nettikauppaa

Bastard

Onko olemassa edullisia grafiikan välineistöä myyviä nettikauppoja? Myös ulkomaiset käy mikäli eivät riistä kohtuuttomia postikuluista.

3

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • printmaker

      Hei,

      Yksi suomalainen grafiikan laatutavaraa myyvä liike on Helsingissä. Nimeltään Printer's Proof. Tavaraa löytyy (ja on ammattitavaraa), mutta on myös suhteellisen korkeatasoiset hinnat.

      Jos sitten haluaa suunnata internetin kautta ulkomaiseen tarjontaan niin käy katsomassa ainakin tämä:

      www.ecmuller.com

      Jos tilaat tuolta, niin minäkin saattaisin olla kiinnostunut esim. kimppatilauksesta?

      • tiedän kyllä

        on Tempera ja kolmas olis Tuubi. P P ei ole auki kuin kahtena päivänä viikossa, ti ja pe. Mitä sitten etsitkin.
        Sitten vielä nettikauppa, jotain kuin www.graphicchemicalink.com
        ja jos löydät Charbonnellin tuotteita netistä, voi olla halvempia, kun ovat eurooppalaisia, eikä amerikkalaista,kuten tuo Graphic ...
        työkalujahan voi tehdä ja kyllä on jo joka grafiikan lajista kunnon suomenkielinen opus tehty, että kirjastoon siitä.


      • printmaker
        tiedän kyllä kirjoitti:

        on Tempera ja kolmas olis Tuubi. P P ei ole auki kuin kahtena päivänä viikossa, ti ja pe. Mitä sitten etsitkin.
        Sitten vielä nettikauppa, jotain kuin www.graphicchemicalink.com
        ja jos löydät Charbonnellin tuotteita netistä, voi olla halvempia, kun ovat eurooppalaisia, eikä amerikkalaista,kuten tuo Graphic ...
        työkalujahan voi tehdä ja kyllä on jo joka grafiikan lajista kunnon suomenkielinen opus tehty, että kirjastoon siitä.

        Jep. Jos kirjallisuutta tarvitsee jostakin tietystä menetelmästä syvemmin niin englannin kielellä niitäkin sitten löytyy. Ei ihan joka kirjastosta, mutta etsivä löytää.

        Työkalujen valmistus onnistuu ainakin vanhoista viiloista (metalligrafiikan kalvinrauta), puupiirrokseen teloja löytyy kirjapainoista jos kysyy, serigrafiaan valotusvälineet on rakennettavissa itse (jos mielikuvitus riittää).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe