Lastenvaunut Tallinnasta?

Sepe

Onko tietoa lastenvaunujen hinnoista verrattuna Suomen hintoihin? Vinkkejä ostospaikoista ja mahd. nettisivuista?

5

973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka

      *Stockalla on isot valikoimat, muistaakseni 6.kerroksessa. Ei vauvaosastolla, vaan erikseen, Seppälän vieressä.
      *Laste Maailm -liikkeessä Tartu maanteellä on parit vaunut ikkunassa. Myymälä on Estonia-teatteria vastapäätä. Vieressä on muuten Eliel Saarisen piirtämä talo.
      *Rocca al Mare -kauppakeskuksessa on oikein iso lastenvaunujen erikoismyymälä. Sinne on 8 km keskustasta Paldiski maanteetä pitkin. Kärryjä työnnellen paluumatka sujuu mukavasti. Niihin voi ladata muita ostoksia: esim. kalastussaappaat, päivänvarjon ja haitarin.
      *Tästä on hyvä jatkaa!

    • K.a.t.j.a

      Netistä ei paljon tietoa löydy vaunujen hinnoista, mutta itse olen samaa asiaa pohtinut ja huomenna perjantaina menen katsastamaan asiaa. Eli siis lauantaina ollaan taas paljon viisaampii. Tiedossa on jo muutama liike ja niissä myydään meille suomalaisille tuttuja merkkejä, joten saa nähdä tuon hintatason.

      • Sepe

        Tämähän on hauska juttu! Itse olen mahdollisesti menossa maanantaina Tallinnaan, joten jos joudat laittamaan kommentit jo lauantaina niin hyvä!


      • Sepe

        Niin, itseasiassa olen kiinnostunut Emmaljunga Edge Duo Combi -vaunuista!
        Jos sattuu silmiin osumaan!


    • K.a.t.j.a

      ELi tuli käytyä siellä ja viisastuttua, kaikki ei todellakaan ole halvempaa Tallinnassa, ainakaan paljoa. Katselimme itse juuro noita emmaljungan edge duo combi -vaunuja tuolla sport cryptonite - rungolla suom. ovh 795€ Tallinnan hinta 11 300 EEK eli 742€, ensi vuoden 2005 väristä. 2004 vuoden kankaalla hinta oli tingittynä 9500 EEK eli 624 € samat vaunut (2004) lastentarvikeliikkeessä, suomessa muistaakseni kuuden ja puolen sadan tienoolla, joten säästön voi jokainen laskea itse. Meidän kohdalla vaunut jäi sinne.
      Emmaljungan vaunuja ei tallinnassa myydä kuin Beebi Keskus -lastentarvikeliikkeessä, Pärnu mnt 139c on osote.
      Löytyi vaunuja myös alle 200€, siis yhdistelmiä, mutta koska ns. halpa-mallit eivät kiinnostaneet emme niitä katselleet sen paremmin, merkeistä ei siis niiden kohdalla ole tietoa.
      Mutta jos haluat tietää enemmän noita lastentarvikeliikkeiden sijainteja, ajo-ohjeita ja/tai osotteita, laita sposta, [email protected]

      Mukavaa reissua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe