Kertokaapa kokemuksianne radiolla varustetuista metsurin kypäräpaketeista. Ainakin Huskulla ja Peltorilla näyttää tuollaiset olevan. Kuuluuko hyvin ja mutta asiaan liittyvää.
Metsurin kypäräpaketti radiolla
8
3337
Vastaukset
- ostapois,,,
Hyvin kuuluu,, huskyllä meni ekat kypärät mykiksi alle 2 vuodessa, nykyiset kestää jo paremmin, peltorit tuskin ainakaan huonompia lienevät?
Ostamisen arvoiset laitteet. - Sahamies2
Mulla on ollu huskun paketti kymmenkunta vuotta... Hyvin kuuluu ja toimii kun viitsii purkaa kuulokkeet tavallaan kuivamaan että kosteus pääsee pois elektroniikasta... Suosittelen.
- fugkj
Peltor on halvempi ja huonompi. Mulla kestänyt harrastekäytössä 1-2v. Hapettuu...
- osapäviä raivaaja
Hankin Husqvarnan uuden kypäräpaketin sillä ihmevisiirillä ja radiolla. Olen ollut tyytyväinen, radio kuuluu hyvin ja se visiiri on jotensakin valoisampi. Maksoin reilut 150 ecee koko paketista.Ollut nyt minulla reilut 2 kuukautta.
- Husqvarna Functional
Myös täällä!!
Radio kuuluu erittäin hyvin, eikä häiriöitä esiinny. Tuo uusi "ihmevisiiri" vaikuttaa kyllä yllättävän hyvältä, eikä se suojaverkko häiritse kyllä yhtään.... Suosittelen!! - 20+18
Husqvarna Functional kirjoitti:
Myös täällä!!
Radio kuuluu erittäin hyvin, eikä häiriöitä esiinny. Tuo uusi "ihmevisiiri" vaikuttaa kyllä yllättävän hyvältä, eikä se suojaverkko häiritse kyllä yhtään.... Suosittelen!!Visiirien valonläpäisyssä näkyy olevan eroja, itellä olevaan Peltoriin ei ole paljon vaihtoehtoja ja kun visiirit ovat merkkikohtaisella sovitteella, niin uusiksi olisi menossa koko paketti.
- metsänpeikko
Onko sellaisia kypäräpaketteja, joista kuuluu kuulosuojaimista kännykän soittoääni?
- Taitaa löytyä!
Tuossa Husqvarna Functionalin kypäräpaketissa on myös 3.5mm. audioliitin, joten uskoisin että siihen saa kytkettyä myös kännykän tai ulkoisen mp3-soittimen. En ole tuota vielä testannut, mutta eiköhän sen puhelimen saa siihen kytkettyä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site595921Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714785Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464372SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352369Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat432106Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41469En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131239