Konetta ostamassa..

Wotplayer2

Olisi tarkoitus ostaa Läppäri, joka kestäisi World Of Tanksin pelailun ja nettiselailun. Maksimi hinta olis 600 euroa

21

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinka etenee

      Hm... et oikeastaan kysy mitään. :) No, minä kysyn eli mitäs läppäreitä olet jo miettinyt? Nythän on hyvin tarjouksiakin.

    • Kunhan vaan kone on Asus, Dell, Lenovo, Samsung, MSI merkkinen niin hyvä.

    • wotplayer2

      Olen miettinyt Acerin konetta/koneita. Onko Acer hyvä/laadukas tietokonevalmistaja??

      • Petteri Pyörittäjä

        Kaksi kuukautta vanhan Acer läppärin näyttö hajosi, kun käänsin kannen auki. Ei mennyt takuuseen, koska rikkinäiset näytöt eivät koskaan mene eikä niissä ole Acerin huollon mukaan valmistusvikoja.

        Oli varmasti viimeinen Acer läppäri, jonka ostin.


    • Foorumeiden mukaan sitä ei pidetä laadukkaana.

      • wotplayer2

        Eli ei Aceria?


      • wotplayer2 kirjoitti:

        Eli ei Aceria?

        Ei. Mieluummin katsoo noita merkkejä mitä luettelin tuossa.


      • wotplayer2
        vapunen kirjoitti:

        Ei. Mieluummin katsoo noita merkkejä mitä luettelin tuossa.

        Tehdään näin


    • wotplayer2

      Etsin siis suht tehokasta läppäriä. Mistä kannattaa ostaa kone, siis missä on halvinta. Olen katsellut Gigantista....

      • ei yhtä paikkaa

        Joku malli on jossain halvempi, joku toinen toisaalla. Siinä auttavat www.google.fi ja hintaseurannat. Itse suosin paikkoja, joista voi noutaa ja maksaa sitten noudettaessa, vaikka sillä ei juurikaan ole merkitystä tunnettujen verkkokauppojen kanssa.


    • zinniitti

      Asus valmistaa itse emot ja tinaukset ovat pahinta kuraa, kuten tälläkin foorumilla korjaajat ovat kertoneet. Näppis ja saranat äärimmäisen vikaherkkiä. Dell ja Lenovo satsaavat yritysmalleihin ja kuluttajamallit ovat vikatilastojen kärjessä.. MSi-alustat ovat oikeastaan vain pelikäyttöön tehtyjä. Samsung on hyvä vain tablet valmistajana.

      Acer on pärjännyt maailmalla mm. Soluto miljoonia koneita palvelimellaan pitävä yritys pitää sitä vakaana, laadukkaanaja ja luotettavana. Acer on maailman neljänneksi ostetun tietokone. Ainakaan minulla ei ole Acerista kuuden koneen ja kymmenenvuoden ajalta kuin positiivisia kokemuksia.

    • Itelläni on ns. normiläppäreistä positiivisia (niin positiivisia kuin kuluttajaläppäreistä nyt voi olla) kokemuksia Fujitsu-Siemensistä.

      Yritysmallit nyt tuskin tulee kyseeseen kun pitäis pelata, vaikkei WoT pienillä asetuksilla paljoakaan koneelta vaadi.

    • wotplayer2
    • On ihan ok kone. Tosin näyttis ei ole kovinkaan tehokas.

    • wotplayer2

      Selvä, kiitos neuvoista.

    • Sehän on sama kone kuin tuo sinun edellinen linkkaamasi?

    • wotplayer2

      anteeksi, entä HP 15-g082no 15.6?

    • En suosittele. Pysyin mieluummin Asus, Samsung, Dell, Lenovo, Toshiba, MSI merkeissä.

    • wotplayer2

      selvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe