pikku riitaa

taaskiukkunen

Anteeksi annon vaikeus. Kyse on "pikku" riidoista. Mies tekee töppäyksen, tässä tapauksessa sanoo, että tulee ajoissa (klo 12 oletan) ja minä odotan kovasti kotiin(kotiäitinä tällä hetkellä en miehen elättinä silti), saan viideltä soiton, että menee vielä pari tuntia. Muuten olisi ihan ok, mutta olisin halunnut vain tietää ajoissa. Olen näitä pitkiä päiviä sietänyt aika paljon ja tässä närästää se että minun tarpeeni siirretään edes kysymättä. Suutun siis miehelleni ja huudan kun tulee kotiin. Sitten alkaa mökötysvaihe. Puhun kyllä tarvittavat ja vastaan, mutta turhia en läpise. Mies jatkaa normi arkea ja minä odotan jotain, enemmän kuin "sori jos luulit, että tuun ajoissa" Inhoan tätä, mutta mitä muuta. Mies pahoitti mieleni, sitten hän odottaa, että lakkaan kiukuttelemasta. Sama kaava aina, lopulta kyllästyn ja tilanne normalisoituu. Miten muuten voisin tehdä? Niellä suuttumukseni heti? ( muuten vähän kuukauden ajasta riippuu suuttumukseni;)) Nytkin haluaisin miehen kainaloon, mutta en halua antaa hänelle mitään. Todennäköisesti kärsin näistä riidoista itse enemmän. Miten siis itse toimitte?

4

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • …...

      Kyllä yöjuoksut omin luvin lopetetaan siinä vaiheessa, kun perhettä tulee. Talossa pitää olla isä, äiti ja lapset, ei äiti ja joukko lapsia, jotka tekevät, mitä lystäävät.

    • Tee päätös jatkosta

      Kuulostaa kyllä siltä, että miehesi ei välitä sinusta tai lapsistanne. Yhdyn edellisen kommentoijan puheenvuoroon.

    • Eräs äiti ja vaimo

      Mitä enemmän kiukuttelet, sen vähemmän mies haluaa tulla kotiin, eli valmis kierre. Et kirjoittanut, liittyvätkö viipymiset miehen töihin. Näin oli itselläni, kun lapset olivat pieniä ja olin kotiäitinä. Koskaan en varmuudella tiennyt, mihin aikaan mies tulee kotiin. Kyllä hän sanoi tulevansa johonkin aikaan, mutta harvoin tuli silloin. Heittoa saattoi olla montakin tuntia. Ero sinun ja minun välillä on se, että en koskaan ollut kiukkuinen mieheni vihdoin tullessa. Lapset riensivät isää vastaan, ja olin itsekin iloinen. Avioelämämme kukoisti, ja näin on yhä. Lapset kasvoivat ja menin itsekin töihin. Mies tekee yhä pitkiä päiviä, tai menee harrastuksiinsa. Tai minä omiini. On minulle joskus vihjattu, että enkö epäile, että mieheni on pettänyt minua. No en ole. Miksi kiusaisin itseäni, en omista häntä.

      • aloitintän

        Töihin liittyy kyllä hänen viipymisensä, enkä epäile. Tätä viipyilyä tapahtuu niin usein, että olen tottunut. Yleensä en suutu, mutta jos arvioitu kotiintulo heittää 7h alkaa pinna kiristymään. Yllätyn nykyään kovasti jos hän tulee silloin kun sanoo tai käsitän. Ei en minä häntä omista, mutta parisuhteessa, vanhempina pitää kuitenkin olla vähän vastuuntuntoisempi. Aloitan itse kohta taas työelämän ja hoidan lapsen hoitoon ja sieltä kotiin, minun aikatauluni pitää siis olla minuutilleen. Miehillä vain on eri säännöt? No, tämä riita on taas riidelty, toivottavasti pinnani pysyy löysällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      201
      2222
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      293
      1741
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      146
      1413
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      87
      1314
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1157
    6. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      33
      1156
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1146
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1072
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1039
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      904
    Aihe