meillä on ensimmäinen mahdollinen irtisanomispäivä ensi vuonna ja kyseessä toistaiseksi voimassaoleva sopimus. voiko vuokranantaja irtisanoa sopimuksen nyt niin että irtisanomisaika on tästä hetkestä 3kk?
irtisanominen
4
135
Vastaukset
- Alle vuosi joo
Jos olette asuneet alle vuoden asunnossa niin kyllä voi.
- juueivoivai?
Mutta ensimmäinen irtisanomispäivä on sovittu ensi vuodelle niin millä perusteella se ei sido vuokranantajaa?
- Antaja
Mutta juuri kerroit että toistaiseksi voimassa. Silloin voi sanoa 3kk irtisanomisajan. Itse en koskaan laittaisi itseäni kuseen sopimalla itseäni sitovaa määräaikaisuutta siis vuokranantajan ominaisuudessa mutta sanamuodot toki ratkaisevat. Lue sopimus ajatuksella uudelleen.
- minätiedän
Ei voi. Tai voi irtisanoa, mutta irtisanomisaikaa aletaan laskea siitä hetkestä jolloin on ensimmäinen mahdollinen irtisanomispäivä. Jos ei ole erikseen mainittu, että VUOKRALAISEN ensimmäinen irtisanominen niin silloin se sitoo MOLEMPIA osapuolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418