Moikka! Mulla on nyt paljon kysymyksiä, joita on melkein pakko tulla kysymään jonnekkin!
1. Oon suunnitellut Sigman 17-50mm f/2.8 -linssin hommaamista, mutta oon vähän kuullut, et Nikon D3xxx runkojen tarkennuksen kanssa ei oikein valovoimaiset zoomit pelaa. Osaako joku sanoa tosta linssistä, kun siinä valovoimaa vain f/2.8?
2. Käytetäänkö 50mm pidempiä linssejä "yksityiskohtien" kuvaamiseen ja laajakulmia maisemiin yms.?
3. Oon miettinyt Nikon SB-700 lisäsalamaa. Onko se hyvä? Ja mistä siihen saisi sen hajoittajavarjon?
questions
2
96
Vastaukset
- ncjwfhgwe
Yleensä se on niinpäin, että valovoimattomat ei pelaa, varsinkaan halpisrungoissa.
Paremmissa rungoissa toimii vielä 8 valovoimaisetkin.
D3xxx ja D5xxx rungot ei toimi kuin uusien tarkennusmooottorin sisältävien runkojen kanssa. Se on varmaan se asia, mitä olet kuullut. - näin
Kyseistä lasia en omista.
S18-35/1,8 toimi kuitenkin moitteetomasti 5100 rungon kanssa, mutta ei tämäkään oikein auta sinua, kun kyseessä täysin eri lasi.
Tuotas noin, 50mm on mulla lähinnä potretteihin. Sitä eteenpäin polttovälissä lähinnä luontoon, osin kertoimen kanssa linnut jne.
Itse olen siirtynyt Metzin salamoihin erään SB-600:n jälkeen, jos nyt oikein muistan mallin. Konkka inisi ja takuuseen piti laittaa, kun lakkasi lopulta kokonaan toimimasta. Ininä ei lakannut korjauksen jälkeenkään
Hajoitin jo yhden salaman, mutta varjoja voi suomesta katsella; verkkokauppa, telefoto, topshot , digitarvike, rajala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3501478Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2021405
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859