Vihdoinkin osa 3

Uutena vuotena sovimme Sarin kanssa että hän tulee perheensä kanssa meille seuraavana viikonloppuna. Koska lapsemmekin olivat ystävystyneet. Jännitys kohosi kattoon ja en meinannut pysyä "housuissani". Viikko oli pitkä aika odottaa. Haaveilin tietysti, että välillämme voisi olla taas jotain mutta en uskaltanut liikaa laskea sen varaan.

Tilanne oli jännittynyt kun he tulivat, katseen vaihtoja eräänlaista flirttailua ja pieniä kosketuksia ohimennen. Vietimme päivää ulkona lasten kanssa. Ajelimme moottorikelkalla ja laskimme mäkeä. Pitkään sain houkutella, että Sari tulisi kyytiini moottorikelkkaan. Lopulta hän suostui, oli uskomattoman ihanaa tuntea hänen kätensä vyötärölläni josta hän piti kiinni. Vaikka välillämme oli toppavaatteet, silti tunsin hänen jalkovälinsä ihanasti vasten pyllyäni. Olisin halunnut ajelun jatkuvan aina. Tietysti aloin haaveilemaan paljon muustakin. Myös pulkalla laskiessa kun Sari istui jalkojeni välissä, tunsin niin voimakasta halua....

Pitkän päivän ja illan jouduin vain katselemaan salaa ja haaveilemaan Sarin läheisyydestä. On vaikea olla Sarin lähellä, mutta ei voi koskea häneen. Sarin pelkkä läsnäolo ja ajatteleminen teki minut joka paikassa niin märäksi, että siitä oli tullut jo ongelma koska housuni oli märkänä kokoajan.

Sari teki myöhemmin selväksi sen, että ei aio mennä saunaan ilman minua, se tuntui ihanalta kuulla. saunaan mennessämme ja riisuessamme oli hyvin jännittynyt tunnelma. Suljin ovet perässämme ja toivoin, että meitä ei häirittäisi. En voinut olla katselematta Saria kun hän riisui, yritin olla tuijottamatta. Istuimme lauteille Sari toiseen reunaan ja minä toiseen, seinään nojaten joten olimme kasvot vastakkain. Sarin jalat oli suorana ja minun jalat koukussa, pelkäsin ja halusin yhtä aikaa, halusin ja haaveilin kaikenlaista mutta en uskonut uskaltavani tehdä mitään. Sari sanoi, "anna jalat tänne", toimin käskystä. Pidimme jalkapeliä juurikaan mitään puhumatta, haluni kasvoi vain, rohkeuteni taas ei. Pian Sari sanoi; "tule lähemmäs", siirryin, pidimme toisiamme käsistä, "vielä lähemmäs". Hetken vain tuijotimme toisiamme, kunnes Sari sanoi; "anna pusu". Lamaannuin, tätä olin toivonut ja odottanut pitkään, todella voimakkaasti reilun puolenvuoden ajan edellisestä intiimistä kohtaamisestamme. Vihdoinkin minulla on tilaisuus ensimmäistä kertaa elämässäni pussata naista. En tietenkään jättänyt tekemättä sittä vaikka pelottikin, halu oli kuitenkin suurempi. Miten ihanalta se tuntuikaan(en ole ikinä oikein pitänyt pussailusta mieheni kanssa) nyt kuitenkin se tuntui niin erilaiselta, ihanalta uskomattomalta ja onneksi se jatkui ja jatkui. Pusu muuttui suuteluksi ja tykyttely jalkovälissäni yltyi. Miten halusinkaan tuota naista ja rakastin kokoajan yhä enemmän. Uskaltauduin laittamaan käteni Sarin jalkoväliin, hän hieman esteli mutta antoi minun kuitenkin jonkin verran kosketella itseään. Muutamia kertoja jouduimme erkanemaan toisistamme koska tyttäreni tuli jotain saunan ovelle kyselemään. Uskomaton pelko kiinnijäämisestä häiritsi siis kokoajan intiimiä hetkeämme.
........

1

1613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......
      Sari sanoi, ettei olisi uskonut istuvansa jonkun akan kanssa saunassa saunahattu päässä, otti minulta hatun pois päästä ja pisti sen takaisin. Sari oli aina pitänyt saunahattua ihan tyhmänä juttuna. Yhtäkkiä Sari sanoi; "taidan olla rakastumassa sinuun", olin enemmän kuin hämilläni mutta kuitenkin toivoin sitä koska itse olin ihan umpirakastunut ollut jo pitkään. Sari oli huolissaan siitä, että joku huomaisi töissä jotain. Sari kertoi myös, että hänellä on suojeluvietti minua kohtaan, "jos joku sinua uhkaa niin heti lähtee"(työssämme kohtaamme väkivaltaisia henkilöitä). Sari kertoi pelkäävänsä jäädä kahden kanssani töihin, toisaalta taas vitsaili, että pitäisi varmaan tutustua työpaikalla paikkoihin, kommenttiin liittyi kai jonkinlaista ajatusta intiimistä kanssakäymisestä?!

      Saunassa viihdyimme pitkään. Sari häpesi jalkapohjiaan jotka huonossa kunnossa, ei olisi antanut minun nähdä niitä ollenkaan. Yritin puhua, että ei voi repiä jalkojaan niin vaan koitettava stressiä hoitaa muulla tavoin. Sari vain sanoi, ettei pysty, vaan huomaamattaankin repii. Sari sanoi myös, että ei voi antaa kenenkään muun antaa koskea itseensä, paitsi minun. Olin ylpeä tästä etuoikeudesta, kuitenkin surullinen, että se ei voi jatkua aina ja joudun salaamaan tämän osan elämääni, jonka haluaisin olevan elämääni.....

      Suihkussa aloimme pestä toisiamme, pesimme toistemme hiukset yhtä aikaa kasvokkain, rintamme koskettivat toisiaan. Välillä halailimme, pesin Sarin rinnat seisten hänen takanaan aivan kiinni hänessä, myös Sarin jalkoväliin käteni hakeutuivat tiuhaan. Huuhdoimme toisemme. Sari tuuppasi minut takaisin saunan puolelle ja istumaan jakkaralle, polvistui eteeni ja alkoi nuolemaan minua, ajattelin, että vihdoinkin, tätä minä haluan. Sari kuitenkin lopetti sanoen; "ei uskalla", en päässyt selvyyteen miksi, ehkä se kun tyttäreni ajoittain keskeytti meitä aiemminkin. Pitkäksi aikaa jumitimme pyyhkeinemme suutelemaan vielä, ei meinannut pois lähdöstä tulla mitään. Itse en olisi halunnutkaan pois koska tiesin, että miehemme ovat oven toisella puolella ja tämä ihanuus on ohi......

      Sarin mies oli sammunut ja mieheni katsoi tv:tä sohvalla. Olohuoneeseen oli tehty peti Sarille ja hänen miehelle. Sari pyysi mieheltäni luvan ottaa minut kainaloonsa pedille, sai luvan. Menin Sarin eteen pedille peiton alle. Sari halasi minua välittömästi tiukasti ja pikkuhiljaa siirsi kädet rinnoilleni, taas se ihan tunne, hieman kyllä outoa kun mies oli lähellä. Se ei kuitenkaan haitannut meitä. Myös jalkoväliini Sarin kädet menivät, kuinka toivoinkaa, että olisimme ihan kahden...........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe