Onko olemassa edullisia grafiikan välineistöä myyviä nettikauppoja? Myös ulkomaiset käy mikäli eivät riistä kohtuuttomia postikuluista.
nettikauppaa
3
1185
Vastaukset
- printmaker
Hei,
Yksi suomalainen grafiikan laatutavaraa myyvä liike on Helsingissä. Nimeltään Printer's Proof. Tavaraa löytyy (ja on ammattitavaraa), mutta on myös suhteellisen korkeatasoiset hinnat.
Jos sitten haluaa suunnata internetin kautta ulkomaiseen tarjontaan niin käy katsomassa ainakin tämä:
www.ecmuller.com
Jos tilaat tuolta, niin minäkin saattaisin olla kiinnostunut esim. kimppatilauksesta?- tiedän kyllä
on Tempera ja kolmas olis Tuubi. P P ei ole auki kuin kahtena päivänä viikossa, ti ja pe. Mitä sitten etsitkin.
Sitten vielä nettikauppa, jotain kuin www.graphicchemicalink.com
ja jos löydät Charbonnellin tuotteita netistä, voi olla halvempia, kun ovat eurooppalaisia, eikä amerikkalaista,kuten tuo Graphic ...
työkalujahan voi tehdä ja kyllä on jo joka grafiikan lajista kunnon suomenkielinen opus tehty, että kirjastoon siitä. - printmaker
tiedän kyllä kirjoitti:
on Tempera ja kolmas olis Tuubi. P P ei ole auki kuin kahtena päivänä viikossa, ti ja pe. Mitä sitten etsitkin.
Sitten vielä nettikauppa, jotain kuin www.graphicchemicalink.com
ja jos löydät Charbonnellin tuotteita netistä, voi olla halvempia, kun ovat eurooppalaisia, eikä amerikkalaista,kuten tuo Graphic ...
työkalujahan voi tehdä ja kyllä on jo joka grafiikan lajista kunnon suomenkielinen opus tehty, että kirjastoon siitä.Jep. Jos kirjallisuutta tarvitsee jostakin tietystä menetelmästä syvemmin niin englannin kielellä niitäkin sitten löytyy. Ei ihan joka kirjastosta, mutta etsivä löytää.
Työkalujen valmistus onnistuu ainakin vanhoista viiloista (metalligrafiikan kalvinrauta), puupiirrokseen teloja löytyy kirjapainoista jos kysyy, serigrafiaan valotusvälineet on rakennettavissa itse (jos mielikuvitus riittää).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69949
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 89592
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473