Olen matkustanut junalla viimeksi muutama vuosi sitten enkä silloinkaan edes hoitanut asioita itse, mutta nyt pitäisi lähteä junalla yksin. Voinko ostaa lähtö asemalta myös paluu lipun? eli samalta asemalta sekä meno että paluu lipun? esim. jos olisin lähdössä Helsingistä Tampereelle niin voinko ostaa Helsingin asemalta Helsinki-Tampere sekä Tampere-Helsinki lipun? JA toinen asia näkyykö junan vaunun numero selvästi vaunussa ja missä kohtaa se lukee?
lipun ostaminen
5
101
Vastaukset
- Röyhyyttävä sokko
vastaus ensimmäiseen kysymykseesi, voit ostaa asemalta liput kumpaankin suuntaan, no problem. Toiseen kysymykseesi en osaa vastata.
- ei hättää
Minä vastaan siihen toiseen eli näkyykö ja numero ja missä se on. Näkyyhän se jos vain oikeaan suuntaan katsoo ja numero on siinä vaunun kyljessä.
- kysyjä
okei kiitos paljon molemmille nyt ehkä selviän perille asti ja voihan tietysti asemalta kysyä vielä mutta ei sitten tarvitse kamalasti miettiä siinä vaiheessa kun tietää jo valmiiksi jotakin!
- Röyhyyttävä sokko
kysyjä kirjoitti:
okei kiitos paljon molemmille nyt ehkä selviän perille asti ja voihan tietysti asemalta kysyä vielä mutta ei sitten tarvitse kamalasti miettiä siinä vaiheessa kun tietää jo valmiiksi jotakin!
omasta puolestani eipä kestä, autan mielelläni aina, kun voin. Hyvää matkaa!
- ei hättää
Röyhyyttävä sokko kirjoitti:
omasta puolestani eipä kestä, autan mielelläni aina, kun voin. Hyvää matkaa!
Sitä sammaa toivotan minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747