Yleensä kun ammun kiväärillä käytän nopea tähtäin taktiikkaa. Myös samalla vedän 360° ja hyppään korkealta.
nopea tähtäin
7
164
Vastaukset
- jaaha.
Toivottavasti olet tyytyväinen itseesi. Meitä muita tieto ei juuri innosta.
- hyppää pois-hyppää p
hyppää sitten tarpeeksi korkealta ettei tartte toistaa
- Nettipelaajille on
ihan omat sivut.
Täällä puhutaan käytännön asioista. - Hajusuola
Minäpä pierasen ääntä nopeemmin ja on mulla äänenvaimenninkii. haju tulee ensin, ääni tulee perästä..:) heheheheh. no perästä perästä.. hgeheh
- Painomuste
Tämäkin ketju sai muistelemaan nettiä edeltävää aikakautta, jolloin kysymykset ja vastaukset julkaistiin alan lehdissä. Se oli sellaista aikuismaista asiassa pysymistä.
Netti on tuonut mukanaan kaikenlaisia Ville vesseleitä.
Niitä näsäviisaita elämänreppanoita tapaa tuolla livemaailmassakin. Rajoittukoot sinne.
Vai pitäisikö sellaiselta kysyä: koska olet viimeksi ollut tekemisissä poliisin kanssa? - vanha konkari
Sillon kun mää olin laskuvarjojääkärikoulussa niin ammuin rk kolmosen, nelosen, vitosen, kutosen ja ysin hyppäämällä koneesta ilman varjoa, ampumalla pää alas päiten ja kaikki ammunnat saman hypyn aikana. Tää olikin sitä aikaa kun armeija teki pojista miehiä.
Tuohon edellisen kysyjän poliisiasiaan voin mainita että kävin poliisin päällystökurssin vuonna -88. Ja kansainvälisissä poliisin erikoistehtävissä useissa eri kohteissa olen ollut kymmeniä kertoja ennen siirtymistäni sisäministeriön virkamieheksi muutama vuosi sitten.- Näsimpi
Monestikko kerkesit ottaa anaaliin ennen kun pääsit kurssilta???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850