Lihava läski

Hyi olkoon...

Anuslyyli todistettu irstaaksi punkeroksi, joka pahaa oloaan purkaa läskit löllyen näppäimistöönsä. Naista ei ole saanut ikinä eikä sitä ton näkösenä enää ikinä saakkaan. Veräppä anuslyyli vähä suklaata ja sipsiä surkeutees ja muista lösö myös kolajuoma.

33

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh, poju sortuu asiattomiin alatyylin ilmaisuihin, kun kun voimat eivätkä äly riitä asialliseen väittelyyn kanssani. Minä olen niin ylivoimainen tuommoseen vikisijään verrattuna. Minähän olen tunnettu siitä, että pysyttelen aina asialinjalla. Susianalyysi on matemaattispsykologista teoreettista pohdiskelua, mihin on haettu kenttätyöstä (maakuntamatkani) käytännön materiaalia ja havaintoaineistoa. Hi hi hi, voi poju parkaa.

      • Ja uppos...

        Eli osu nappiin tuo aloitus, kun kerran vastasit......


      • otatko läski

        poskeen?
        olisi melaa tarjolla, kun siitä tunnut tykkäävän...


      • Ja uppos... kirjoitti:

        Eli osu nappiin tuo aloitus, kun kerran vastasit......

        Heh heh, Minä en pelkää vastata kenellekään. On minussa sen verran paljon älyä ja voimaa. Minähän olen tunnettu siitä, että vastaan tyhmille ja vajakkipelkureillekin ja pakkohan se on tässä sivistystyössä vastatakin.


      • Älyä ja voimaa
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, Minä en pelkää vastata kenellekään. On minussa sen verran paljon älyä ja voimaa. Minähän olen tunnettu siitä, että vastaan tyhmille ja vajakkipelkureillekin ja pakkohan se on tässä sivistystyössä vastatakin.

        Mikäpäs siinä vastaillessa :) ketäpä ne pixelit siinä näytöllä vahingoittaa. Sen sijaan suosittelen kanavoimaan tuota mahtavaa älyä ja voimaa oikeaan elämään ja uskaltautumaan puhumaan kasvotuten ihmisten kanssa voisi siinä samalla vähän kasvaa ihmisenä.


      • Älyä ja voimaa kirjoitti:

        Mikäpäs siinä vastaillessa :) ketäpä ne pixelit siinä näytöllä vahingoittaa. Sen sijaan suosittelen kanavoimaan tuota mahtavaa älyä ja voimaa oikeaan elämään ja uskaltautumaan puhumaan kasvotuten ihmisten kanssa voisi siinä samalla vähän kasvaa ihmisenä.

        Minähän tässä kasvotusten olen lätissyt apinoitten kanssa keräillessäni aineistoa Susianalyysia varten. Ja onhan tuosta voimastakin ollut hyötyä. On tässä täytynyt muutaman kerran selättää raivohullu, mustasukkainen sutta pelkäävä maalaisapina. Naisethan tuolla syrjäkylillä ihan kuolaavat tällaisen miehen perään. Saa siinä heikolla itsetunnolla varustettu juoppo susipelkuri haulikon heiluttelija pistää parastaan hädissään. Ylivoimani on kuitenkin murskaavaa.


      • Panitko
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Minähän tässä kasvotusten olen lätissyt apinoitten kanssa keräillessäni aineistoa Susianalyysia varten. Ja onhan tuosta voimastakin ollut hyötyä. On tässä täytynyt muutaman kerran selättää raivohullu, mustasukkainen sutta pelkäävä maalaisapina. Naisethan tuolla syrjäkylillä ihan kuolaavat tällaisen miehen perään. Saa siinä heikolla itsetunnolla varustettu juoppo susipelkuri haulikon heiluttelija pistää parastaan hädissään. Ylivoimani on kuitenkin murskaavaa.

        perseeseen, kuten mielesi tekee?


    • Hyi olkoon

      Lösö mikä lösö

    • Jagdpanther

      Edelleenkään anaalilyytikko ei ole uskaltautunu pk-seudulla olevastaan bunkkerista tulla ulos joten sun "kenttätyös" on vaan paskanjauhantaa.

    • Hyi ol..

      hyh

    • Hyi ol...

      hyh

    • ttttttf

      on se

      • jkfnfjj

        Niin on, mutta se on siitä koulukiusattu ja voitte kuvitella miten se läskeistään kärsii. Joten antakaa sen jo olla. Ei se maha sille mitään kun sillä on se sairaus.


      • jkfnfjj kirjoitti:

        Niin on, mutta se on siitä koulukiusattu ja voitte kuvitella miten se läskeistään kärsii. Joten antakaa sen jo olla. Ei se maha sille mitään kun sillä on se sairaus.

        Heh heh, huomaattekos, kuka aina vaan malttaa pysyä asialinjalla? Minä en sorru asiattomuuksiin. Susianalyysin luonne jo sitä vaatii. Se on teoreettista, tieteenteon metodeihin perustuvaa matemaattispsykologista syväanalyysia. Joskus siinä kuitenkin pitää käyttää mm termiä "apina", jotta apinakin ymmärtäisi, mistä on kysymys.


    • jjdd

      Vaikka trollaa niin punkero läski se on joka ei tule ikinä onneksi lisääntymään. Kirjoituksista onneksi huomaa, että ei uskalla ehkä ikinä lähestyä naisia. Ulkomuotokin jo estää sen .

    • Jäätävää

      Vau. Todella asiallista tekstiä ja laadukasta keskustelua teillä täällä Metsästyksen vastustajien puolella. Onneksi tulin katsomaan, kiitos.

      • ReviSiitä

        Ei kai kukaan harrasta metsästystä, jos ns. kapasiteettia olisi muuhunkin? Useinhan noilla ei edes ole rahasta kiinni mitä tekee. Mutta kun mieli on kuin 5-vuotiaalla, joka repii kärpäsiltä siipiä niin eipä sitä paljon muuta tule keksittyä. Varsinkin jos vielä asuu maalla.


    • hyi h. mikä punkero

      On s e jäätävä tankki. Kurallaki kai koko ajan siitä paskaruuasta mitä syö

    • se on

      on se

    • lusmut

      Jaaha natiaiset kuis vastustaa. Toivotaan, että paremmin ja paremmin vaan. Vaihtakaa harrastuksenne johonkin myönteisempään.

    • veritulppa

      Läskimaha kostaa koulukiusaamisensa täällä. Kaikkia silti edelleen vaan huvittaa ja ällöttää sama punkero. Heh heh.

    • ällöä

      sokeria rasvaa suolaa. Hyi . Ei taida mahtua ku verkkarit

      • Sielläpä tuo tuntuu

        röhkivän.
        Ettei vaan päätyisi jonkun / jonkin joulupöytään ? Siinä kyllä menisi ruokahalu.


    • Kaikista viisain

      on Susianalyytikko.

    • Voieei

      Voi lihavaa raasua

    • Puunhalaajienkaveri

      Susianalyytikko ja te muut paskaa jauhavat vihervassari perseenreiät niissä vihreissä puunhalaaja villapaidossanne. Ihminen on lihansyöjä ja on metsästänyt ruokaa itselleen iät ja ajat. paitsi nykyisin saa myös lihatiskiltä... Te jäätte aina vähemmistöön, koska teitä ei löydy, kuin etelän isoista kaupungeista hesa turku yms. rollossa teille nauretaan päin naamaa. ja sysianalyytikon asialinjasta voi lukea erään toisen sivun tekstistä jossa hän kertoo hauliperse fantasioistaan. ei voi kun nauraa tätä paskaa mitä tänne kirjoitetaan olen voittamaton olen voittamaton ylivertainen. SINÄ OLET PELKKÄ PASKA.

      • SäälittäväReppana

        Siinä taas yksi narsistin omakuva.


    • e23f

      Onko kuvia? Haluaisin pistää levitykseen jotta kaikki näksivät mitä pellejä nämä ovat.

    • silverwolf

      Anuslyyli a.k.a susianaali on parasta aikaa malesiassa ladyboytaan naimassa. Pedarihommia siinä sivussa hoitaa myös.

      • Siinä-täytyy

        lyytikon pitää kiirettä, että "analyysista" ei jää pelkkä pää vetävään käteen... :D


    • eggre2

      Onkos tämä sama pelle joka pippeli pystyysä raivoaa iltalehden foorumilla? Ainakin ihan yhtä paskat argumentit.

    • huhhuhhuh3

      On se ällö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2612
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      334
      2444
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      61
      1828
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1714
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1462
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      61
      1458
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe