Cs:ässä on kaikki saman näkösii. Siis ne ukot. Terolla kaikki on vihreepaita-paskahousut tyypit näkösiä ja ct:llä kaikilla on se gign skin.
Oon lähiaikoina räpeltäny jottenkin asetusten ja konffien kanssa ja lataillu niitä netistä ja semmosta.
Niin et miten saan takaisin normaaliksi? Tiedän että se on kuitenki ihan pieni ja yksinkertainen jutska.
Kaikki saman näkösiä
korkeesaaren paviaanit haisee
3
212
Vastaukset
- kukko
consoleen cl_minmodels 0
- korkeesaaren paviaanit TUOKSUU
Kiitos homma alko niinku pelaa. Olisin ton ennemmin tai myöhemmin hogannu itekki. Sitten kun olisin käyny kaikki läpi.
- cio
korkeesaaren paviaanit TUOKSUU kirjoitti:
Kiitos homma alko niinku pelaa. Olisin ton ennemmin tai myöhemmin hogannu itekki. Sitten kun olisin käyny kaikki läpi.
vaikka valve onkin jättänyt mahdollisuuden muutella conffeja niin ehkä niitä ei silti kannata mahdottomasti itse säädellä varsinkaan jos ei edes tiedä mitä on muuttelemassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862