Olen matkustanut junalla viimeksi muutama vuosi sitten enkä silloinkaan edes hoitanut asioita itse, mutta nyt pitäisi lähteä junalla yksin. Voinko ostaa lähtö asemalta myös paluu lipun? eli samalta asemalta sekä meno että paluu lipun? esim. jos olisin lähdössä Helsingistä Tampereelle niin voinko ostaa Helsingin asemalta Helsinki-Tampere sekä Tampere-Helsinki lipun? JA toinen asia näkyykö junan vaunun numero selvästi vaunussa ja missä kohtaa se lukee?
Vastaukset 5
- Röyhyyttävä sokko
vastaus ensimmäiseen kysymykseesi, voit ostaa asemalta liput kumpaankin suuntaan, no problem. Toiseen kysymykseesi en osaa vastata.
- ei hättää
Minä vastaan siihen toiseen eli näkyykö ja numero ja missä se on. Näkyyhän se jos vain oikeaan suuntaan katsoo ja numero on siinä vaunun kyljessä.
- kysyjä
okei kiitos paljon molemmille nyt ehkä selviän perille asti ja voihan tietysti asemalta kysyä vielä mutta ei sitten tarvitse kamalasti miettiä siinä vaiheessa kun tietää jo valmiiksi jotakin!
- Röyhyyttävä sokko
kysyjä kirjoitti:
okei kiitos paljon molemmille nyt ehkä selviän perille asti ja voihan tietysti asemalta kysyä vielä mutta ei sitten tarvitse kamalasti miettiä siinä vaiheessa kun tietää jo valmiiksi jotakin!
omasta puolestani eipä kestä, autan mielelläni aina, kun voin. Hyvää matkaa!
- ei hättää
Röyhyyttävä sokko kirjoitti:
omasta puolestani eipä kestä, autan mielelläni aina, kun voin. Hyvää matkaa!
Sitä sammaa toivotan minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561