Lastenvaunut Tallinnasta?

Sepe

Onko tietoa lastenvaunujen hinnoista verrattuna Suomen hintoihin? Vinkkejä ostospaikoista ja mahd. nettisivuista?

5

1025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka

*Stockalla on isot valikoimat, muistaakseni 6.kerroksessa. Ei vauvaosastolla, vaan erikseen, Seppälän vieressä.
      *Laste Maailm -liikkeessä Tartu maanteellä on parit vaunut ikkunassa. Myymälä on Estonia-teatteria vastapäätä. Vieressä on muuten Eliel Saarisen piirtämä talo.
      *Rocca al Mare -kauppakeskuksessa on oikein iso lastenvaunujen erikoismyymälä. Sinne on 8 km keskustasta Paldiski maanteetä pitkin. Kärryjä työnnellen paluumatka sujuu mukavasti. Niihin voi ladata muita ostoksia: esim. kalastussaappaat, päivänvarjon ja haitarin.
      *Tästä on hyvä jatkaa!

• K.a.t.j.a

Netistä ei paljon tietoa löydy vaunujen hinnoista, mutta itse olen samaa asiaa pohtinut ja huomenna perjantaina menen katsastamaan asiaa. Eli siis lauantaina ollaan taas paljon viisaampii. Tiedossa on jo muutama liike ja niissä myydään meille suomalaisille tuttuja merkkejä, joten saa nähdä tuon hintatason.

• Sepe

Tämähän on hauska juttu! Itse olen mahdollisesti menossa maanantaina Tallinnaan, joten jos joudat laittamaan kommentit jo lauantaina niin hyvä!

• Sepe

Niin, itseasiassa olen kiinnostunut Emmaljunga Edge Duo Combi -vaunuista!
        Jos sattuu silmiin osumaan!

• K.a.t.j.a

ELi tuli käytyä siellä ja viisastuttua, kaikki ei todellakaan ole halvempaa Tallinnassa, ainakaan paljoa. Katselimme itse juuro noita emmaljungan edge duo combi -vaunuja tuolla sport cryptonite - rungolla suom. ovh 795€ Tallinnan hinta 11 300 EEK eli 742€, ensi vuoden 2005 väristä. 2004 vuoden kankaalla hinta oli tingittynä 9500 EEK eli 624 € samat vaunut (2004) lastentarvikeliikkeessä, suomessa muistaakseni kuuden ja puolen sadan tienoolla, joten säästön voi jokainen laskea itse. Meidän kohdalla vaunut jäi sinne.
      Emmaljungan vaunuja ei tallinnassa myydä kuin Beebi Keskus -lastentarvikeliikkeessä, Pärnu mnt 139c on osote.
      Löytyi vaunuja myös alle 200€, siis yhdistelmiä, mutta koska ns. halpa-mallit eivät kiinnostaneet emme niitä katselleet sen paremmin, merkeistä ei siis niiden kohdalla ole tietoa.
      Mutta jos haluat tietää enemmän noita lastentarvikeliikkeiden sijainteja, ajo-ohjeita ja/tai osotteita, laita sposta, [email protected]

Mukavaa reissua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      150
      9813
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      171
      6213
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      33
      5567
    4. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      177
      5467
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      60
      4518
    6. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      6
      4502
    7. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      89
      3549
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      78
      3509
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2991
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      129
      2956
    Aihe