Kysykää noidalta

Noita vastailee

Hei! Olen siis aito noita ja harjoittanut noituutta useamman vuoden, eli tiedän asiasta melkoisen paljon. Siksi ajattelinkin tehdä tällaisen palstan, jossa satte kysyä minulta ihan mitä tahansa magiaan liittyvää, niin koitan sitten vastailla parhaimman mukaan! :)

33

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KristenGold

      Kerro minulle luonnon loitsuja ja tavaroihin.

      • Noita vastailee

        Ei ei ja ei! Sinun pitää itse hankkia tietosi, mutta ei netistä! Lisäksi loitsuja on aivan turha yrittää ennen kuin olet harjoittanut noituutta muutaman vuoden ja veikkaanpa, että et ole.


      • 20+4
        Noita vastailee kirjoitti:

        Ei ei ja ei! Sinun pitää itse hankkia tietosi, mutta ei netistä! Lisäksi loitsuja on aivan turha yrittää ennen kuin olet harjoittanut noituutta muutaman vuoden ja veikkaanpa, että et ole.

        Aikamoista vastailua :D "kysykää niin neuvon" ; KVG, kato-vittu-googlesta :D

        Voi jumalauta :D :D


      • Hei125
        Noita vastailee kirjoitti:

        Ei ei ja ei! Sinun pitää itse hankkia tietosi, mutta ei netistä! Lisäksi loitsuja on aivan turha yrittää ennen kuin olet harjoittanut noituutta muutaman vuoden ja veikkaanpa, että et ole.

        Pääasiassa joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään riivaaja. Riivaaja syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa monia sairauksia. Mutta Kristuksen nimessä riivaajia karkoitetaan lopullisesti pois, vain usko Kristukseen pelastaa


    • KristenGold

      En ole harjoittanut magiaa muutamaa kuukautta lukuun ottamatta, mutta osaan silti muutamia ja ne toimivat. Joten anna vinkkejä miten 'kerään' tietojani.

    • veketin

      pystytkö vastaa tohon äsken mun luomaan "mitähän hittoo" topicciin

    • PienA

      Mie olisin hyvin kiinnostunut yrttitiedosta ja parantamisesta. Yreillä parantamisesta ja energioilla parantamisesta. En vain osaa oikein ajatella mistä löytäisin tietoa näistä. Joitain yrttikirjoja olen selaillut, mutta niiden tiedot ovat aika vajavaisia. Vanhat perinteet kiinnostaa, mutta itselläni ei ole mummoa jolta taidot luontevasti oppisin :)

    • Juu eli tahdon oppia noituutta mutta en tiedä mistä aloittaisin. Voitko auttaa? Mielelläni kyllä tahtoisin jonkun helpon ALUEEN aloittaa noituus! Uskon todella että opin vähintään valonlähteen luomisen!
      Kiitos jo etukäteen! (Olen 12)

    • Nyt on vielä hyvä mahdollisuus kääntyä pois noituudesta, jos on siihen sekaantunut tai aikomassa sekaantua. Siinä ei olla tekemissä maailmankaikkeuden Luojan, vaan sen toisen kanssa. Siitä toisesta ei saa itsessään mitään hyvää ja noituus on sellainen asia, että siitä saa oikean Jumalan vihan niskaansa. Toki Hän rakkaudessaan toivoo, että ihmisen kääntyisivät pois.

      Tosiaan itsellä oli kokemuksia yliluonnollisista, voisiko sanoa - henkiolennoista - ja silloin jo tuli niin kova hätä, että tahdoin pois. Se on sellainen tie, kun näiden asioiden kanssa leikkii, että moni tahtoo pois. Kauniit unet, asiat ja näyt, muuttuvat pikkuhiljaa pahimmaksi painajaiseksi. Vain varoituksen sanana. Raamatusta löytää paljon paremman tavan elää elämänsä, Jeesusta seuraten.

      • harhareissut

        Sinulla on ollut hyvä mielikuvitus.


    • shisha

      Minkä ikäinen olet, noita? Millaisia asioita olet osannut tehdä? Kerro miten aloitit magian.

      • noitienäiti

        Tosi noidan iällä ei ole merkitystä.. Juhannusyönä juostii saunan ympäri kolmesti, ja kurkattii kaivoo. magian ensi taikani oli, hampaa asettaminen tyynynalle. ja aamulla siellä oli 1e


    • Mä ite oon tavallaan kietoutunut mustaan magiaan... Enkä keksi keinoa päästä pois, vaikka käytän sitä harvoin enimmäkseen "hätä" tapauksissa. Se vaivaa.
      Voisitko auttaa? Jos voit se olisi mukavaa

    • mmaagg

      Olen ollut pitkään kiinnostunut noituudesta, joten pyydän, voisitko opettaa minulle noituutta? Voidaan jutella s-postilla: [email protected]
      Tai kikissä: bestanzu

    • NaClpuhaltaja

      Sain viestisi. Aloitetaan jollain aivan helpolla. Olenko minä noita?

      • mmaagg

        Vastaa siihen sitten, NaCIpuhaltaja!


      • Kirjokansi
        mmaagg kirjoitti:

        Vastaa siihen sitten, NaCIpuhaltaja!

        Et mulle, ainakaan nyt. Mut sussa voi olla noitaa/noituutta, tiijä häntä. Noidan identiteetti ja noidan rooli on vain suhteissa muihin, eli niihin, jotka noitaa johonkin tarttee. Itte vaan on ja tapahtuu.


    • Haans

      Kerro rommaako tänä vuonna asuntojen hinnat vihdoin?

    • Kysyjä

      Olisin kiinnostunut tietämään mistä saa velho/noita tavaraa?

      • Kaupatnetissä

        Kannattaa pistää Googleen: wicca kaupat.


    • WaterAir

      Onko mahdollista hallita kahta elementtiä? Itse haluaisin hallita Vesi- ja Ilmaelementtiä.

      Olen kiinnostunut lähinnä luonnonnoituudesta, ja elementtien hallinnasta. Miten tämä nyt sitten pitäisi aloittaa?

    • kiroatarjajososaat
    • CVBNMRE

      Minä en ole saatananpalvoja. Kirosin entisen pomoni saatanallisesn kaavan mukaan minkä luin eräästä kirjasta.

      Tein paperiin pentagrammin. piirsin sen keskelle pomoani muistuttuvan hahmon. Laitoin ilmoitus taululle. "Saatanan nimeen haluan vahinkoa henkilölle NN" ja pistelin kuvitusta neuloilla.

      Tämän jälkeen revin paperin ja vedin WC:stä alas.

      Pitäisikö "taian" toimia?

      Ainakin siinä kirjassa, missä entinen noita kertoi loiutsuistaa asia toimi.

    • CVBNMRE

      Viittaus ylempään.

      Olin juuri menossa nukkumaan. Katsoin paikallislehdestä kuolin ilmoitukset. Siellä oli tämän pomon joku lähi sukulainen kuollut ja 1. omaisena entisen pomoni nimi.

      Vainaja siunaminen sattuu sopivasti syntymäpäivänkohdalleni.

      Joten kyllähän tuo taisi toimia. Sain surua siihen perheeseen.

    • Paha-taika

      Miten pystyn kiroamaan viholliseni niin että ne KUOLEE?

    • CVBNMRE

      "Miten pystyn kiroamaan viholliseni niin että ne KUOLEE?"

      Sitä en tiedä. Sitä pitää kysyä joltain asiaan paremmin perehetyneeltä.

    • magiallittomuus

      Hei aito noita.
      Voinko maallikkona tehdä jotain taikoja jotta saisin talollemme ostajan ja siten siis talon myytyä? Ja siis kai valkoista magiaa, ei mustaa kiitos.

    • piruxi

      Pitää löytää en sin oikea noita.

    • Eikka.16v

      Oon just valmistunut yläasteelta ja aattelin hakea noidan koulutusohjelmaan. Missä on paras linja tähän ja mihin kannattaisi varautua?

    • Ne ensi lauantain oikeat lottonumerot jos nyt ensimmäiseksi kertoisit?

    • skinnybob

      jos noidasta ei ole hyötyä mitä noidalla tekee

    • bvfhvbksvbhsfdb

      Itse olen kiinnostunut mytologiasta ja siksi tiedän myös, että yleensä noidat ovat pahoja ja tekemisissä saatanan kanssa tai jos eivät itse saatanan kanssa niin vähintään pirujen. On toki olemassa hyvää tarkoittavia noitia, mutta harvassa ne ovat. Erittäin harvassa. Noitien menneisyys on sysimusta, ehkä vähän liioiteltukin mutta ihan aiheellinen sillö noitien opeista ja tekemisistä on helppo luiskahtaa riivattuun pimeyteen josta ei pääse todellakaan helpolla pois. Itse olisin ennemmin velho, sillä yleensä ja suurin osa velhoista on hyvän puolella, hyviksiä, eikä heidän ole todellakaan niin helppoa joutua saatanan ja demonien orjaksi, koska heidän taikuutensa ei ole niin täynnä siivilänreikiä pahoille hengille kuin noitien.

    • Pulutar

      Aattelin rytyä joko noidaksi tai katoliseksi papiksi. Kumpaa suosittelet? Ja miksi? Missä voi opiskella noidaksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4643
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4522
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      614
      4130
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3077
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2651
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      346
      2144
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      209
      2121
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1745
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe