Älkää ajako Kurun tietä

ei enää ikinä

Mentiin viimeviikolla Tampereelta Tuuriin keskisen kyläkauppaan ja päätettiin ajaa Kurun kautta, mutta se oli suuri virhe sillä Kurun tie on todella huonossa kunnossa ja valtavat remontit menossa. Välttäkään siis kyseistä tietä. Meilläkin on vaunuperässä ja tuntui kokoajan että koska se irtoaa kun tärisytti ja pompotutti niin paljon.

2

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • retro rotta

Viime kesänä itse ajoin kyseistä tietä ja jo silloin tie oli heikossa kunnossa. Peruskorjauksen paikka välillä Kuru-Virrat. Itse käyn myös keskisellä muutaman kerran vuodessa ja ajan aina joko Teiskon tai Ikaalisten kautta. Kurun kautta olen vältellyt tien takia.

• tuurissa myös

Siis missä kohtaa se on huonossa kunnossa, touko/kesäkuun vaihteessa oli aivan hyvässä kunnossa, siis Kuru-Virrat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      126
      5666
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      98
      4866
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      140
      4824
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      395
      2429
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      131
      2360
    6. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      2
      2017
    7. 112
      1923
    8. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1627
    9. 383
      1387
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      60
      1233
    Aihe