Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Rakennusalan työnjohtaja

    Mitä luokkaa on rakennusalan työnjohtajan palkka pk -seudulla? Entä projektipäällikön?
    Palkat
    0
    220
  2. Pasastar/Mega

    Vaihdoin työpaikkaa. Aikaisemmin toimin Pasastarilla ja nyt Suoramarkkinointi Megalla. Aivan toinen maailma ja tekemisen
    Myyntityö
    9
    239
  3. Seurakuntayhtymän palkat

    Mitä tasoa voisi olla kiinteistökehityssuunnittemijan palkka maakunnissa? Koulutus akateeminen.
    Palkat
    0
    82
  4. Minnesotahoito/myllyhoito

    Olen 60 v. mies. Olen juopotellut tässä viime vuoden aikana lähes joka päivä. Toki toisssä olen käynyt, mutta välillä o
    Alkoholi
    4
    147
  5. Franchisingketjussa?

    Millaista on yrittäminen franchisingketjussa? Kannattaako ryhtyä jos vaihtoehtona on puhelinmyynnin osa-aikaisuus, jossa
    Myyntityö
    0
    93
  6. Harjoittelu alussa

    Olen 59 -vuotias mies. Harjoittelen juoksua kesä ja syksyn hölkkätapahtumiin. Tarkoitus juosta 10 km:n matkoja. Treenann
    Juoksu
    2
    127
  7. Harjoittelu alussa

    Olen 59 v. mies. Pituus 168 cm ja paino 67 kg. Taustalla aika runsatakin liikuntaa läpi elämän. Lenkkiä, kuntosalia, uin
    Juoksu
    0
    131
  8. Maksa-arvot

    Voiko maksa-arvojen laskemisnopeuteen vaikuttaa? Kuinka nopesti ne laskevat?
    Alkoholi
    24
    2150
  9. Irtisanoutuminen

    Onko riittävä peruste irtisanoutua työstä ilman 90 päivän karenssia, jos yritys ei maksa sopimuksen mukaista palkkaa? Nä
    Työpaikat
    0
    104
  10. Palkkaturva

    Työnantajani puhelinmyyntiyritys uhkaa olla maksamatta minulle somuksen mukaista palkkaa. Voiko tässä tapauksessa hakea
    Palkat
    1
    104
  11. Lähihoitaja

    Mitä lähihoitaja tienaa? Onko työ vuorotyötä? Olen hakeutumassa 8 kk:n monimuotoiseen koulutukseen saadakseni pätevyyden
    Palkat
    10
    4150
  12. Vuokra-asunto Fuengirolasta

    Olen tulossa/menossa töihin Fuengirolaan 27.3. alkaen. Haluan vuokrata asunnon sieltä pidemmäksi ajaksi. Sijainnilla ja
    Aurinkorannikko
    5
    561
  13. Puhelinmyynti Espanjassa

    Olen ajatellut lähteväni Espanjaan puhelimyyntityöhön. Mitkä ovat kokemustenne perusteella varteenotettavia yrityksiä? K
    Työ ulkomailla
    3
    1196
  14. Unilääkitys

    Minulla menee jo monetta vuotta uneen Ketipinor 400 mg ja Truxal 200 mg. Annostusta ei ole tarvinnut nostaa, joten se te
    Lääkkeet
    5
    216
  15. Hikoilu yöllä

    Mikä alkoholissa aiheuttaa hikoilua yöllä? Kolme neljä olutta illalla ja on märät lakanat ja outo (kissan kusi) haju.
    Alkoholismi
    3
    4731
  16. Kylppärin laatoitus

    Meillä on n. 3 m2 kylppäri kerrostalossa. Päätimme laatoittaa sen. Millainen laatoitus on hyvän näköinen? Ajattelin yhde
    Koti ja rakentaminen
    12
    1557
  17. Kylpyhuoneremontti

    Meillä on kerrostaloasunnossa n. 3 m2 muovipinnoitettu kylppäri. Itse seinämuovi on yhden ammattilaisen mukaan todella t
    Seinät ja tapetointi
    6
    232
  18. Laminaatti muotia

    Millainen ja minkä värinen laminaatti on hyvä ja muodikas tänä päivänä?
    1
    86
  19. Keuhoputken tulehdus

    Mistä tunnistaa kehkoputken tulehduksen? Minun on vaikea puhua, kun koko ajan pitää yskiä. Olisiko tämä sairaus vai vain
    Sairaudet
    0
    53
  20. BMW autoja

    Mitkä ovat Saksan suurimmat ja luoettavimmat autoliikkeet, jotka myyvät käytettyjä BMW:itä? Hintaluokka n. 5 000 €.
    Auton maahantuonti
    1
    75