Katsokaahan vanhemmat ettei lapsi pääse ostelemaan Fifa14 pelissä pelaajapisteitä tai muutakaan teidän luottokortilla. Meillä poika osti liki 500 euron edestä pelaajapisteitä ihan vaan muutamalla napin painalluksella. Ostaminen tehty nimittäin luvattoman helpoksi ja rahoja ei saa pois vaikka miten itkis. Pistäkää lapsilukko päälle tai poistakaa luottokorttinne tiedot ennenkuin on liian myöhäistä. Paras (pahin) tapaus on kuulemma että lapsi ostanut 5000 euron edestä. Siinä vaiheessa alkaa hymy hyytyä kun saa laskun käteen.
Vastaukset 1
- mama36
Saman virheen tehneenä poistin luottokorttitiedot ja nyt saa poika ainoastaan tietyn summan pelattavakseen ja senkin lahjakortin muodossa. www.livekoodi.com sivustolta ostan koodin jolla saa sitten pelata niin kauan kun raha riittää. Paljon paremmin pysyy hallinnassa että miten paljon rahaa noihin peleihin uppoaa. Lahjakortinkin saa ostettua nettipankissa joten ei tarvi sinnekään luottokortin numeroa antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911497
- 831032
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su362875Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177874- 92783
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63586
- 37538
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta132529