Haluan lapsen

youngMom16

Olen 16v naisenalku ja olen jo pidempään halunnu lapsen. Tiedän, moni sanoo että olen nuori lapsen hoitamiseen ja kasvattamiseen, mutta olen varma että osaisin ja pystyisin huolehtimaan pienestä tiedän että lapsen kasvattaminen ei todellakaan ole aina ruusuilla tanssimista vaan lapsen kanssa joutuisi olemaan 24/7 yhdessä, mutta olisin siihen valmis ja vanhempani ovat luvanneet auttaa minua kaikin tavoin! Opiskelupaikka mulla on voisin laittaa lapsen vanhemmille hoitoon kun heille sopii ja ymmärrän etten voi kaiken aikaa laittaa lasta vanhempien helmoilla vaan pitää itse hoitaa lasta ja sen tekisinkin ei opiskelu ole sinänsä ongelma..Olisi ihan mukava kuulla muiden kokemuksia ja mielipiteitä joilla olis samanlaisia kokemuksia tai miettteitä ! Ps en toivo mitään paheksuvia kommentteja vaan ASIALLISIA :)

8

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dont do it...

jos sä synnytät noin vitun nuoren sä voit kuolla koska pillus ei ole tarpeeksi joustava synnyttämään kersaasi,,,,:(

• Muna (10cm)pystyssä

Hai sie, mie voin auttaa..olen 57v kaale Mikkelistä. Vapaudun taas vankilasta huomenna.

• youngMom16

En ole noin idiootti että suostuisin tuntemattoman idiootin panettavaksi. :)

• Haluatko kyrbää vitt
        youngMom16 kirjoitti:

En ole noin idiootti että suostuisin tuntemattoman idiootin panettavaksi. :)

Vittuako sitten iniset?

• 5687
        Haluatko kyrbää vitt kirjoitti:

Vittuako sitten iniset?

kirjoittaja halusi kokemuksia muilta / mielipiteitä lapsen hankkimisesta ei siitosori ehdokkaita :D

• Roir

Mä voin auttaa - ilman mitään salailua.

• Munat solmuun

Menkäähän penikat kotiin kasvamaan!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2453
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1733
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1014
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      295
      1002
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      972
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      844
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      749
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      735
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      718
    Aihe