Minulla on järeä Choruksen Vertigo XLS -subi, jossa on kaikkiaan viisi erilaista säädintä. Kuinka ihmeessä saan sen istutettua muuhun järjestelmääni? Yamahan AV -vahvistin ja Neatin pääkaiuttimet. En ole kultakorva. Miten olisi Anti-Mode 8033 Cinema subwooferin huonekorjain? Vai korjaako se vain vaiheen kohdalleen? Entä muut säätimet? Olen yrittänut hakea käytettyä, mutta ei löydy.
Subwooferin vaiheen korjaus
4
203
Vastaukset
- wsup
Onko av vahvistimessa jokin automaattikalibrointi? Ne yleensä osaavat jotakuinkin laittaa tason ja vaiheen kohdilleen jolloin voit subista laittaa phasen 0 ja gainin noin puoleen. Jakotaajuus täysille ja mahd. mode frequency tjsp off, jako tehdään myös vahvistimesta.
Muut mahdolliset säädöt kannattaa katsoa manuaalista.
Olen aina kuvitellut että parametrinen eq vie antimodet mennen tullen, mutta pari viikkoa sitten päätin kuitenkin kokeilla halvempaa mallia ja siihen se jäi subin eteen. Sanoisin että pakollinen hankinta vähänkään heikosti akustoituun tilaan.Siis tarkoitatko sellaiseta DSPeaker Anti-Mode 8033Cinema subwoofer huonekorjainta? Eihän se korjaa kuin subin vaiheen. Paljon muutakin jää vielä tsekkaamaatta ja jos ei ole kultakorva, miten sen tekee?
- wsup
hamalake kirjoitti:
Siis tarkoitatko sellaiseta DSPeaker Anti-Mode 8033Cinema subwoofer huonekorjainta? Eihän se korjaa kuin subin vaiheen. Paljon muutakin jää vielä tsekkaamaatta ja jos ei ole kultakorva, miten sen tekee?
Sitäpä juuri. Vaihettahan laite ei korjaa, mutta mittaa huonevasteen ja tasoittelee vasteen kuuntelupaikalle. Mahdollistaa subin sijoittamisenkin huomattavan paljon vapaammin.
Ei tarvitse olla kultakorva huomatakseen 15db heitot pitkin taajuusalueen.
- kultakorvako
Vahvarista säädät subbarille bassot jollain 80Hz jaolla ja subbarista sinne päin- volume jonnekin puoleen väliin, bassokorostukset ym korvakuulolta, kuten myös vaiheenkääntö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994