Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa kuinka Palmia on suoriutunut metron järjestyksenvalvonnasta? Aikamoisena asiakaspalvelu-pommina sitä markkinointiin, mutta onko totuus toinen? Mitä nyt olen matkustelun ohessa huomannut, niin osa järjestyksenvalvojista on tosi pieniä poikia, että kuinkahan mahtaa olla auktoriteetin laita?
Palmian metrovartiointi
3
277
Vastaukset
- Zesbaliina
Kolmisen kuukautta jaksoivat toimia ''asiakaspalvelu'' mielessä, nykyään toiminta ei eroa mitenkään siitä, miten Securitas toimi. Järjestyksenvalvojat istuvat kopeissaan, ja näyttäytyvät maksimissaan 5 minuuttia per tunti. Itse käytän lähes päivittäin metroa, ja erittäin harvoin olen nähnyt palmian järkkäreitä.
- juju..
Kieltämättä aika hiiriä rumissa vaatteissa..
- kukin paikallaan
No, siellä metrossa on isoa ja pientä. Iso lisää turvallisuutta ja ovat muutenkin uskottavampia, kuin ne pienet, jotka ovat sen oloisia, että tarvitsisivat itselleen lisäsuojelusta. Itse laittaisin isot sinne, missä on mahdollisia järjestyshäiriöitä ja pikkuset vaikka katsomaan valvontakameroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi286407- 883834
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313663737- 2463114
- 612787
- 522735
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322590- 1532470
- 322074
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1271873