oon 16-vuotias tyttö menossa elokuussa tallinnaan, ja aattelin että myykö ne alaikäselle..? ja siis en oo ostaas mitää 40% vodkaa vaa iha perus mietoi :D oon siis 16 ja n. 181cm pitkä ja kai naamastaki iha aikusen näkönen nii myisköhän ne :)?
alkoholi alaikäisenä
16
6421
Vastaukset
- head reisi
En nyt periaatteessa neuvo ketään alaikäistä, mutta jos nyt muutama sidukka, niin kokeile Sadamarketin Alkopörssiä:
http://www.viinaavirosta.com/2010/09/alkoporssi.html- ei pikkumisuille
EIVÄT MYY,,,,,, antavat sakot ja vievät vielkä putkaan....
- securitate
syyllistyit juuri rikokseen yllyttämiseen...
- matkaaja 2
ei pikkumisuille kirjoitti:
EIVÄT MYY,,,,,, antavat sakot ja vievät vielkä putkaan....
Onko kokemuksia sadamarketin putkasta?
- amigo !!
- Rahalla saa
Virossa saa ihan kuka alaikäinen vaan ostettua niin mietoja kuin väkeviäkin.
16V. ilman muuta,voit ihan mennä mihin haluat ei oikeesti tartte edes mennä tonne yllämainittuun alkopörssiin.
Katso kotona missä halvinta ja suunta sinne,saat 100 varmasti ostettua ja mitään eivät kysele ,jos rahaa vaan löytyy.
Samoin tupakat,sikarit jne.,rahalla saa Tallinnassa mitä vaan,ikään katsomatta.- rähmä
TÄYTTÄ SKEIDAA..HENKKARIT KYSYTÄÄN JOKA PAIKASSA
- karu totuus on
rähmä kirjoitti:
Ihme kommentointia. Jos olet joku lähetyssaarnaaja, ilmoita siitä.
Kyllähän Tallinnassa on alaikäisen melko helppo ostaa viinaa. Jos ei eka paikassa tärppää, niin toisessa sitten. Pätee myös Suomalaisiin samalla lailla. - Anonyymi
rähmä kirjoitti:
vitun babyface
- Anonyymi
rähmä kirjoitti:
Kysyy mut myy silti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyy mut myy silti
Oon kaks vuotta alaikäinen mutta myivät viinapulloja niin että piti katsoa etteivät rahat lopu.
- lrisdvn
itekin suunnitelmissä lähtee talinnaan parin viikon sisällä, aion ainakin yrittää ostaa, kaverille myivät enempiä kyselemättä kun oli ollut n. puolivuotta sitten siellä. Molemmat ollaan 16v. Kaveri tosin näyttää hieman vanhemmalta ku ite, täytyy kattoo mitä sanovat vai sanovatko mitään
- Anonyymi
Tallinnassa voi itsepalvelukassoillakin kuka tahansa ostaa alkoholia kenenkään siihen puuttumatta. Testasin sen eräässä Rimissä pari viikkoa sitten.
Nyt taidat saada jo ikäsi puolestakin.
Mutta miten meni vuonna 2014?
Saitko?- Anonyymi
Sadamarket saa viinaa olen 15v ja sain 2 pulloa ikää ei tarvitse
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763472
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272139Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71334Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055