Alkaa menemään ikä ja terveys. Pitäisi saada meidän omalle pennulle kaveri, mieluiten maatiainen, mutta mistään ei tunnu löytyvän muita kun rotukissoja/liian kaukana olevia :( lähialueen esyt kyselty eikä ole löytynyt mieleistä.. Oisko vinkkejä mistä kysellä tms Loimaan seudulla?
mistä ihmeestä kissanpentu varsinais-suomesta :(?
6
148
Vastaukset
- ehkä??
En varmaan osaa auttaa, mutta oletko tutkinut onko vanhempia ja ehkä jo valmiiksi leikattuja kissoja saatavilla? voisi olla helpompaa, kun ei sitten tarvitsisi välttämättä leikata nykyistä pentuanne, jos ei ole vielä. Ei kannata poissulkea ainakaan eläinsuojeluyhdistystä.
http://www.sey.fi/- kisukaveri?
Pentua nimenomaan kaivattais niin olisi helpompi tutustuttaa kisut toisiinsa ja molemmilla energiaa riehua :D eläinsuojelusta ollaan kyselty mutta ei ole löytynyt mieluista/on ollut varattuja:/
- kisuja
kisukaveri? kirjoitti:
Pentua nimenomaan kaivattais niin olisi helpompi tutustuttaa kisut toisiinsa ja molemmilla energiaa riehua :D eläinsuojelusta ollaan kyselty mutta ei ole löytynyt mieluista/on ollut varattuja:/
Laitatko mulle sp voin ehkä auttaa. =)
[email protected]
- Moose
Kisukaverille: minulta saa ihan ilmaiseksi maatiaiskissanpennun, joita meillä on kolme. Ovat syntyneet 13.5., harmaa on tyttö ja mustat poikia, vaan en ole ihka varma... Toisella mustalla on valkoisia viiruja kasvoissa ja sukat jaloissa. Ovat leikkisiä ja tulevat kiltisti syömään, tarvitsevat lempeää huolenpitoa kesyyntyäkseen kokonaan. On surku kun loppukesästä ne on pakko dekapitoida...
- Moosee
Sain jo kissoille uuden kodin, joten tämän tarjouksesi saa unohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076