Moi, olen siis 18v poika ja olen ollut nyt 1,5v parisuhteessa nykyisen, ja mielestäni maailman ihanimman naisen kanssa. Nyt noin 5kk sitten, e-pillereiden aloituksen jälkeen, tyttöystäväni on muuttunut totaalisesti. Jo ennen pillereiden aloitusta, hänen mielialansa oli tosi vaihtelevat, mutta nykyään ne kokoajan, ja hän suuttuu todella helposti nykyään. Esimerkiksi kun viestittelemme nykyään. hän ei osoita kiinnostusta tai yhtään mitään, mutta kun olemme yhdessä (livenä), kaikki on kuin ennen. Joten, voiko e-pillerit vaikuttaa noin paljon ihmiseen?
E-pillereiden vaikutus tyttöystävään?
Ihmettelijä96
262
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
No hormoonitoimintaanhan ne pillerit vaikuttavat(vai eikö..?) Joten eiköhän ne voi vaikuttaa käytökseen? Luulis ainakin
E- pillerit voivat vaikuttaa käytökseen.
Mutta etsisin syitä kuitenkin jostain muusta ensin. Stressiä? Ryppyjä rakkaudessa?
Ehkä hän on vaan kyllästynyt viestittelyyn.