nettikauppaa

Bastard

Onko olemassa edullisia grafiikan välineistöä myyviä nettikauppoja? Myös ulkomaiset käy mikäli eivät riistä kohtuuttomia postikuluista.

3

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • printmaker

      Hei,

      Yksi suomalainen grafiikan laatutavaraa myyvä liike on Helsingissä. Nimeltään Printer's Proof. Tavaraa löytyy (ja on ammattitavaraa), mutta on myös suhteellisen korkeatasoiset hinnat.

      Jos sitten haluaa suunnata internetin kautta ulkomaiseen tarjontaan niin käy katsomassa ainakin tämä:

      www.ecmuller.com

      Jos tilaat tuolta, niin minäkin saattaisin olla kiinnostunut esim. kimppatilauksesta?

      • tiedän kyllä

        on Tempera ja kolmas olis Tuubi. P P ei ole auki kuin kahtena päivänä viikossa, ti ja pe. Mitä sitten etsitkin.
        Sitten vielä nettikauppa, jotain kuin www.graphicchemicalink.com
        ja jos löydät Charbonnellin tuotteita netistä, voi olla halvempia, kun ovat eurooppalaisia, eikä amerikkalaista,kuten tuo Graphic ...
        työkalujahan voi tehdä ja kyllä on jo joka grafiikan lajista kunnon suomenkielinen opus tehty, että kirjastoon siitä.


      • printmaker
        tiedän kyllä kirjoitti:

        on Tempera ja kolmas olis Tuubi. P P ei ole auki kuin kahtena päivänä viikossa, ti ja pe. Mitä sitten etsitkin.
        Sitten vielä nettikauppa, jotain kuin www.graphicchemicalink.com
        ja jos löydät Charbonnellin tuotteita netistä, voi olla halvempia, kun ovat eurooppalaisia, eikä amerikkalaista,kuten tuo Graphic ...
        työkalujahan voi tehdä ja kyllä on jo joka grafiikan lajista kunnon suomenkielinen opus tehty, että kirjastoon siitä.

        Jep. Jos kirjallisuutta tarvitsee jostakin tietystä menetelmästä syvemmin niin englannin kielellä niitäkin sitten löytyy. Ei ihan joka kirjastosta, mutta etsivä löytää.

        Työkalujen valmistus onnistuu ainakin vanhoista viiloista (metalligrafiikan kalvinrauta), puupiirrokseen teloja löytyy kirjapainoista jos kysyy, serigrafiaan valotusvälineet on rakennettavissa itse (jos mielikuvitus riittää).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe