Tarvitaanko vuokranantajan lupa, jos haluaa asentaa vuokra-asunnon oveen varmuusketjun?
Varmuusketju
6
3151
Vastaukset
- Turhia härpäkkeitä
Kyllä mut sitä en ymmärrä kuka sitä jaksaa käyttää samoin kuin turvallinen käyttökin.
- Turhia härpäkkeitä
Turvalukko turha myös kerrostalosta jos kyse aina kuullaan jos varkain mennään.
- Siitä vaan
Ei tietenkään tarvitse lupia kysellä.
Asut ilmeisesti yksityisen vuokralaisena... Vuokrataloissahan ketjut kuuluvat kalustoon.- Kyllä vaan......
"Ei tietenkään tarvitse lupia kysellä."
Kyllä tarvitaan. Jos viitsisit googlettaa, niin asia selviäisi sinullekin.
Ainakin kaikissa vuokratalofirmoissa lupa vaaditaan.
- ...
Olisi heti epäilyttävää, jos vuokranantajalla olisi jotain ketjua ja turvalukkoa vastaan. Vuokrasopimus ei kiinnostaisi ainakaan minua.
- Puhelimella
Sattumalta saattaa löytää tervepäisenkin vuokralaisen kuka ei epäile ja riko paikkoja harvemmin kumminkaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395544
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253506Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142750- 472458
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631841Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491780Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201596- 321587
- 211582
- 281530