Onko tietoa lastenvaunujen hinnoista verrattuna Suomen hintoihin? Vinkkejä ostospaikoista ja mahd. nettisivuista?
Lastenvaunut Tallinnasta?
5
989
Vastaukset
- Jukka
*Stockalla on isot valikoimat, muistaakseni 6.kerroksessa. Ei vauvaosastolla, vaan erikseen, Seppälän vieressä.
*Laste Maailm -liikkeessä Tartu maanteellä on parit vaunut ikkunassa. Myymälä on Estonia-teatteria vastapäätä. Vieressä on muuten Eliel Saarisen piirtämä talo.
*Rocca al Mare -kauppakeskuksessa on oikein iso lastenvaunujen erikoismyymälä. Sinne on 8 km keskustasta Paldiski maanteetä pitkin. Kärryjä työnnellen paluumatka sujuu mukavasti. Niihin voi ladata muita ostoksia: esim. kalastussaappaat, päivänvarjon ja haitarin.
*Tästä on hyvä jatkaa! - K.a.t.j.a
Netistä ei paljon tietoa löydy vaunujen hinnoista, mutta itse olen samaa asiaa pohtinut ja huomenna perjantaina menen katsastamaan asiaa. Eli siis lauantaina ollaan taas paljon viisaampii. Tiedossa on jo muutama liike ja niissä myydään meille suomalaisille tuttuja merkkejä, joten saa nähdä tuon hintatason.
- Sepe
Tämähän on hauska juttu! Itse olen mahdollisesti menossa maanantaina Tallinnaan, joten jos joudat laittamaan kommentit jo lauantaina niin hyvä!
- Sepe
Niin, itseasiassa olen kiinnostunut Emmaljunga Edge Duo Combi -vaunuista!
Jos sattuu silmiin osumaan!
- K.a.t.j.a
ELi tuli käytyä siellä ja viisastuttua, kaikki ei todellakaan ole halvempaa Tallinnassa, ainakaan paljoa. Katselimme itse juuro noita emmaljungan edge duo combi -vaunuja tuolla sport cryptonite - rungolla suom. ovh 795€ Tallinnan hinta 11 300 EEK eli 742€, ensi vuoden 2005 väristä. 2004 vuoden kankaalla hinta oli tingittynä 9500 EEK eli 624 € samat vaunut (2004) lastentarvikeliikkeessä, suomessa muistaakseni kuuden ja puolen sadan tienoolla, joten säästön voi jokainen laskea itse. Meidän kohdalla vaunut jäi sinne.
Emmaljungan vaunuja ei tallinnassa myydä kuin Beebi Keskus -lastentarvikeliikkeessä, Pärnu mnt 139c on osote.
Löytyi vaunuja myös alle 200€, siis yhdistelmiä, mutta koska ns. halpa-mallit eivät kiinnostaneet emme niitä katselleet sen paremmin, merkeistä ei siis niiden kohdalla ole tietoa.
Mutta jos haluat tietää enemmän noita lastentarvikeliikkeiden sijainteja, ajo-ohjeita ja/tai osotteita, laita sposta, [email protected]
Mukavaa reissua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185