Mun äiti ei suostu ostamaan mulle kenkiä ja joo, en oo nyt sillain et nyt mä haluun conssit. ei. Mun vanhat kengät on rikki ja sattuu mua jalkaan. Tarvitsen vaan jotkut halvat suht hyvät jalkaan. Oon niistä puhunu koko kesäkuun mut, en vaan saa. Mulla on sit vaan lenkkarit, kumpparit ja crocsit(nekin liian pienet)eikä tod. aidot!!!!!! jotain tennareita haluisin. niitäkin saa10E. mutta ei. Mun pitäisi ostaa kaikki ite, ja oon kolmetoista. Mulla ei oo rahaa!!! Hoidan naapurin lasta niiin paljonkun vain voin ja sekin raha menee siihen että mulla ois vaatetta. Mun on varmaa n20-30E palkasta säästettävä kuukausittain 5E niin saisin jopa conssit,,,, yli vuoden säästön jälkeen. .... Joo, mulla on kallis harrastus: ratsastus. Meidän perhe ei ole kuitenkaan köyhimmästä päästä.. Äiti ostaa itelleen ei mulle. ratsastuksenkin kai vaan sen takia että oisin niin PRO ((se vois kehuskella mulla))Tästä tuli pitkä, mutta olen kiitollinen jos luit ja autat minua.
rahaa ei ole..
mieee
1
85
Vastaukset
- Lankatyttö
Voisit ehkä myydä jotain jotta saisit kunnon kengät ja vaatteita.. Kannattaisi puhua äidillesi. Itse olen 12v. ja omistan kaiken mahdollisen (en halua isotella :) ) . Neulominen on esim helppoa. Neulomalla voisit tehdä esim vauvoille tossuja.. Tai jos teillä on kotona tölkkejä niin pantaa niitä hiukaan niin ettei äitisi huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446