Onko olemassa edullisia grafiikan välineistöä myyviä nettikauppoja? Myös ulkomaiset käy mikäli eivät riistä kohtuuttomia postikuluista.
nettikauppaa
3
1185
Vastaukset
- printmaker
Hei,
Yksi suomalainen grafiikan laatutavaraa myyvä liike on Helsingissä. Nimeltään Printer's Proof. Tavaraa löytyy (ja on ammattitavaraa), mutta on myös suhteellisen korkeatasoiset hinnat.
Jos sitten haluaa suunnata internetin kautta ulkomaiseen tarjontaan niin käy katsomassa ainakin tämä:
www.ecmuller.com
Jos tilaat tuolta, niin minäkin saattaisin olla kiinnostunut esim. kimppatilauksesta?- tiedän kyllä
on Tempera ja kolmas olis Tuubi. P P ei ole auki kuin kahtena päivänä viikossa, ti ja pe. Mitä sitten etsitkin.
Sitten vielä nettikauppa, jotain kuin www.graphicchemicalink.com
ja jos löydät Charbonnellin tuotteita netistä, voi olla halvempia, kun ovat eurooppalaisia, eikä amerikkalaista,kuten tuo Graphic ...
työkalujahan voi tehdä ja kyllä on jo joka grafiikan lajista kunnon suomenkielinen opus tehty, että kirjastoon siitä. - printmaker
tiedän kyllä kirjoitti:
on Tempera ja kolmas olis Tuubi. P P ei ole auki kuin kahtena päivänä viikossa, ti ja pe. Mitä sitten etsitkin.
Sitten vielä nettikauppa, jotain kuin www.graphicchemicalink.com
ja jos löydät Charbonnellin tuotteita netistä, voi olla halvempia, kun ovat eurooppalaisia, eikä amerikkalaista,kuten tuo Graphic ...
työkalujahan voi tehdä ja kyllä on jo joka grafiikan lajista kunnon suomenkielinen opus tehty, että kirjastoon siitä.Jep. Jos kirjallisuutta tarvitsee jostakin tietystä menetelmästä syvemmin niin englannin kielellä niitäkin sitten löytyy. Ei ihan joka kirjastosta, mutta etsivä löytää.
Työkalujen valmistus onnistuu ainakin vanhoista viiloista (metalligrafiikan kalvinrauta), puupiirrokseen teloja löytyy kirjapainoista jos kysyy, serigrafiaan valotusvälineet on rakennettavissa itse (jos mielikuvitus riittää).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453