vauva 4kk liian aikaisin yöunille

keisarinna

Eli tyttö 4kk,menee jo 19-20 yöunille.ei muuta mutta kun pisin unijakso on Se Eka,ja Se kestää n.4-5h, itse kun,menee nukkumaan joka ilta n 23 niin tuosta ei paljon hyödy itse :( loppuyö heräilläänkin parin h välein. Vinkkei miten saisin menee neidin vähän myöhempään nukkuu..on. Jo niin yliväsy illalla,että pakko pistää vaan sit nukkuu,...

2

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene aiemmin..

Mene itse nukkumaan aiemmin..?

Meillä myös poika mennyt aina noihin aikoihin nukkumaan. Ensin ne unijaksot oli lyhyempiä, mutta pikkuhiljaa sitten pidentyneet. Nyt 5kk ja nukkuu toisinaan jo täysiä öitä. Joskus herää aamuyöstä.

Kyllä ne vauvat siis yleensä alkaa jossain vaiheessa nukkumaan pidempiä unijaksoja ja siihen asti on mun mielestä järkevintä koittaa vaan sopeutua vauvan rytmiin..

• normaalia

Meillä vähän sama rytmi ja poika 5kk. Menee nukkumaan klo 20-20:30. Eka syöttö joskus 24 aikoihin, yhdessä välissä söi ekan kerran joskus 01-02. Ruokailee sitten 2-4 tunnin välein.
      Itse menen nukkumaan klo 22. Aamuisin noustaan sitten ylös joskus 08-08:30, yhdessä välissä jouduin nousta klo 06:30 kun poika ei suostunut nukkumaan pidempään mutta tissillä onneksi saa nykyään tainnutettua. Illalla annan myös sosetta ennen nukkumaan menoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      38
      2406
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2030
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      1956
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      48
      1695
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      139
      1418
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1076
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      68
      905
    8. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      893
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      878
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      876
    Aihe