passat dsg 06 2.0 diesel 180 tkm

ostaiskovaieiköostai

Jotakin mutuja kuullut että tuo on ihan susi yhdistelmä. Onko noihin kaikkiin vaihdettu laatikko jo ennen 180 tkm, jollainen auto olisi kiikarissa vai alkavatko ne ongelmat vasta esim 200 tkm:ssä. Ja mikä tuon moottorin huono puoli on? Aika halvalla noita saa, mutta jos on tosiaan niin susi, kuin olen esson baarissa kuullut, niin ostan v 70 2010--> d3 tai d5:n. Noiden automaatiti tuntuvat kestävän helposti ainakin 400 tkm, noita on parikin lähipiirissä. Kolmas vaihtoehto, että ajan tuon 04 manuaali bensa avensiksen loppuun, enkä vaihda mihinkään. Ongelmana on vain se että haluaisin pirtsakan AUTOMAATTIdiiselin jo kilometrienkin takia, mutta volvo on vielä aika kallis (tosin ihan mahtava auto omasta mielestäni kun on tullut tuommoisella kohtuu paljon ajeltua lomariessuja ym) ja passarissa on kuulemma useiden satojen tai tonnien remontteja vähä väliä. Tukivarret, nivelet, vaihdelaatikko, kytkin, moottori. Pitääkö paikkaansa?

Avensiksen voisin ostaa uudemman korin automaattilootalla, mutta se laatikko ei jotenkin toimi, kuin esim volvossa. Jotenkin automaattia tojo ei osaa tehdä, vaikka muuten on ollut ainakin minun käytössä superluja auto.

2

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se vain niin

      Aja vain Avesiksella. Mulla toinen automaatti menossa,eikä mitään ongelmia. Ensimmäisellä ajoin viisi vuotta ja vain normaalit vuosihuollot.

    • Eiks je?

      Niin mutta kun aloittaja haluaa pirtsakan automaatin, ei mitään mehumaijaa. Mulla toinen Passat menossa. Ensimmäisessä oli DSG7 1.9TDI ja ajoin sillä 210 tkm. Nyt alla 2.0 TDI DSG6, mittarissa 190 tkm. Kummassakaan ei yhtään mitään valittamista ja TDI moottorit kiitettävän pirteitä. 30 tkm välein teetetty huollot, ei mitään muuta. Edes polttimoita ei ole tarvinnut vaihdella. Osta pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe