Brassi brasilian kista on työväenja köyhäliston riistolla ylläpidfettyä huuhaata- ja kun on näytettyy miten kurjaa on kansalla alkaa maailmanlaajuinen liike- traassa-arvo ja ihymisoikeuksien ja työväen oikleuksien puolesta?
Jalkapallo ob plekkää natsi-pelleilyä- sama ihanoinitia kuin natsi-Skasaa tai kommunismissa- sirkushuveja kansalle...
https://www.moka9.com/browse.php/PQIJ1pof/BDHCWHRV/CYKLwHdv/ZbqqsaVc/GywTje_2/BH0ahBnT/qtbA_3D_/3D/b0/
ps
Suomessa
porvari on rmp:n hyväksymiä natseja, jotka mm. teloitti- lahtasi- työväkeä kansalaissodassa kansanmurhana, jota tämä rkp-läinen natsivalta ei ole koskaan edes tutkinut rikoksena...
maailman ainoa vaiettu kansanmurha?
korruptio-landia Suomessa?
Ja sama jatkunut EU-fasismin alettua-kokooomus ja kepu vienyt ja ryöstänyt kuin pukki kaalimaan vartijana.
Brassikisat tuo vallankumouksen-Porvarut alas
Porvaripaska alas!
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161041- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828