kyselkää 14v tytöltä

tyttö00

asiallisia kysymyksiä kuitenkin :)

11

1322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gloyd Orangeboar

      Missä asut [kaupunki riittää]
      Ootko sinkku, varattu, vai ihastunut?
      Onks sulla kik?
      Lempiruokasi?
      Lempijuomasi?
      Pahimmat Turn-Offit pojassa?
      Parhaat ominaisuudet pojassa?
      Ulkonäkösi suurinpiirtein?
      Mitä harrastat?
      Ootko 13 vai 14 kun oot 00-syntyny?
      Onko sulla paljon ystäviä?
      Todistukses keskiarvo?
      Mitä mieltä olet lihavista ihmisistä?
      Mitä leffaa oot katsonut viimeksi elokuvissa?
      Oletko kiinnostunut Jalkapallon MM-kisoista?
      Miten helkkarissa eksyit tälle foorumille?
      Minne lähtisit matkalle just nyt jos voisit lähteä minne tahansa?
      Mitä mieltä olit kysymyspommituksestani?

      Tässä muutama...

    • tyttö00

      helsingissä
      sinkku oon
      on kik
      pasta varmaankin
      cokis zero
      jos eka viesti on "vaihellaaks kuvii" tai "ooks tuhma" ja mielessä pelkkä seksi
      melko pitkä, komea, hyvä kuuntelija, rehellinen, uskaltaa olla oma ittensä, hyvä huumorintaju
      oon n. 160cm pitkä ja painan 42kg, oon hoikka, vaaleet rintojen alapuolelle ylettyvät hiukset, siniset isot silmät
      teen lihaskuntoo kotona ja tykkään pallopeleistä ja kirjottaminen ja tv sarjat on se juttu
      14
      jonkun verran
      9,3
      ihmisiä nekin, tosin ärsyttää joidenkin valitus omasa painosta, jos ei tee mitää asialle
      en muista, oliski 12 years a slave
      kyl mä joitai pelejä oon kattonu
      ei hajuukaa
      odotan tulevaa japanin matkaa, joten sinne tai jenkkeihin
      ihan kiva oli vastailla

    • fhhnbol

      Onks sulla wa?
      Haluisitko, että poika tekee alotteen?
      Käytätkö uidessa bikineitä vai uikkareita?
      Mistä leffoista tykkäät?
      Lempivärisi?

      • tyttö00

        on,
        se olis ainaki tosi kivaa, ite en välttämättä uskaltais
        bikineitä
        seikkailusa en pidä, mutta muuten kaikki menee
        sininen, musta ja lila


    • Anonyymi

      Mitä tarkotaa vaihelaaks

      • Anonyymi

        Tämäkin tyttö on jo 23-vuotias. On kenties jo perustanut perheen ja lapsi tulossa. Niin se aika rientää!


      • Anonyymi

        Jos joku laittaa sulle "vaihellaaks" ni se yleensä
        haluu vaihella tuhmia kuvia tai videoita sun kaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku laittaa sulle "vaihellaaks" ni se yleensä
        haluu vaihella tuhmia kuvia tai videoita sun kaa

        Jos et tiiä oot joko liian nuori tai lapsellinen, näin rehellisesti sanottuna, joka tapaukses jos joku kysyy vaihellaax tai ooks tuhma vastaa vaa EI , koska niil tyypeil on joku ongelma


    • Anonyymi

      Oon aina miettiny et mitä ”vaihellaanks” tarkottaa koska joku kysy multa sitä enkä tienny mitä se tarkottaa

    • Anonyymi00011

      Moro

    • Anonyymi00013

      Missä meinasit viettää ikuisuutesi?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe