Luotanko norttoniin?

huolestunut567

Norton kokoajan herjaa että tietokoneessa on uhka, ja minun pitäisi ostaa 100e virustorjunta. Kokeilin avastilla ja mcAfeella tarkastaa tietokoneen ja ne eivät löydä mitään. Yrittääkö norton vain mainostaa vai onko koneeni oikeasti vaarassa?

6

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko siis tilannut Nortonin ja jos olet niin onko siinä käyttöaikaa jäljellä?

    • Huolestunut567

      en ole, se latautui jostai asuksen emolevyn mukana tulleesta ohjelmalevystä. ja ei ole mitään köyttöaikaa, koska en ole maksanut siitä

    • kiristystäkö?

      Virustorjunta ohjelmistofirmat ovat haittaohjelmien ja viruksien takana.
      =Ainoat osapuolet jotka oikeasti hyötyy niistä.

      Ilmaisohjelmat puhdistaa tiettyyn pisteeseen, mutta niistäkin on maksullinen versio ,joka jossain vaiheessa on lähes pakko ostaa tai vaihtaa merkkiä.

      • AVG Free

        "Ilmaisohjelmat puhdistaa tiettyyn pisteeseen, mutta niistäkin on maksullinen versio ,joka jossain vaiheessa on lähes pakko ostaa tai vaihtaa merkkiä."

        Itse olen käyttänyt ilmaista AVG:tä kymmenen vuotta ilman mitään ostopakkoa. Se on toistaiseksi löytänyt kaksi virusta. Amerikkalainen PC World -lehti piti jokin aika sitten sitä parhaana ilmaisista virusohjelmista, mutta itse kyllä uskon, että moni muukin ajaa saman asian.


    • Ei ole pakko ostaa missään vaiheessa ellei firma muuta sitäkin maksulliseksi tai trial versioksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe