hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Rakennusalan työnjohtaja
Mitä luokkaa on rakennusalan työnjohtajan palkka pk -seudulla? Entä projektipäällikön?0300Pasastar/Mega
Vaihdoin työpaikkaa. Aikaisemmin toimin Pasastarilla ja nyt Suoramarkkinointi Megalla. Aivan toinen maailma ja tekemisen9285Seurakuntayhtymän palkat
Mitä tasoa voisi olla kiinteistökehityssuunnittemijan palkka maakunnissa? Koulutus akateeminen.0152Minnesotahoito/myllyhoito
Olen 60 v. mies. Olen juopotellut tässä viime vuoden aikana lähes joka päivä. Toki toisssä olen käynyt, mutta välillä o4182Franchisingketjussa?
Millaista on yrittäminen franchisingketjussa? Kannattaako ryhtyä jos vaihtoehtona on puhelinmyynnin osa-aikaisuus, jossa0155Harjoittelu alussa
Olen 59 -vuotias mies. Harjoittelen juoksua kesä ja syksyn hölkkätapahtumiin. Tarkoitus juosta 10 km:n matkoja. Treenann2174Harjoittelu alussa
Olen 59 v. mies. Pituus 168 cm ja paino 67 kg. Taustalla aika runsatakin liikuntaa läpi elämän. Lenkkiä, kuntosalia, uin0173- 242621
Irtisanoutuminen
Onko riittävä peruste irtisanoutua työstä ilman 90 päivän karenssia, jos yritys ei maksa sopimuksen mukaista palkkaa? Nä0155Palkkaturva
Työnantajani puhelinmyyntiyritys uhkaa olla maksamatta minulle somuksen mukaista palkkaa. Voiko tässä tapauksessa hakea1153Lähihoitaja
Mitä lähihoitaja tienaa? Onko työ vuorotyötä? Olen hakeutumassa 8 kk:n monimuotoiseen koulutukseen saadakseni pätevyyden104387Vuokra-asunto Fuengirolasta
Olen tulossa/menossa töihin Fuengirolaan 27.3. alkaen. Haluan vuokrata asunnon sieltä pidemmäksi ajaksi. Sijainnilla ja5680Puhelinmyynti Espanjassa
Olen ajatellut lähteväni Espanjaan puhelimyyntityöhön. Mitkä ovat kokemustenne perusteella varteenotettavia yrityksiä? K31450Unilääkitys
Minulla menee jo monetta vuotta uneen Ketipinor 400 mg ja Truxal 200 mg. Annostusta ei ole tarvinnut nostaa, joten se te5317Hikoilu yöllä
Mikä alkoholissa aiheuttaa hikoilua yöllä? Kolme neljä olutta illalla ja on märät lakanat ja outo (kissan kusi) haju.66647Kylppärin laatoitus
Meillä on n. 3 m2 kylppäri kerrostalossa. Päätimme laatoittaa sen. Millainen laatoitus on hyvän näköinen? Ajattelin yhde121838Kylpyhuoneremontti
Meillä on kerrostaloasunnossa n. 3 m2 muovipinnoitettu kylppäri. Itse seinämuovi on yhden ammattilaisen mukaan todella t6371Laminaatti muotia
Millainen ja minkä värinen laminaatti on hyvä ja muodikas tänä päivänä?1123Keuhoputken tulehdus
Mistä tunnistaa kehkoputken tulehduksen? Minun on vaikea puhua, kun koko ajan pitää yskiä. Olisiko tämä sairaus vai vain091BMW autoja
Mitkä ovat Saksan suurimmat ja luoettavimmat autoliikkeet, jotka myyvät käytettyjä BMW:itä? Hintaluokka n. 5 000 €.1117