tekonivelet hälyttää

tekonivel mummo

Mitä tapahtuu kun tekonivelet hälyttää turvatarkastukssa.? Onko teillä todistuksia tekonivelistä? Minulla hälyttää aina.

6

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinullakin on

"luurankokortti". Vilauta sitä.

Tietäisit tuon jos sinulla olisi tekonivel...

• alanyalover

Samanlaista yleistämistä, kuin jos yksi vanha, ruma ja lihava akka käy huoraamassa Alanyassa nuorille pojille, niin kaikki käyvät.
        Jos sinulla on luurankokortti, niin kaikilla muka on. Ei ole.
        Oletko tosiaankin noin ylpeä lonkkaviastasi? Häpeällinen asia on, että ihmisellä on taustallaan pitkäaikainen ylipaino-ongelma.

• Sinullakin on
        alanyalover kirjoitti:

Samanlaista yleistämistä, kuin jos yksi vanha, ruma ja lihava akka käy huoraamassa Alanyassa nuorille pojille, niin kaikki käyvät.
        Jos sinulla on luurankokortti, niin kaikilla muka on. Ei ole.
        Oletko tosiaankin noin ylpeä lonkkaviastasi? Häpeällinen asia on, että ihmisellä on taustallaan pitkäaikainen ylipaino-ongelma.

Missä sanoin, että minulla olisi luurankokortti??
        Just, en missään....

Kortista tiedän siksi, että isälläni on sellainen polvensa takia. Sekään ei ollut ylipainosta johtuva vika, vaan onnettomuudesta. Kortin isäni sai lääkäristä ihan pyytämättä, joten oletan sen olevan Suomessa normikäytäntö.

Huomasitko? Kaikki yleistämisesi ja oletuksesi menivät väärin.

• yleistä sinä vaan

Anteeksi. Mikä on luurankokortti? En ole koskaan kuullut. Ja tiedoksi vain kaikki nivelvaivat eivät johdu ylipainosta. Todella ylipainoinen ei nykyään saa tekoniveltä. Siihen on painoindeksi, joka pitää olla. Mitenkähän olkapään tekonivel johtuu ylipainosta, jonka joudun seuraavaksi laittamaa.

• alanyalover

99 prosentin todennäköisyydellä kyseessä on liian iso pää hentojen hartioiden ja olkapään kannateltavaksi. Suoraan verrannollinen krooniseen liikalihavuuteen tai yleiseen ylipainoisuuteen. Oleppa hyvä. Ilmanen ohje: kallonkutistajalle mars! Naisella 61-62 tms. tai ylikin on jo paha sairaus, joka aiheuttaa mainitsemiasi olkapäätekoniveleksivammoja.

• Sinullakin on

Pahoittelut tietämättömyydestäni, mutta isäni sai kortin pyytämättä eikä edes matkustele ulkomailla. Luurankokortti (tuskin siis virallinen nimi, mutta lääkärikin käytti sitä) on siis luottokortin kokoinen kortti, johon on merkitty operoidut nivelet.

En sanonutkaan, että nivelvaivat johtuvat vain ylipainosta, vaan se oli minun jälkeeni kirjoittanut, joka haukkui minutkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      203
      3792
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      59
      2379
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2286
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2193
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1287
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1237
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      68
      1129
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      123
      1108
    Aihe