Kaikki joita kiinnostaa erillainen musiikki tulkaa tänne !!!

Kpop every pop

Heips!
Oon 12v tyttö täytän 13vuotta .
Eli siis oon Kpoppari jos sen voi niin sanoo.
Okei kuuntelen aika paljon Aasia poppii esim. Kiinalaista, J-poppii,K-poppii.
Vietnamilaista ja tietty Thaimaalaista :))
Aika moni varmaan tietää PSY:n se on korealainen ja se tekee K-poppii :)
Halusin vaan tehä tälläsen ihme jutun ja herättää ihmisii kuuntelemaan muutaki ku
vain Robinii, Isac elliottii tai niin poispäin :) on nekin ihan hyvii mut on maailmassa hirveesti hyvii muita artisteja ja bändejä :) Löysin äskettäin hyvän poika bändin nimeltä Legend ja nyt oon niitten fani :) Niitä ei oikeen viel tunneta hyvin niinku tunnetaan esim EXO, 2ne1,Psy Girl´s generation ...jne :) kuunnelkaa ihmees niitäkin :) Jos kiinnostaa eri maan popit =) jos eräs kiinnostus nii kirjottakaa youtubeen esim EXO, 2ne1,Psy Girl´s generation tai Legend left out =) Jos on vähänki tylsää kattokaa niitä :) Kiitos jo valmiiks :) Ja sori jos jonkun mielestä kuulostan ääliöltä :))

5

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suurin osa kuuntelemastani musiikista on erikoista, koska "tavallinen" musiikki on usein hieman tylsää.

      Oudoimmat tietämäni levyt:
      Kuusumun profeetta - Lyhtykuja
      YUP - Toppatakkeja ja Tolderon terästä

      Erikoisesta pop-musiikista tykkääville suosittelen Eleanoora Rosenholmia.

      Japanilaisesta musiikista tykkääville:
      BABYMETAL
      Japanilainen pop- metal bändi.

    • FUCK YEAH

      tykkään kuunnella classista musiikia =D=D=D

    • pop! pop!

      Itse kuuntelen:
      Exo
      2NE1
      Babymetal
      Utada Hikaru
      YUI
      Pelien/animejen soundtracki sun muut
      ClariS
      Antic Cafe
      Capsule
      Kotoko
      Perfume
      Mizuki Nana
      Nightcore
      Nightstep
      Vocaloid

    • hyvä jengi!'

      Hyvä että ihmisiä kiinnostaa muukin kuin tämä massapaska jota joka teini kuuntelee muulla poikkeuksilla (minä mukaanluettuna)

      • En nyt sanoisi massamusiikkiakaan paskaksi. Omaan makuuni se on aika tylsää, mutta kyllä sitä nyt kuuntelee, ja eihän se olisi suosittua, jos se täysin paskaa olisi.
        Kuuntelen itsekin jopa joitakin suosittuja bändejä/artisteja esim. Juju, Happoradio, Nightwish...
        Nuokaan eivät tosin kuulu niihin kaikkein suosituimpiin, vaikka tunnettuja ovatkin...

        Kysymys:
        Jos keskustelun tarkoitus on herättää ihmisiä kuuntelemaan erilaista musiikkia, miksi otsikko viittaa siihen, että tämä on suunnattu niille, jotka kuuntelevat erilaista musiikkia jo valmiiksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe