hahaha :DDDD miksi tänne on luotu keskusteluryhmä manleteille:D ? kyllä muakin vituttais olla joku alle 150cm puolikas ihminen :DD kasvakaa pls :DDD served
täällä ei saunatontut juhli
9
3077
Vastaukset
- gtig
oot konkelo
- minä vain....
Mielummin lyhyt kuin lentokoneen puukottaja :)
- deepeeceepee
Oletko kenties lajia äly-kääpiö?
- kasva aikuiseksi
Sun pitäis kasvaa henkisesti. Aivosi taitavat olla mantelin kokoiset pituuteesi nähden. Kukaan ei voi pituudellensa mitään, pituuskasvu on täysin yksilöllistä eikä sitä voi itse säädellä (ehkä hormoneilla, mutta se on melko kallista hoitoa).
- 19+7
useimmille eivät toimi hormonitkaan. ja miksi pitäisi? Ei parikymmentä senttiä tekisi minusta sen parempaa ihmistä... monesti tuntuu että päin vastoin.
- Huumorintaju_on
Kusipää
- deepeeceepee
Ei jessus ku kelaa näit klunseis ja miettii miten pikkuset kiukkuset mansikat inisee kimeel pikku äänellä!! :D Servaattuu! Kiitos käpsäys.
- hihihihihihi
ennen vanhaan pitkistä miehistä oli vaan yhteen asiaan: ne laitettiin tuohimetsään. nyt niillä ei oo sitäkään hommaa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597