nettikauppaa

Bastard

Onko olemassa edullisia grafiikan välineistöä myyviä nettikauppoja? Myös ulkomaiset käy mikäli eivät riistä kohtuuttomia postikuluista.

3

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • printmaker

      Hei,

      Yksi suomalainen grafiikan laatutavaraa myyvä liike on Helsingissä. Nimeltään Printer's Proof. Tavaraa löytyy (ja on ammattitavaraa), mutta on myös suhteellisen korkeatasoiset hinnat.

      Jos sitten haluaa suunnata internetin kautta ulkomaiseen tarjontaan niin käy katsomassa ainakin tämä:

      www.ecmuller.com

      Jos tilaat tuolta, niin minäkin saattaisin olla kiinnostunut esim. kimppatilauksesta?

      • tiedän kyllä

        on Tempera ja kolmas olis Tuubi. P P ei ole auki kuin kahtena päivänä viikossa, ti ja pe. Mitä sitten etsitkin.
        Sitten vielä nettikauppa, jotain kuin www.graphicchemicalink.com
        ja jos löydät Charbonnellin tuotteita netistä, voi olla halvempia, kun ovat eurooppalaisia, eikä amerikkalaista,kuten tuo Graphic ...
        työkalujahan voi tehdä ja kyllä on jo joka grafiikan lajista kunnon suomenkielinen opus tehty, että kirjastoon siitä.


      • printmaker
        tiedän kyllä kirjoitti:

        on Tempera ja kolmas olis Tuubi. P P ei ole auki kuin kahtena päivänä viikossa, ti ja pe. Mitä sitten etsitkin.
        Sitten vielä nettikauppa, jotain kuin www.graphicchemicalink.com
        ja jos löydät Charbonnellin tuotteita netistä, voi olla halvempia, kun ovat eurooppalaisia, eikä amerikkalaista,kuten tuo Graphic ...
        työkalujahan voi tehdä ja kyllä on jo joka grafiikan lajista kunnon suomenkielinen opus tehty, että kirjastoon siitä.

        Jep. Jos kirjallisuutta tarvitsee jostakin tietystä menetelmästä syvemmin niin englannin kielellä niitäkin sitten löytyy. Ei ihan joka kirjastosta, mutta etsivä löytää.

        Työkalujen valmistus onnistuu ainakin vanhoista viiloista (metalligrafiikan kalvinrauta), puupiirrokseen teloja löytyy kirjapainoista jos kysyy, serigrafiaan valotusvälineet on rakennettavissa itse (jos mielikuvitus riittää).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      69
      949
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      592
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      40
      513
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe