Miksi ei toimi!
Olen ladannut SP2:n ja kun Norton on päällä ei toimi.
Olen koittanut molempien palomuureilla yhtäikaa ja vain toisella ja ilman palkomuuria ei toimi.
Sitten olen sammuttanut Norttonin ja poistanut kokokonaan ja asentanut uudelleen.
Ei toimi Norttonin ollessa päällä netti kunnolla.
Ilman Norttonia toimii.
En raskisi vaihtaa, koska kallistalisenssä on vielä jäljellä yli ½-vuotta.
Joku aika sittenkaikki kehui Norttonia ja minullakin setoimi hyvin, mutta.....
Kohta asennan jonkun ilmaisen tai ostan F-Securen.
Tai haastan Microsoft oikeuteen SP2:sta
Väsyttää vituttaa ja harmittaa. En kerinnyt nukkumaan viimeyönä montaakaan tuntia ja homma jatkuu taas kohta.
Norton
1
454
Vastaukset
- Entinen Nortonisti
Ostin Norton Internet Security 2004 -paketin helmikuussa ja jo muutaman kuukuden käytön jälkeen tuli ongelmia.
Asensin sen pari kertaa kevään aikana uudestaan ja sinnittelin sen kanssa kesään asti.
Tuollaisia ongelmia kesällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=1500000000000007&posting=22000000003646458
Nyt on Norton ollut pois koneestani parisen kuukautta eikä ole ollut sitä ikävä.
Sen jälkeen käytössä on ollut ilmainen AVG:n virustorjunta ja ZoneAlarmin palomuuri (viime viikosta asti Zonen tilalla on ollut WinXP:n SP2:n palomuuri.
Nortonin poiston jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025