahta no katselin sivuille joissa myytäisiin marsuja tai sitten menisin ihan kasvattajalle katselemaan, mutta olin tehnyt jo päätöksen mitkä marsut haluisin ja ostaisin, mutta minun tietenkin täytyisi kysyä äidiltäni, Okei äitini nukkui, mutta herätin hänet siinä 12 ? Ja juttelimme,
Hän oli kyllä hereillä ja pystyi kuuntelemaan ja puhumaan vaikka hän oli herännytkin.

No hän mietti sitä, mutta sanoi, että " Selvä mene ja soita " Ja kysyin tältä kuka myisi marsut eli tästä on pari päivää, kun kysyin. No noin kymmenien minuuttien päästä äiti alkoi sanomaan, että " Ei, ei " Eli hän kielsi ja perui ja juuri, kun olin vielä ehtinyt kysymään. No itse kyllä suutuin enemmän siitä, että hän sanoi, että " soita ja kysy " Ja sitten hän peruu :/ Oikeasti minua ärsyttää, vaikka pystyisin hoitamaan viittä marsua ja jos jotain kiinnostaa olen 15 vuotias. Ja tykkään hoitaa marsujani ja muutenkin teen kotona paljon, siivoilen kodin kokonaan jne, mutta ajattelin teiltä kysyä tästä mitä mieltä olette ? En oikeasti ymmärrä sitä, että sanotaan ja luvataan, että " Saat, soita. " Ja sitten, kun kysyn niin perutaan. Ja hän väitti, että oli väsynyt vaikka ei todellakaan ollut. Hän puhuin minun kanssa asiasta eikä ollut yhtään väsynyt.

1

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen marsunomistaja.

Mulle on tehty samassa asiassa oharit! Isäni sanoi: voin tehdä isomman häkin, sen jälkeen voidaan käydä hakemassa sieltä eläinsuojelusta yksi tai kaksi marsua lisää(kun sinne aina viedään vanhoja siitos marsuja, ja toinen silloisista marsuistani oli sieltä ja toinen kodista, missä siintä ei pidetty yhtään huolta!). Mutta n. 2 kk. Sen jälkeen kysyin: ootko jo alottanu sen jätti häkin? Se vaan sano: et ei meille semmosta tuu... No nyt on kyl kani, jolla onvielä isompi häkki, kun marsut nukku pois tossa kevät talvesta :'(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3205
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1849
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      147
      1789
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1664
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      77
      1574
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      340
      1491
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      81
      1349
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1268
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1122
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1105
    Aihe