Hei
http://www.suomi24.fi/yhteisö/masa77vk
Kyselisin hieman tällaisesta henkilöstä, siis masa77vk ja kulkee myös muilla nimimerkeillä. Häiriköi ilmeisesti muita, valehtelee ja haukkuu törkeästi. Tänään minua pyydettiin sex-baariin tätä henkilöä seuraamaan.
Voisiko joku hieman valaista minua tässä asiassa, nyt mulla on vain parin chattailijan kertomukset tästä tyypistä...itse en nähnyt muuta kuin riitaa soliksen ja tämän masan välillä ylellä..eli sana sanaa vastaan.
sex bar
4
224
Vastaukset
Zamio,
Masa on meidän iänaikainen vakiohäirikkö jota on nessiksikin kutsuttu. Hänet tunnistaa yhdyssanavirheistä ja tietystä käyttäytymismallista. Hänellä on myös varmaan suomen ennätys rekisteröidyissä profiileissa eri nimimerkeillä.
Ystäväämme tehoaa kaikkein parhaiten vain olemalla paikalla, jatkuva hiljentäminen hyppimiseestä huolimatta, ja pusuhymiöiden mättäminen. Tämä on testattu käytännössä. Ip-bannit hän kiertää sujuvasti, ja on huoneessa sisällä yhtä aikaa usealla nimimerkillä, joten nimimerkin tappamisesta tai hänen bannaamisestaan ei ole sanottavaa hyötyä.
Muutamia hänen käyttämiään nimimerkkejä vuosien varrelta tulee mieleen. Se alkuperäinen eli nainen_etsii seksiä, parcifal, JuhisMiesSinkku, JohnDeere raktori, miPaasonen, raaka.alistaja, kunnollinen.tullimies, birgitte19 jne.
Profiilit ja chattipersoonallisuus ovat pitkäaikaisesti ja huolellisesti rakennettuja. Sitten hän vaan alkaa häiriköimään niillä. Käsittääkseni hän on ainoa, joka on aikanaan saanut suomi24:n palveluiden häirinnästä jonkinlaisen oikeudellisen seuraamuksenkin.
"nessiin" tehoaa vaan lässyttävä ymmärtäminen, ja hijlennys jota pitää valvoa jatkuvasti. Valitettavasti yhteisössämme on näitä ongelmaisiakin henkilöitä, ja me joudumme vain heidänkin kanssaan toimeen tulemaan.Läsnäolo jo yleensä tosiaan käytöstä rahoittaa, ainakin ylellä sillä tällöin hän siirtyy yleensä kaappiin ja sille emme oiken mahda muuta kuin neuvoa käyttäjiä ruksaamaan hänet.
Sama tyyppi välillä riehuu Sex Bar2 puolella. Kyllä luotsi voi toimia, jos hän saa lokeja punaiseltakin häiriköinnistä. mute on hyvä, samoin bannikin vaikka hän kiertää kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1123667Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3042563Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02160Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k431941Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91699- 1001172
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle961144No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5990Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu79936- 51922