muhun,ni oon alkanu miettiä syitä,miks en tykkäis siitä enää,,mulla on ennenki ollu tällästä!!oonko mä sitoutumiskammonen?? :'(,,,,,,,
heti kun mun
5
436
Vastaukset
- minä myöS
mulla on ollu ihan samalla tavalla... :/ must tuntuu jo pikku hiljaa etten ikänä pysty sitoutumaan...:( noh onnea sulle..:) toivotaan et tää on jotain ohimenevää...;)
- Sharity89
No jos teillä on sellanen tuntemus, niin jutusta ei tuu mitää.. On tullu koettua - ja tein aivan oikein..
- nainen
Sharity89 kirjoitti:
No jos teillä on sellanen tuntemus, niin jutusta ei tuu mitää.. On tullu koettua - ja tein aivan oikein..
Se on naisten luonnollinen käyttäytymis malli että tutustumisen alkuvaiheessa oikeen yrittämällä yrittää löytää miehestä vikaa. Se on merkki siitä että harkitsee kyseistä henkilöä seurustelu kumppanikseen...ja jos ei kovan yrityksenkään jälkeen löydä kunnon syytä seurustelun esteeksi niin ei kai siinä muu auta kun yrittää =P
Ton tyyppisen jutun oon lukenu jostain lehdessä joskus. Itellä oli sillon just sellanen tilanne et oli juttua yhen jätkän kans enkä oikeen tienny mitä ees halusin siitä....tavallaan ajatus siitä et ei enää nähtäis masensi, mut sit kun aattelin sitoutumista niin jokin siinäkin tökki....no sit luin lehdestä artikkelin sitoutumiskammosta (samas jutus oli toi mitä ekaks kirjotin) ja tunnistin itteni siitä. Tärkeintä on ettei ota suhdetta liian vakavasti, vaan antaa toiselle mahdollisuuden, sekä ennen kaikkea itselle mahdollisuuden ja aikaa rakastua...eli ei kantsi heti aatella et "tos on mun tulevien lasteni isä", koska silloin ei varmaan ikinä löydä ketään. Jos antaa mahdollisuuden jollekkin ei ihan täydelliselle niin voikin yllättyä positiivisesti.............niinkun mun tapauksessa sit kävi, mun jätkä on sittenki näköjään täydellinen =P
Eli nyt pieni itse tutkiskelun paikka. Luulen et kyse on just siitä et tavallaan toivoo vakavaa suhdetta, ja siks ottaa ihastumisenki heti niin tosissaan, vaik siihen kannattaa aluks suhtautua melko kevyin mielin ettei toivo toisesta liikaa/ pety kauheesti. Voisko pitää paikkaansa? - <3:llä minä
nainen kirjoitti:
Se on naisten luonnollinen käyttäytymis malli että tutustumisen alkuvaiheessa oikeen yrittämällä yrittää löytää miehestä vikaa. Se on merkki siitä että harkitsee kyseistä henkilöä seurustelu kumppanikseen...ja jos ei kovan yrityksenkään jälkeen löydä kunnon syytä seurustelun esteeksi niin ei kai siinä muu auta kun yrittää =P
Ton tyyppisen jutun oon lukenu jostain lehdessä joskus. Itellä oli sillon just sellanen tilanne et oli juttua yhen jätkän kans enkä oikeen tienny mitä ees halusin siitä....tavallaan ajatus siitä et ei enää nähtäis masensi, mut sit kun aattelin sitoutumista niin jokin siinäkin tökki....no sit luin lehdestä artikkelin sitoutumiskammosta (samas jutus oli toi mitä ekaks kirjotin) ja tunnistin itteni siitä. Tärkeintä on ettei ota suhdetta liian vakavasti, vaan antaa toiselle mahdollisuuden, sekä ennen kaikkea itselle mahdollisuuden ja aikaa rakastua...eli ei kantsi heti aatella et "tos on mun tulevien lasteni isä", koska silloin ei varmaan ikinä löydä ketään. Jos antaa mahdollisuuden jollekkin ei ihan täydelliselle niin voikin yllättyä positiivisesti.............niinkun mun tapauksessa sit kävi, mun jätkä on sittenki näköjään täydellinen =P
Eli nyt pieni itse tutkiskelun paikka. Luulen et kyse on just siitä et tavallaan toivoo vakavaa suhdetta, ja siks ottaa ihastumisenki heti niin tosissaan, vaik siihen kannattaa aluks suhtautua melko kevyin mielin ettei toivo toisesta liikaa/ pety kauheesti. Voisko pitää paikkaansa?vastauksesta,,ja muutkin :) oikeesti tuo helpotti oloa :) nyt jopa tekstasin tälle pojalle ja ootan josko vastais,, :S
- utrtujj
ööh no mul kävi sillein et mie tykkäsin yhest henkilöstä pitkään sitte se sano et tykkää musta ja ööh sitte me mietittiin et mitä tehdään ja sitte päätettiin mennä yhteen ja sitte pari viikkoa eteenpäin hmm se henkilö sanoki ettei se haluu olla mun kanssa et sil ei oo ollukaan mitään tunteita muo kohtaan mut ajatteli ku oon niin mukava et niitä tulis ajan myötä ni onkos toi niinku just sitä mitä tossa pohditte vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938