oon 16-vuotias tyttö menossa elokuussa tallinnaan, ja aattelin että myykö ne alaikäselle..? ja siis en oo ostaas mitää 40% vodkaa vaa iha perus mietoi :D oon siis 16 ja n. 181cm pitkä ja kai naamastaki iha aikusen näkönen nii myisköhän ne :)?
alkoholi alaikäisenä
16
7791
Vastaukset
- head reisi
En nyt periaatteessa neuvo ketään alaikäistä, mutta jos nyt muutama sidukka, niin kokeile Sadamarketin Alkopörssiä:
http://www.viinaavirosta.com/2010/09/alkoporssi.html- ei pikkumisuille
EIVÄT MYY,,,,,, antavat sakot ja vievät vielkä putkaan....
- securitate
syyllistyit juuri rikokseen yllyttämiseen...
- matkaaja 2
ei pikkumisuille kirjoitti:
EIVÄT MYY,,,,,, antavat sakot ja vievät vielkä putkaan....
Onko kokemuksia sadamarketin putkasta?
- amigo !!
- Rahalla saa
Virossa saa ihan kuka alaikäinen vaan ostettua niin mietoja kuin väkeviäkin.
16V. ilman muuta,voit ihan mennä mihin haluat ei oikeesti tartte edes mennä tonne yllämainittuun alkopörssiin.
Katso kotona missä halvinta ja suunta sinne,saat 100 varmasti ostettua ja mitään eivät kysele ,jos rahaa vaan löytyy.
Samoin tupakat,sikarit jne.,rahalla saa Tallinnassa mitä vaan,ikään katsomatta.- rähmä
TÄYTTÄ SKEIDAA..HENKKARIT KYSYTÄÄN JOKA PAIKASSA
- karu totuus on
rähmä kirjoitti:
TÄYTTÄ SKEIDAA..HENKKARIT KYSYTÄÄN JOKA PAIKASSA
Ihme kommentointia. Jos olet joku lähetyssaarnaaja, ilmoita siitä.
Kyllähän Tallinnassa on alaikäisen melko helppo ostaa viinaa. Jos ei eka paikassa tärppää, niin toisessa sitten. Pätee myös Suomalaisiin samalla lailla. - Anonyymi
rähmä kirjoitti:
TÄYTTÄ SKEIDAA..HENKKARIT KYSYTÄÄN JOKA PAIKASSA
vitun babyface
- Anonyymi
rähmä kirjoitti:
TÄYTTÄ SKEIDAA..HENKKARIT KYSYTÄÄN JOKA PAIKASSA
Kysyy mut myy silti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyy mut myy silti
Oon kaks vuotta alaikäinen mutta myivät viinapulloja niin että piti katsoa etteivät rahat lopu.
- lrisdvn
itekin suunnitelmissä lähtee talinnaan parin viikon sisällä, aion ainakin yrittää ostaa, kaverille myivät enempiä kyselemättä kun oli ollut n. puolivuotta sitten siellä. Molemmat ollaan 16v. Kaveri tosin näyttää hieman vanhemmalta ku ite, täytyy kattoo mitä sanovat vai sanovatko mitään
- Anonyymi
Tallinnassa voi itsepalvelukassoillakin kuka tahansa ostaa alkoholia kenenkään siihen puuttumatta. Testasin sen eräässä Rimissä pari viikkoa sitten.
Nyt taidat saada jo ikäsi puolestakin.
Mutta miten meni vuonna 2014?
Saitko?- Anonyymi
Sadamarket saa viinaa olen 15v ja sain 2 pulloa ikää ei tarvitse
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381