alkoholi alaikäisenä

rrrriinaaa

oon 16-vuotias tyttö menossa elokuussa tallinnaan, ja aattelin että myykö ne alaikäselle..? ja siis en oo ostaas mitää 40% vodkaa vaa iha perus mietoi :D oon siis 16 ja n. 181cm pitkä ja kai naamastaki iha aikusen näkönen nii myisköhän ne :)?

16

6976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • head reisi
      • head reisi

• ei pikkumisuille

EIVÄT MYY,,,,,, antavat sakot ja vievät vielkä putkaan....

• securitate

syyllistyit juuri rikokseen yllyttämiseen...

• matkaaja 2
        ei pikkumisuille kirjoitti:

EIVÄT MYY,,,,,, antavat sakot ja vievät vielkä putkaan....

Onko kokemuksia sadamarketin putkasta?

• amigo !!
    • Rahalla saa

Virossa saa ihan kuka alaikäinen vaan ostettua niin mietoja kuin väkeviäkin.
      16V. ilman muuta,voit ihan mennä mihin haluat ei oikeesti tartte edes mennä tonne yllämainittuun alkopörssiin.
      Katso kotona missä halvinta ja suunta sinne,saat 100 varmasti ostettua ja mitään eivät kysele ,jos rahaa vaan löytyy.
      Samoin tupakat,sikarit jne.,rahalla saa Tallinnassa mitä vaan,ikään katsomatta.

• rähmä

TÄYTTÄ SKEIDAA..HENKKARIT KYSYTÄÄN JOKA PAIKASSA

• karu totuus on
        rähmä kirjoitti:

Ihme kommentointia. Jos olet joku lähetyssaarnaaja, ilmoita siitä.
        Kyllähän Tallinnassa on alaikäisen melko helppo ostaa viinaa. Jos ei eka paikassa tärppää, niin toisessa sitten. Pätee myös Suomalaisiin samalla lailla.

• Anonyymi
        rähmä kirjoitti:

vitun babyface

• Anonyymi
        rähmä kirjoitti:

Kysyy mut myy silti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyy mut myy silti

Oon kaks vuotta alaikäinen mutta myivät viinapulloja niin että piti katsoa etteivät rahat lopu.

• lrisdvn

itekin suunnitelmissä lähtee talinnaan parin viikon sisällä, aion ainakin yrittää ostaa, kaverille myivät enempiä kyselemättä kun oli ollut n. puolivuotta sitten siellä. Molemmat ollaan 16v. Kaveri tosin näyttää hieman vanhemmalta ku ite, täytyy kattoo mitä sanovat vai sanovatko mitään

• Anonyymi

Tallinnassa voi itsepalvelukassoillakin kuka tahansa ostaa alkoholia kenenkään siihen puuttumatta. Testasin sen eräässä Rimissä pari viikkoa sitten.

• Nyt taidat saada jo ikäsi puolestakin.
      Mutta miten meni vuonna 2014?
      Saitko?

• Anonyymi

Sadamarket saa viinaa olen 15v ja sain 2 pulloa ikää ei tarvitse

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe