tekonivelet hälyttää

tekonivel mummo

Mitä tapahtuu kun tekonivelet hälyttää turvatarkastukssa.? Onko teillä todistuksia tekonivelistä? Minulla hälyttää aina.

6

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinullakin on

      "luurankokortti". Vilauta sitä.

      Tietäisit tuon jos sinulla olisi tekonivel...

      • alanyalover

        Samanlaista yleistämistä, kuin jos yksi vanha, ruma ja lihava akka käy huoraamassa Alanyassa nuorille pojille, niin kaikki käyvät.
        Jos sinulla on luurankokortti, niin kaikilla muka on. Ei ole.
        Oletko tosiaankin noin ylpeä lonkkaviastasi? Häpeällinen asia on, että ihmisellä on taustallaan pitkäaikainen ylipaino-ongelma.


      • Sinullakin on
        alanyalover kirjoitti:

        Samanlaista yleistämistä, kuin jos yksi vanha, ruma ja lihava akka käy huoraamassa Alanyassa nuorille pojille, niin kaikki käyvät.
        Jos sinulla on luurankokortti, niin kaikilla muka on. Ei ole.
        Oletko tosiaankin noin ylpeä lonkkaviastasi? Häpeällinen asia on, että ihmisellä on taustallaan pitkäaikainen ylipaino-ongelma.

        Missä sanoin, että minulla olisi luurankokortti??
        Just, en missään....

        Kortista tiedän siksi, että isälläni on sellainen polvensa takia. Sekään ei ollut ylipainosta johtuva vika, vaan onnettomuudesta. Kortin isäni sai lääkäristä ihan pyytämättä, joten oletan sen olevan Suomessa normikäytäntö.

        Huomasitko? Kaikki yleistämisesi ja oletuksesi menivät väärin.


    • yleistä sinä vaan

      Anteeksi. Mikä on luurankokortti? En ole koskaan kuullut. Ja tiedoksi vain kaikki nivelvaivat eivät johdu ylipainosta. Todella ylipainoinen ei nykyään saa tekoniveltä. Siihen on painoindeksi, joka pitää olla. Mitenkähän olkapään tekonivel johtuu ylipainosta, jonka joudun seuraavaksi laittamaa.

      • alanyalover

        99 prosentin todennäköisyydellä kyseessä on liian iso pää hentojen hartioiden ja olkapään kannateltavaksi. Suoraan verrannollinen krooniseen liikalihavuuteen tai yleiseen ylipainoisuuteen. Oleppa hyvä. Ilmanen ohje: kallonkutistajalle mars! Naisella 61-62 tms. tai ylikin on jo paha sairaus, joka aiheuttaa mainitsemiasi olkapäätekoniveleksivammoja.


      • Sinullakin on

        Pahoittelut tietämättömyydestäni, mutta isäni sai kortin pyytämättä eikä edes matkustele ulkomailla. Luurankokortti (tuskin siis virallinen nimi, mutta lääkärikin käytti sitä) on siis luottokortin kokoinen kortti, johon on merkitty operoidut nivelet.

        En sanonutkaan, että nivelvaivat johtuvat vain ylipainosta, vaan se oli minun jälkeeni kirjoittanut, joka haukkui minutkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe