Olen 16v naisenalku ja olen jo pidempään halunnu lapsen. Tiedän, moni sanoo että olen nuori lapsen hoitamiseen ja kasvattamiseen, mutta olen varma että osaisin ja pystyisin huolehtimaan pienestä tiedän että lapsen kasvattaminen ei todellakaan ole aina ruusuilla tanssimista vaan lapsen kanssa joutuisi olemaan 24/7 yhdessä, mutta olisin siihen valmis ja vanhempani ovat luvanneet auttaa minua kaikin tavoin! Opiskelupaikka mulla on voisin laittaa lapsen vanhemmille hoitoon kun heille sopii ja ymmärrän etten voi kaiken aikaa laittaa lasta vanhempien helmoilla vaan pitää itse hoitaa lasta ja sen tekisinkin ei opiskelu ole sinänsä ongelma..Olisi ihan mukava kuulla muiden kokemuksia ja mielipiteitä joilla olis samanlaisia kokemuksia tai miettteitä ! Ps en toivo mitään paheksuvia kommentteja vaan ASIALLISIA :)
Haluan lapsen
8
186
Vastaukset
- dont do it...
jos sä synnytät noin vitun nuoren sä voit kuolla koska pillus ei ole tarpeeksi joustava synnyttämään kersaasi,,,,:(
- Muna (10cm)pystyssä
Hai sie, mie voin auttaa..olen 57v kaale Mikkelistä. Vapaudun taas vankilasta huomenna.
- youngMom16
En ole noin idiootti että suostuisin tuntemattoman idiootin panettavaksi. :)
- Haluatko kyrbää vitt
youngMom16 kirjoitti:
En ole noin idiootti että suostuisin tuntemattoman idiootin panettavaksi. :)
Vittuako sitten iniset?
- 5687
Haluatko kyrbää vitt kirjoitti:
Vittuako sitten iniset?
kirjoittaja halusi kokemuksia muilta / mielipiteitä lapsen hankkimisesta ei siitosori ehdokkaita :D
- Roir
Mä voin auttaa - ilman mitään salailua.
- Munat solmuun
Menkäähän penikat kotiin kasvamaan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232453Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531733Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111014Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951002- 259972
- 146893
- 56844
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46735
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718