Heipsan!
Olisin kiinnostunut tietämään, että onko Steiner-kouluissa lestadiolaisia, kun omassa koulussa, joka ei ole Steiner-koulu, niitä riittää... Eikös se Steiner-koulu alunperin lähtenyt jostain uskonnollisesta jutusta? Anteeksi, jos olen paljonkin väärässä.
Itse olen miettinyt Steinerkoulua vaihtoehtona mennä lukioon. Kysyin noista lestadiolaisista sen vuoksi, koska nykyisessä koulussa niitä on enemmän kuin tarpeeks ja ne vaan kiusaavat, syrjivät ja haukkuvat kaikkia siellä :/ Joten en välittäisi kohdata ylipäätään lestadiolaisia lukiossa.
Onko Steiner-koulussa lestadiolaisia?
Yksi tyttö
4
145
Vastaukset
- Gubis
Tuskinpa on. Steinerin opit perustuvat antroposofiaan joka siis on eräänlainen filosofia, ei uskonto mutta jonkinlaista henkistä meditaatiota harrastavat kuitenkin. Suurin osa opilaista kuulunee tavalliseen ev. luth kirkkoon. Kuvittelisin että lestadiolaiset ja muut vanholliset lahkolaiset pitävät antroposofiaa harhaoppina ja karttavat kyseisiä kouluja.
- Yksi tyttö
Kiitos paljon! :)
- JoreLainen2142
Kyllä ainakin täällä Jyväskylässä on Steinerissa Lestadiolaisia.
- kliokliokkl
Lessut varmasti kirtää kaukaa. Turha pelätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3544285Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4763241- 712210
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3411654Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-2031575Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1801477- 1051243
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751232Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121157K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81108