Mitä mieltä te olette jätkät siitä että jos tytöllä on etuhiukset??
Siis jos tyttö on muuten hyvännäköinen niin tykkäättekö jos hänellä on etuhiukset?
Ajattelin itselleni sellaiset leikata joten mitäs mieltä ootte?
JÄTKÄT!!!
10
1008
Vastaukset
- OneToBlame
Meillä kaikilla on etuhiukset, ihan vaan winkwink. Paitsi no ei ehkä ihan vanhoilla papparaisilla ja niillä, joilla hiukset lähtee nuorena.. Eikä tietystikään kaljuilla *filosofoi*
Mutta siis, jos tarkoitat sellaista ihan tasaista etuhiustyyliä, eli hiukset eteen, kypärä päähän ja kypärän rajan mukaan etuhiukset pois, niin hyi. Yäkyäkyäk. En tykkää yhtään.
Sellainen hiustyyli on vain yhdessä tapauksessa suotavaa, enkä usko että sinä edustat sitä tyyliryhmää.. - danz
"en tiiä kelpaanko sitten enää kenellekään kun aattelin leikata otsatukan itselleni. onko kellään muulla sellaista? sopiikohan se varmasti minulle? enhän vain muutu rumaksi kun leikkaan sen?"
Ei herranjestas, ei voi olla noin vaikeeta jonkun tukan kanssa!- OneToBlame
Naiset, naiset.. x)
- Brunetti
oon kattelu tässä vahän aikaa jo noiota sun kommentteja muille tytöille/naisille ja houomasin että yhtään asiallista kommenttia et oo laittabnu vaan kaikki on ollut sellaisia joissasuurinpiirtein haukut heitä!
Taidat itse olla joku helvetin ruma läski joka ei oo koskaan saanu jätkää ja sitten oot kaikille niin saatanan kateellinen et on pakko mennä muita haukkuu koska muut haluu näyttää näteiltä koska siihen on mahdollisuus.
Ei sun tarvii kommentoida kenellekkään mitään jos vaan pistät pelkää tylyy kommenttii!!! - danz
Brunetti kirjoitti:
oon kattelu tässä vahän aikaa jo noiota sun kommentteja muille tytöille/naisille ja houomasin että yhtään asiallista kommenttia et oo laittabnu vaan kaikki on ollut sellaisia joissasuurinpiirtein haukut heitä!
Taidat itse olla joku helvetin ruma läski joka ei oo koskaan saanu jätkää ja sitten oot kaikille niin saatanan kateellinen et on pakko mennä muita haukkuu koska muut haluu näyttää näteiltä koska siihen on mahdollisuus.
Ei sun tarvii kommentoida kenellekkään mitään jos vaan pistät pelkää tylyy kommenttii!!!"Taidat itse olla joku helvetin ruma läski joka ei oo koskaan saanu jätkää ja sitten oot kaikille niin saatanan kateellinen et on pakko mennä muita haukkuu koska muut haluu näyttää näteiltä koska siihen on mahdollisuus.
Ei sun tarvii kommentoida kenellekkään mitään jos vaan pistät pelkää tylyy kommenttii!!!"
Minkäs sille voi jos et pysty kuulemaan minkäänlaista negatiivista itsestäsi. Harmi juttu. Koitapas totutella siihen, että muilla ihmisillä saattaa olla jotain negatiivista sanottavaa jopa Sinusta. Jos yritit tuolla lainaamallani tekstillä loukata jotenkin, hah hah, eipäs säväytä yhtään. Kerronpas sinulle miten asiat ovat: ensinnäkin, en todellakaan ole kateellinen kenellekään. Olen kihloissa maailman ihanimman miehen kanssa ja olen onnellinen. Toiseksi, saatan olla ehkä ruma ja läski Sinun mielestäsi, mutta entäs omastani? Hmm... jos olen sinut itseni kanssa.. onko se narsismia? Ei todellakaan. Ehkä yritän kommenteillani saada vain teinit järkiinsä ja ajattelemaan asioita syvällisemmin (vaikken aina ehkä itsekään kuulosta kovin syvälliseltä). Kolmanneksi, kirjoitan tänne vaikka et haluaisi. Neljänneksi, osaan myös kirjoittaa siivosti ja kirjoittaa positiivisiakin kommentteja :) Ja mitenkäs tämä asiallisuus. Vastaukseni ovat asiallisempia kuin niitä edeltäneet kysymykset. Eli:
Yhtä asiallinen vastaus minulta, kuin kysymys ketjun aloittajalta. Näin se menee. :)
- Brunetti
Aijon jokatapauksessa leikata itselleni etuhiukset ja parilla kamullani on jo sellaset ja itse tykkäsin joten päätin itsekkin leikata.
Mutta ajattelin vaan kysyy teijän mielipiteitä et mitäs te pitäisitte mutta kun ei osaa vastata asiallisesti niin ei oo sitten pakko!
Taidatte olla suunnilleen 12w?!!
Ja mulla on jo oma jätkä joten en sitä siinä mielessä kysynyt vaan siis ihan muuten vain!
Mutta kun ei voi tajuta niin ei sitten!!
(etuhiuksilla tarkoitin siis lyhyitö etuhiukseta mutta ei sellaisia suoria vaan sellaset pari kivaa hapsua tossa edessä vain!)- minä :)
en kyllä oo jätkä,
mutta uteliaisuudesta tulin.
mielestäni jo niin monella on otsahiukset,
että alkaa kyllästyttää.
mutta minkäs teet jos haluatte kulkea massan
mukana...ja yleensä ne eivät edes sovi...
riippu tietty tapauksesta.
ja tohon aikasempaan vielä,
että itehän sinä niitä Mielipiteitä pyytelit,
ja jokaisella on omansa.
tarkoitukseni ei ollut sanoa perättömyyksiä,
vain oma mielipiteeni ja näkemykseni,
minkä perustelinkin.
mutta sinähän saat tehdä aivan niinkuin haluat
ja kehotankin niin tekemään kaikesta huolimatta :)
- poju
Otsatukka on tosi yök! Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
- janne
ei kannata, mä en tykkää!!! mut omat on hiukses...
- PsychoTimmy
Minä pidän siitä tyylistä se käy hyvin ainakin jos satut olemaan Psychobilly-girl....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938