nopea tähtäin

kiväärikalle

Yleensä kun ammun kiväärillä käytän nopea tähtäin taktiikkaa. Myös samalla vedän 360° ja hyppään korkealta.

7

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaha.

      Toivottavasti olet tyytyväinen itseesi. Meitä muita tieto ei juuri innosta.

    • hyppää pois-hyppää p

      hyppää sitten tarpeeksi korkealta ettei tartte toistaa

    • Nettipelaajille on

      ihan omat sivut.
      Täällä puhutaan käytännön asioista.

    • Hajusuola

      Minäpä pierasen ääntä nopeemmin ja on mulla äänenvaimenninkii. haju tulee ensin, ääni tulee perästä..:) heheheheh. no perästä perästä.. hgeheh

    • Painomuste

      Tämäkin ketju sai muistelemaan nettiä edeltävää aikakautta, jolloin kysymykset ja vastaukset julkaistiin alan lehdissä. Se oli sellaista aikuismaista asiassa pysymistä.
      Netti on tuonut mukanaan kaikenlaisia Ville vesseleitä.
      Niitä näsäviisaita elämänreppanoita tapaa tuolla livemaailmassakin. Rajoittukoot sinne.
      Vai pitäisikö sellaiselta kysyä: koska olet viimeksi ollut tekemisissä poliisin kanssa?

    • vanha konkari

      Sillon kun mää olin laskuvarjojääkärikoulussa niin ammuin rk kolmosen, nelosen, vitosen, kutosen ja ysin hyppäämällä koneesta ilman varjoa, ampumalla pää alas päiten ja kaikki ammunnat saman hypyn aikana. Tää olikin sitä aikaa kun armeija teki pojista miehiä.
      Tuohon edellisen kysyjän poliisiasiaan voin mainita että kävin poliisin päällystökurssin vuonna -88. Ja kansainvälisissä poliisin erikoistehtävissä useissa eri kohteissa olen ollut kymmeniä kertoja ennen siirtymistäni sisäministeriön virkamieheksi muutama vuosi sitten.

      • Näsimpi

        Monestikko kerkesit ottaa anaaliin ennen kun pääsit kurssilta???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe