Olen matkustanut junalla viimeksi muutama vuosi sitten enkä silloinkaan edes hoitanut asioita itse, mutta nyt pitäisi lähteä junalla yksin. Voinko ostaa lähtö asemalta myös paluu lipun? eli samalta asemalta sekä meno että paluu lipun? esim. jos olisin lähdössä Helsingistä Tampereelle niin voinko ostaa Helsingin asemalta Helsinki-Tampere sekä Tampere-Helsinki lipun? JA toinen asia näkyykö junan vaunun numero selvästi vaunussa ja missä kohtaa se lukee?
lipun ostaminen
5
111
Vastaukset
- Röyhyyttävä sokko
vastaus ensimmäiseen kysymykseesi, voit ostaa asemalta liput kumpaankin suuntaan, no problem. Toiseen kysymykseesi en osaa vastata.
- ei hättää
Minä vastaan siihen toiseen eli näkyykö ja numero ja missä se on. Näkyyhän se jos vain oikeaan suuntaan katsoo ja numero on siinä vaunun kyljessä.
- kysyjä
okei kiitos paljon molemmille nyt ehkä selviän perille asti ja voihan tietysti asemalta kysyä vielä mutta ei sitten tarvitse kamalasti miettiä siinä vaiheessa kun tietää jo valmiiksi jotakin!
- Röyhyyttävä sokko
kysyjä kirjoitti:
okei kiitos paljon molemmille nyt ehkä selviän perille asti ja voihan tietysti asemalta kysyä vielä mutta ei sitten tarvitse kamalasti miettiä siinä vaiheessa kun tietää jo valmiiksi jotakin!
omasta puolestani eipä kestä, autan mielelläni aina, kun voin. Hyvää matkaa!
- ei hättää
Röyhyyttävä sokko kirjoitti:
omasta puolestani eipä kestä, autan mielelläni aina, kun voin. Hyvää matkaa!
Sitä sammaa toivotan minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait253148Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3793Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68760Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3710Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20549- 41540
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521