asiallisia kysymyksiä kuitenkin :)
kyselkää 14v tytöltä
9
750
Vastaukset
- Gloyd Orangeboar
Missä asut [kaupunki riittää]
Ootko sinkku, varattu, vai ihastunut?
Onks sulla kik?
Lempiruokasi?
Lempijuomasi?
Pahimmat Turn-Offit pojassa?
Parhaat ominaisuudet pojassa?
Ulkonäkösi suurinpiirtein?
Mitä harrastat?
Ootko 13 vai 14 kun oot 00-syntyny?
Onko sulla paljon ystäviä?
Todistukses keskiarvo?
Mitä mieltä olet lihavista ihmisistä?
Mitä leffaa oot katsonut viimeksi elokuvissa?
Oletko kiinnostunut Jalkapallon MM-kisoista?
Miten helkkarissa eksyit tälle foorumille?
Minne lähtisit matkalle just nyt jos voisit lähteä minne tahansa?
Mitä mieltä olit kysymyspommituksestani?
Tässä muutama... - tyttö00
helsingissä
sinkku oon
on kik
pasta varmaankin
cokis zero
jos eka viesti on "vaihellaaks kuvii" tai "ooks tuhma" ja mielessä pelkkä seksi
melko pitkä, komea, hyvä kuuntelija, rehellinen, uskaltaa olla oma ittensä, hyvä huumorintaju
oon n. 160cm pitkä ja painan 42kg, oon hoikka, vaaleet rintojen alapuolelle ylettyvät hiukset, siniset isot silmät
teen lihaskuntoo kotona ja tykkään pallopeleistä ja kirjottaminen ja tv sarjat on se juttu
14
jonkun verran
9,3
ihmisiä nekin, tosin ärsyttää joidenkin valitus omasa painosta, jos ei tee mitää asialle
en muista, oliski 12 years a slave
kyl mä joitai pelejä oon kattonu
ei hajuukaa
odotan tulevaa japanin matkaa, joten sinne tai jenkkeihin
ihan kiva oli vastailla - fhhnbol
Onks sulla wa?
Haluisitko, että poika tekee alotteen?
Käytätkö uidessa bikineitä vai uikkareita?
Mistä leffoista tykkäät?
Lempivärisi?- tyttö00
on,
se olis ainaki tosi kivaa, ite en välttämättä uskaltais
bikineitä
seikkailusa en pidä, mutta muuten kaikki menee
sininen, musta ja lila
- Anonyymi
Mitä tarkotaa vaihelaaks
- Anonyymi
Tämäkin tyttö on jo 23-vuotias. On kenties jo perustanut perheen ja lapsi tulossa. Niin se aika rientää!
- Anonyymi
Jos joku laittaa sulle "vaihellaaks" ni se yleensä
haluu vaihella tuhmia kuvia tai videoita sun kaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku laittaa sulle "vaihellaaks" ni se yleensä
haluu vaihella tuhmia kuvia tai videoita sun kaaJos et tiiä oot joko liian nuori tai lapsellinen, näin rehellisesti sanottuna, joka tapaukses jos joku kysyy vaihellaax tai ooks tuhma vastaa vaa EI , koska niil tyypeil on joku ongelma
- Anonyymi
Oon aina miettiny et mitä ”vaihellaanks” tarkottaa koska joku kysy multa sitä enkä tienny mitä se tarkottaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875