Heips!
Oon 12v tyttö täytän 13vuotta .
Eli siis oon Kpoppari jos sen voi niin sanoo.
Okei kuuntelen aika paljon Aasia poppii esim. Kiinalaista, J-poppii,K-poppii.
Vietnamilaista ja tietty Thaimaalaista :))
Aika moni varmaan tietää PSY:n se on korealainen ja se tekee K-poppii :)
Halusin vaan tehä tälläsen ihme jutun ja herättää ihmisii kuuntelemaan muutaki ku
vain Robinii, Isac elliottii tai niin poispäin :) on nekin ihan hyvii mut on maailmassa hirveesti hyvii muita artisteja ja bändejä :) Löysin äskettäin hyvän poika bändin nimeltä Legend ja nyt oon niitten fani :) Niitä ei oikeen viel tunneta hyvin niinku tunnetaan esim EXO, 2ne1,Psy Girl´s generation ...jne :) kuunnelkaa ihmees niitäkin :) Jos kiinnostaa eri maan popit =) jos eräs kiinnostus nii kirjottakaa youtubeen esim EXO, 2ne1,Psy Girl´s generation tai Legend left out =) Jos on vähänki tylsää kattokaa niitä :) Kiitos jo valmiiks :) Ja sori jos jonkun mielestä kuulostan ääliöltä :))
Te joita kiinnostaa erillainen musiikki!!!
Kpop every pop
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897