Olen 16v naisenalku ja olen jo pidempään halunnu lapsen. Tiedän, moni sanoo että olen nuori lapsen hoitamiseen ja kasvattamiseen, mutta olen varma että osaisin ja pystyisin huolehtimaan pienestä tiedän että lapsen kasvattaminen ei todellakaan ole aina ruusuilla tanssimista vaan lapsen kanssa joutuisi olemaan 24/7 yhdessä, mutta olisin siihen valmis ja vanhempani ovat luvanneet auttaa minua kaikin tavoin! Opiskelupaikka mulla on voisin laittaa lapsen vanhemmille hoitoon kun heille sopii ja ymmärrän etten voi kaiken aikaa laittaa lasta vanhempien helmoilla vaan pitää itse hoitaa lasta ja sen tekisinkin ei opiskelu ole sinänsä ongelma..Olisi ihan mukava kuulla muiden kokemuksia ja mielipiteitä joilla olis samanlaisia kokemuksia tai miettteitä ! Ps en toivo mitään paheksuvia kommentteja vaan ASIALLISIA :)
Haluan lapsen
8
184
Vastaukset
- dont do it...
jos sä synnytät noin vitun nuoren sä voit kuolla koska pillus ei ole tarpeeksi joustava synnyttämään kersaasi,,,,:(
- Muna (10cm)pystyssä
Hai sie, mie voin auttaa..olen 57v kaale Mikkelistä. Vapaudun taas vankilasta huomenna.
- youngMom16
En ole noin idiootti että suostuisin tuntemattoman idiootin panettavaksi. :)
- Haluatko kyrbää vitt
youngMom16 kirjoitti:
En ole noin idiootti että suostuisin tuntemattoman idiootin panettavaksi. :)
Vittuako sitten iniset?
- 5687
Haluatko kyrbää vitt kirjoitti:
Vittuako sitten iniset?
kirjoittaja halusi kokemuksia muilta / mielipiteitä lapsen hankkimisesta ei siitosori ehdokkaita :D
- Roir
Mä voin auttaa - ilman mitään salailua.
- Munat solmuun
Menkäähän penikat kotiin kasvamaan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442