alkoholi alaikäisenä

rrrriinaaa

oon 16-vuotias tyttö menossa elokuussa tallinnaan, ja aattelin että myykö ne alaikäselle..? ja siis en oo ostaas mitää 40% vodkaa vaa iha perus mietoi :D oon siis 16 ja n. 181cm pitkä ja kai naamastaki iha aikusen näkönen nii myisköhän ne :)?

16

7791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • head reisi
      • head reisi

      • ei pikkumisuille

        EIVÄT MYY,,,,,, antavat sakot ja vievät vielkä putkaan....


      • securitate

        syyllistyit juuri rikokseen yllyttämiseen...


      • matkaaja 2
        ei pikkumisuille kirjoitti:

        EIVÄT MYY,,,,,, antavat sakot ja vievät vielkä putkaan....

        Onko kokemuksia sadamarketin putkasta?


    • amigo !!
    • Rahalla saa

      Virossa saa ihan kuka alaikäinen vaan ostettua niin mietoja kuin väkeviäkin.
      16V. ilman muuta,voit ihan mennä mihin haluat ei oikeesti tartte edes mennä tonne yllämainittuun alkopörssiin.
      Katso kotona missä halvinta ja suunta sinne,saat 100 varmasti ostettua ja mitään eivät kysele ,jos rahaa vaan löytyy.
      Samoin tupakat,sikarit jne.,rahalla saa Tallinnassa mitä vaan,ikään katsomatta.

      • rähmä

        TÄYTTÄ SKEIDAA..HENKKARIT KYSYTÄÄN JOKA PAIKASSA


      • karu totuus on
        rähmä kirjoitti:

        TÄYTTÄ SKEIDAA..HENKKARIT KYSYTÄÄN JOKA PAIKASSA

        Ihme kommentointia. Jos olet joku lähetyssaarnaaja, ilmoita siitä.
        Kyllähän Tallinnassa on alaikäisen melko helppo ostaa viinaa. Jos ei eka paikassa tärppää, niin toisessa sitten. Pätee myös Suomalaisiin samalla lailla.


      • Anonyymi
        rähmä kirjoitti:

        TÄYTTÄ SKEIDAA..HENKKARIT KYSYTÄÄN JOKA PAIKASSA

        vitun babyface


      • Anonyymi
        rähmä kirjoitti:

        TÄYTTÄ SKEIDAA..HENKKARIT KYSYTÄÄN JOKA PAIKASSA

        Kysyy mut myy silti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyy mut myy silti

        Oon kaks vuotta alaikäinen mutta myivät viinapulloja niin että piti katsoa etteivät rahat lopu.


    • lrisdvn

      itekin suunnitelmissä lähtee talinnaan parin viikon sisällä, aion ainakin yrittää ostaa, kaverille myivät enempiä kyselemättä kun oli ollut n. puolivuotta sitten siellä. Molemmat ollaan 16v. Kaveri tosin näyttää hieman vanhemmalta ku ite, täytyy kattoo mitä sanovat vai sanovatko mitään

    • Anonyymi

      Tallinnassa voi itsepalvelukassoillakin kuka tahansa ostaa alkoholia kenenkään siihen puuttumatta. Testasin sen eräässä Rimissä pari viikkoa sitten.

    • Nyt taidat saada jo ikäsi puolestakin.
      Mutta miten meni vuonna 2014?
      Saitko?

    • Anonyymi

      Sadamarket saa viinaa olen 15v ja sain 2 pulloa ikää ei tarvitse

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe